49. DIO

182 6 0
                                    

Mama: Mogu ti reći da odavno nisi vodila nikakve razgovore sa nama...
Amy: Hm...Ali ovo je zaista bitno.
Tata: U redu...Reci.
Amy: Pa ovako...Mislim, znam da možda ovo promijeni mnogo toga ali jednostavno to morate znati.
Mama: Nemoj nas brinuti.
Tata: O čemu se radi?
Amy: Tata...Ti si imao...Mislim naravno da jesi, djevojke prije mame.
Mama i tata su se zbunjeno pogledali. Ja sma spustila glavu i počela da se igram sa prstima.
Tata: N-Naravno...Ali kakve to veze ima?
Mama: Mislim da je to normalno. I ja sam imala momke prije tate.
Amy: Pa znam...Jedna je bila Delilah zar ne?
Nastao je trenutak šutnje.
Tata: Ovaj...Da. Otkud ti znaš za nju?
Amy: Pa...Ona je majka od Amande... One drugarice koju sam nedavno upoznala.
Tata: Aha. Pa lijepo...Samo ne vidim šta je strašno u tome...
Amy: Pa...
Oblio me je neki hladan znoj.
Mama: Amy, jesi li dobro?
Krenula je da me popipa.
Amy: U redu je mama, stani. Ne mogu više odugovlačiti.
Tata: Pa reci.
Amy: Amanda je moja sestra.
Mama i tata: Molim?!
Tata: Amy, to nisu stvari s kojima bi se trebala šaliti.
Pogledala sam ga u oči.
Amy Zar ti zaista izgledam kao da se šalim?
Nije ništa rekao. Mama se od šoka uhvatila za stolicu i sjela za sto.
Mama: O-Otkud ti to?
Amy: Pa...Sinoć sam bila kod nje i vidjela sam da imamo isti mladež na ramenu...Isti onakav kakav ima tata...Jako ličimo i...Njena mama je bila veoma zainteresovana za moje prezime, to jest naše i rekla je da je imala dečka koji se zvao John Wood. Kasnije mi je Amanda rekla da njen tata zapravo nije njen tata već John...To jeste ti tata.
Oboje su se gledali bez riječi.
Amy: Delilah je saznala da je trudna nakon što ste prekinuli ali nije više mogla da stupi u kontakt s tobom...
Tata: Ja...
Uzdahnuo je i stavio ruke preko lica. Mama je vidno bila u šoku.
Mama: John?
Tata: Ja...Ja zaista ne znam kako se to dogodilo...Bili smo zajedno u Londonu, ali sam ja onda morao da se preselim u BiH. Mislio sam da je najbolje da prekinemo. Tako sam i učinio. Više nikada nisam čuo za nju...To je bilo prije 2o godina.
Amy: Stvarno mi je žao...Mislim drago mi je što imam sestru ali opet...Mnogo toga će se sada promijeniti.
Mama: Amy, možeš li nas ostaviti malo same?
Pogledala sam zabrinuto prema njima.
Tata: Amy?
Amy: Okej, okej.
Polako sam ustala i krenula da izađem iz kuhinje.
Amy: Molim vas nemojte se svađati.
Mama: Amy, znamo i sami rješavati svoje proleme.
Izašla sam u hodnik i sjela na stepenice. Samo bi mi sada trebalo da mi se roditelji razvedu. Barem mi je drago što tata nije prevario mamu. Opet, on nije kriv. Jednostavno nije znao za to dijete...Ne znam kako će mama odreagovati ali se nadam da će barem ostati zajedno. Tada sam začula nečije korake. Okrenula sma se i vidjela Zayna.
Zayn: Eee, ljubavi. Šta radiš tu.
Sageo se i poljubio me.
Amy: Evo...
Sjeo je pored mene i zabrinuto me pogledao okama koje su još uvijek bile natečene od spavanja.
Zayn: Je li sve u redu?
Amy: Pa baš i ne...
Zayn: Kako to misliš? Nešto se dogodilo?
Amy: Zayn...Ja imam sestru...
Širom je otvorio oči i pogledao me s nevjericom kao da je očekivao da ću sada reći da se šalim.
Amy: Ozbiljna sam Zayn...
Zayn: Ali...K-Kako to?
Tada sam ispričala isto ono što i mami i tati. I on je bio u šoku.
Zayn: Ja zaista ne mogu da vjerujem ali to je divno.
Amy: Pa znam...Mislim s jedne strane jeste ali s druge opet i nije.
Zayn: Ali zašto?
Amy: Pa šta će sada biti sa brakom mojih roditelja? Šta ako se ne mognu uravnotežiti nakon ovoga i ako se razvedu? Zaista to ne bih mogla podnijeti.
Oči su mi se napunile suzama. Čvrsto me je zagrlio.
Zayn: Vidi. Tvoji roditelji se vole i ne postoji ništa što ih može posvađati u tolikoj mjeri da se razvedu. Pa sjeti se samo kroz šta smo sve nas dvoje prošli pa smo idalje zajedno.
Amy: Znam...Ali opet, šta ako tata bude ponovo osjetio nešto prema Delilah?
Zayn: Da je toliko volio, ne bi sada bio sa tvojom mamom i ne bi se oženio sa njom.
Njegove riječi su me donekle utješile. Jednostavno uvijek uspije da me oraspoloži i da mi nadu. Zaista ne znam šta bih bez njega...
Amy: Hvala ti.
Zayn: Ma na čemu?
Nježno mi je obrisao suze i još jednom poljubio. Tada je između nas skočio Boo. Nasmijali smo se.
Zayn: Šta misliš da nas troje odemo malo u jutarnju šetnju?
Aamy: A ne znam baš...
Tada je Boo zalajao.
Zayn: Hahah, vidiš da i Boo želi. Hajde, šta ti smeta?
Amy: Pa znam ali...Mama i tata.
Zayn: Ne brini se. Riješit će oni to. Trebamo ih samo pustiti na miru.
Amy: 'Ajde, može.
Ustali smo i otišli da se presvučemo. Nije mi baš bilo do šetnje ali sam to učinila zbog Zayna. Kada smo silazili, malo sam se prislonila uz vrata i pokušala da čujem mamu i tatu ali mi nije uspjelo.
Zayn: Ma sve će biti u redu kad ti ja kažem.
Nasmiješila sam mu se. Izašli smo vani. Počeli su da se nakupljaju nekakvi oblaci. Izgleda da će biti kišovit dan.
Zayn: Morat ćemo se brzo vratiti da nas kiša ne uhvati.
Amy: Mhm.
Čiim smo napravili par koraka, novinari su počeli da se skupljaju oko nas i da nas pripitkuju o svakakvim glupostima. Pokušavali smo da ih zaobiđemo, ali je to bilo prosto nemoguće. Oni su još uvijek pokušavali da održe uzbunu oko onoga skandala, kada su se Zayn i Chris potukli.
Novinar 1 (N1): Da li ste vas dvoje još uvijek u ljubavnoj vezi ili ste samo prijatelji?
N2: Šta vi gospodine Malik kažete na to što vas je djevojka prevarila?
N3: Gospođice Amy, ko je onaj misteriozni dečko koji se usudio da napadne vašeg dečka?
N4: Zayn, kako ste uspjeli da oprostite djevojci?
Zayn: Vidite. Mene Amy nikada nije prevarila i zato joj nemam šta opraštati. I da nas dvoje smo još uvijek zajedno. Zadovoljni? I samo mi još jednom postavite neko takvo pitanje, tužit ću vas. To vam se kunem.
Tada su počeli sa hrpom drugih pitanja ali smo uspjeli da im pobjegnemo.
Zayn: Kreteni.
Amy: Još uvijek misle da sam te prevarila...
Gledala sam u pod. Ono me je jako rastužilo. Pa zar oni ne znaju koliko ja zapravo volim Zayna? Odjednom se zaustavio i stao ispred mene. Podigao mi je glavu i pogledao me ravno u oči.
Zayn: Amy...To je njihov posao i oni su spremni na sve samo da naprave neku priču...Mi najbolje znamo koliko se volimo i mi najbolje znamo da me ti nisi prevarila i to je najbitnije. Za druge nas nije briga.
Nasmiješila sam mu se.
Zayn: I ako te sljedeći put neko od novinara rastuži ja ću im odmah pokazati kako se ja tučem.
Amy: Hahahha.
Zayn: E tako. Želim da se uvijek smiješ.
Zagrlila sam ga.
Amy: Volim te Zayn.
Zayn: I ja tebe.
Poljubili smo se i ponovo zagrlili. Tada je Boo počeo skakati i lajati.
Zayn: Dobro, dobro, idemo.
......................................................................
Ušli smo u dvorište. Bila sam pomalo nervozna jer ne znam kakvo ćemo stanje zateći u kući. Bili smo u šetnji nekih sat vremena. Do sada su mama i tata sigurno već riješili sve što trebaju. Nisam se čula sa Amandom. Kakvo je stanje kod nje? Šta njen tata...To jeste Alfred misli o svemu tome? Polako smo ušli u kuću. Čuli su se glasovi u dnevnom. Već su svi bili budni.
Janne: Eeej vas dvoje.
Amy: Eeeej.
Zayn: Dobro jutro.
Oni: Dobro jutro.
Amy: Ovaj...Gdje su mama i tata?
Harry: Eno ih u vrtu iza kuće. Tačnije tvoj tata i Amanda su tamo.
Amy: Amanda?!
Harry: Mhm.
Amy: Ali...Otkud ona ovdje?
El: Ne znam. Maloprije su došle ona i njena mama.
Amy: I Delilah je tu?!
Liam: Da...Eno je u kuhinji sa tvojom mamom.
Louis: Vidim i ti znaš šta se dešava. Bili nam mogla malo objasniti jer smo mi jako zbunjeni.
Niall: Vidimo da se nešto dešava, ali nitko ništa ne govori.
Amy: Zayn će vam objasniti. Idem ja...
Pokazala sam im rukom prema kuhinji.
Svi ostali pomalo zbunjeni. Ušla sam u kuhinju. Tamo su sjedile uplakane mama i Delilah.
Amy: Ovaj...Nadam se da ne smetam...
Mama: Eee Amy.
Delilah: Ma naravno da ne.
Obrisale su suze i nasmiješile mi se.
Samo sam gledala u njih očekujući da nešto kažu.
Mana: Pa razgovaramo malo...Mislim već znaš o čemu...
Amy: Ti i tata ste se završili? S razgovorom?
Mama: Da...Onda su došle Delilah i Amanda. Željele su da to riješimo sve uživo kako i jeste najbolje.
Amy: Aham...A ti i tata?
Mama: Šta s nama?
Amy: Pa...Da li ćete ostati zajedno?
Mama: Oh Amy. Pa kakvo je to pitanje? Naravno da hoćemo. To je bilo prije mnogo godina.
Delilah: Iz ovoga možemo svi izvući samo najbolje,a pogotovo ti i Amanda.
Mama: Da. Napokon nećete više biti jedinice. Sada imate jedna drugu.
Napokon sam odahnula i čvrsto zagrlila mamu.
Amy: Hvala ti što si razumjela tatu.
Mama: Ma ništa budalice moja. Pa šta si ti mislila?
Amy: A ne znam ni ja.
Nasmijala sam se i okrenula prema Delilah.
Amy: Hvala i vama.
Delilah: Haha, na čemu?
Amy: Ma ne znam ni ja tačno...Samo znam da mi je pao kamen sa srca.
Delilah: Hahaa, pa nisi trebala ni da se brineš. I da. Ne moraš me persirati. Sada smo na neki način porodica.
Amy: Haha, okej. Ovaj...Idem ja...Do tate i Amande.

"Kiss you" By: LoRa Styles* (Fanfiction Zayn Malik) [Završena/Completed] ✔ Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora