59. DIO

161 7 0
                                    

#Amy: M-Molim?!
#Emily: Dobro si čula! Džaba moliš!
Prekinula je. Ostala sam nijema. Izgleda da je sve gotovo. Ne mogu dopustiti da se Zaynu nešto desi. Ne smijem to dopustiti. Ali...Ja ne mogu prekinuti sa njim. To bi bio ujedno i moj kraj. Moj život bez njega više nema smisla. Urezao mi se u kožu i ne izlazi. Šta sad da radim? Suze su samo klizile niz moje lice ali srce uopšte nisam osjetila da kuca...Ono jednostavno ne može bez Zayna...A Emily sigurno nije sama u ovome. Sigurno ima još mnogo ljudi koji su uz nju...Ne bi ona ovo sve mogla sama. Ko je ona ustvari? Kako je toliko moćna? Ništa mi nije jasno...To me ustvari trenutno i ne zanima. Samo želim da budem sa Zaynom. Da li je to ikako moguće? Bojim se da ne. Sjela sam uplašeo na krevet i počela da plačem. Tek sada shvatam težinu cijele situacije. Tek sada shvaćam da nema nade. Tada mi je zazvonio mobilni. To je bio Zayn. Nisam imala hrabrosti ni snage da mu se javim. Samo sam isključila zvuk, legla na krevet i pokrila se preko glave. Željela sam da pobjegnem od svega ali ne mogu. Jednostavno mi nije suđeno da budem srećna. Mogla sam tako provesti cijeli dan...Plačući ali to bi bilo i prejednostavno. Nakon nekih 1o-ak minuta je neko pokucao na vrata.
Amy: Ko je?
Liam: Mi smo. Možemo li ući?
Izvukla sam se iz deke, namjestila kosu i obrisala suze.
Amy: Možete.
Ušli su unutra. Pogledali su me zabrinuto.
Louis: Jesi li sad dobro?
Amy: Mhm.
Louis: Sigurno.
Nabacila sam 'fake smile'.
Harry: Zayn dolazi.
Amy: Kada?
Harry: Za par minuta.
Amy: Molim?!
Začuđeno su me pogledali jer ih je iznenadila moja reakcija.
Niall: Da...Pustili su ga ranije.
I šta sad? Izgleda da moram požriti sa odlukom.
Liam: Amy, zaista čudno izgledaš.
Samo sam uzdahnula.
Amy: Vjerujem ti.
Harry: Hajde sa nama dole da ga sačekamo.
Amy: Neka. Sačekat ću ga ovdje.
Harry: Sigurna si?
Amy: Da.
Liam: Okej. Bit ćemo mi dole.
Amy: Važi.
Nasmiješili su mi se i izašli iz sobe.
Sjela sam na prozor. Bila sam zbunjena i uplašena. Sve je ovo jednostavno previše. Volim Zayna. Nikada nikoga nisam toliko voljela koliko njega. I zar sad stvarno trebam da ispaštam? Ispred je bila i dalje gomila djevojaka. Ta gomila se sve više i više povećavala. Neke su čak počele da trče od nekud' ovamo. Tada sam u daljini primijetila mnogo policijskih auta i jedno crno. Pretpostavila sam da je to Zayn. Srce mi je odmah počelo brže kucati. Mislila sam da ću se unesvijestiti. Ne mogu ja to. Ne mogu prekinuti s njim. Jednostavno ne mogu. Znam da sam možda posesivna ali jednostavno ga previše volim. Ali tu nisam u pitanju ja nego Zayn. Auta su počela da se parkiraju. Vriska je postala toliko jaka da sam jedva izdržala, a da ne siđem s prozora. Novinari su se očajnički pokušavali probiti blizu autu ali je to bilo nemoguće jer im fanovkinje to nisu dopuštale. Čak sam primijetila da su ih nekolike čak i udarile da bi se odmaknuli od njih. Prvo su izašli tjelohranitelji i policija, a onda se pojavio Zayn. Vriska je dostigla svoj vrhunac. Stavila sam ruke preko ušiju. Zayn je izgledao tako savršeno kao i uvijek. Kako bi samo sve bilo lijepo da je situacija normalna. Ja bih sišla dole i zajedno sa njim upoznavala fanove, a onda bismo bili zajedno i srećni. Niko i ništa nas ne bi moglo razdvojiti. Ali to je nemoguće. Sve je krenulo niz brdo.
Bio je tako srećan. Imao je onaj njegov prelijepi osmijeh na licu. Pozdravljao se sa fanovima i svima strpljivo davao autograme i slikao se sa njima. One su bile tako srećne. Plakale su. I on je bio srećan. Upoznao je još osoba kojima on predstavlja cijeli njihov svijet, koje su toliko srećne kada vide novi spot od dečkih, kada vide njihove slike, a ispunjene njihovih snova je zapravo upoznati ih. I to se upravo dešava nekima od njih. I Zaynu se ispunio njegov san. Radi ono što voli, toliko ljudi ga u svijetu voli, ima najbolje drugove na svijetu, ima najbolje fanove na svijetu, jednostavno uživa u životu. I ko sam onda ja da ja njemu sve to uništim? Nitko...Ja sam obična izgubljena djevojka koja je jednostavno propala u životu. To što sam upoznala njega je zaista bilo Božje čudo ali mi nije suđeno da budemo srećni do kraja. Ustvari moja uloga je nešto sasvim drugo. Moja uloga je mnogo veća. Ja trebam da biram našu budućnost. Nikada u životu nisam voljela prevelike odgovornosti, a ovo je vjerovatno najveća koju sam ikada imala. Moja najveća životna odluka.
Svi se manje-više susretnemo s tim ali moja je vjerovatno veća od većine ljudi na svijetu jer su u pitanju i ljudski životi. I znam da sam prije 1o minuta rekla da ne mogu da prekinem sa njim ali tek sad vidim da nemam pravo na tu posesivnost. Njegov život je savršen...Ispunio je sve svoje snove, a ja sam nitko i ništa i nemam pravo da mu to rušim. On će ih poslije mene imati ionako još mnogo. Valjda ću i ja imati ponovo dečka ali nikada nijednog neću voljeti kao njega.
Pogledao je prema gore i ugledao me. Sišla sam sa prozora, duboko udahnula i obrisala suze. Nisam znala šta drugo da uradim. Uzela sam telefon i nazvala broj za koji se nadam da više nikada neću vidjeti na ekranu svog' telefona.
#Emily: Ooo pa da li je to moguće da ti zoveš?
#Amy: Kao što vidiš jeste.
#Emily: I?
#Amy: Učinit ću to.
#Emily: Molim?
#Amy: To što si čula. Učinit ću to.
#Emily: Čekaj, idem malo da očistim uši.
#Amy: Emily prestani!
#Emily: Hahaha, oke, oke. Znači...Prekinut ćeš sa Zaynom?!
#Amy: D-Da.
#Emily: O moj Bože! Pa ja ne mogu vjerovati!
#Amy: Slušaj me! To ću učiniti samo pod jednim ulovom!
#Emily: Hm...Baš me zanima.
#Amy: Da mu se više nikada u životu ne približiš.
#Emily: Vidi, ja poštujem dogovore. Tako sam rekla i tako će biti.
#Amy: Molim te nemoj glumiti da si neka poštena osoba!
#Emily: Ah...Kako hoćeš. To ćeš učiniti odmah.
Suze su samo počele da naviru i cijelo tijelo mi se treslo.
#Amy: D-da.
#Emily: U tom slučaju ostani na vezi. Želim da čujemo kada mu to budeš rekla.
#Amy: Ja stvarno ne mogu da vjerujem koja si ti...
Zaustavila sam se u posljednji čas. Bila sam bijesna ma koliko pokušavala da održim samokontrolu.
#Emily: Hahaha smiri se Amy. Duboko diši i što je najvažnije budi uvjerljiva inače ništa od dogovora.
#Amy: Samo ga ostavi na miru! Može?! I izađi iz naših života!
#Emily: Samo prekini sa njim i više nikada u životu nećeš čuti za mene.
Mislila sam da ću se unesvijetiti. Te tri riječi će me dokrajčiti. "Prekini s njim". Ne mogu da vjerujem šta radim! Amy?! Pa šta se dešava sa mnom? Rekla sam da neću prekinuti sa njim ali je u meni proradila savijest kada sam ih maloprije vidjela pred hotelom. Jednostavno je toliko sretan u životu da ne mogu dopustiti da mu se nešto desi. Da mogu, svoj bih život dala za njega. Previše ga volim. Kako ću ja onda živjeti bez njega? Tada je neko otvorio vrata od sobe. To je bio on. Sva sam se zaledila. Imala sam toliku potrebu da mu se bacim u zagrljaj i kažem mu da ga volim ali ne mogu. Šta sam ja Bogu skrivila pa da mi se ovo dešava? Čime sam to zaslužila? Pojavio mu se smiješak na licu iako je i sam vidio da nešto nije u redu.
Zayn: Eeej.
Amy: Eeeej.
Polako i nesigurno je krenuo prema meni. Pošao je da me poljubi ali sam se izmakla. U srcu me je toliko steglo da sam mislila da ću umrijeti.
Zayn: Amy?
Pokušavala sam djelovati smireno.
Zayn: Šta je s tobom?
Amy: Ništa.
Zayn: Kako to misliš? Prvo te zovem, ti se ne javljaš, maloprije pogledam u tebe na prozoru ti se skloniš i sad pođem da te poljubim, ti se izmičeš. I onda kažeš da ti nije ništa.
Spustila sam glavu.
Amy: Razmišljala sam.
Zayn: O čemu?
Amy: Pa eto...Noćas sam razmišljala o svemu. O mom životu otkako sam te upoznala i...Mnogo toga je postalo ljepše ali je isto tago i previše onoga lošeg...Većina fanova me sada mrzi i stalno dobijam neke uvrede i hejterske poruke i to je jednostavno nekada nepodnošljivo.
Zayn: Ali...Pa i sama si znala da će se to dešavati.
Amy: Da ali je ovo previše...Poslije onoga sa Georgeom je još gore, a sada me optužuju da sam ja kriva i za ovo što se desilo.
Zayn: Ali sve to možemo zajedno prevazići.
Amy: Nije to jedini problem Zayn.
Pokušavala sam biti uvjerljiva ali mi nije išlo. Ni u jednom trenutku nisam smogla snage da ga pogledam u oči.
Amy: Previše toga se dešava...Evo i ovo sada. Uvijek neka opasnost, uvijek neka akcija...Jednostavno to nije moj stil života. Ja sam bila obična recepcionarka...Sad sam nitko i ništa i...
Počela sam da plačem iz sve snage. Nisam više mogla da izdržim. Krenuo je da me zagrli ali sam ga zadržala.
Amy: Stani molim te...
Primijetila sam da su i njemu suzne oči.
Zayn: Molim te reci mi šta se dešava.
Amy: Jednostavno...Jednostavno, nas dvoje smo dva različita svijeta i nismo jedno za drugog.
Zayn: Ali mi se volimo...
Amy: Moramo prekinuti Zayn.
Zayn: Molim?!
Amy: T-To što si čuo?
Zayn: Amy reci mi da se šališ...
Amy: Zar ti zaista tako izgledam?
Po prvi put sam ga pogledala u oči. Plakao je. Malo mi je falilo da onaj telefon bacim kroz prozor i zagrlim ga i pobjegnem negdje sa njim ali ne mogu.
Zayn: Znam da to nisu pravi razlozi koje si nabrojala.
Amy: Jesu.
Odmah sam spustila pogled.
Zayn: Amy znam te vrlo dobro, znam da nisu.
Amy: Ne znaš me Zayn! Otkud znaš da ja nisam neka glupača koja te želi samo zbog slave i novca?! Otkud znaš da te nisam prevarila sa Chrisom ili Georgeom?! Otkud znaš da te opšte volim?! Možda te mrzim, možda mi se gadiš, možda sam sve ovo do sada radila samo zbog novca!
Ne mogu vjerovati da sam sve to rekla. Nikada ne bih takvo nešto učinila...Nikada ne bih sa njim bila zbog novca, niti bih ga ikada prevarila.
Zayn: Zato što znam Amy!
Privukao me je sebi iako sam se otimala.
Amy: Ne znaš!
Zayn: Znam Amy, znam! Nikada nikoga nisam volio ko tebe! Nikada vjerovatno i neću i znam da i ti mene voliš!
Odmahivala sam glavom i pokušala da se otrgem ali me nije puštao.
Amy: Pusti me!
Zayn: Nikada!
Privukao me je sasvim sebi i počeo ljubiti. Na početku sam se otimala ali sam onda prestala. Nisam imala snage. Željela sam da ga poljubim i da osjetim njegove usne. Željela sam da ostanem tako s njim zauvijek. Prepustila sam se poljupcu ali sam se onda sjetila telefona...Sjetila sam se da Emily sve ovo prisluškuje. Ne mogu da je zeznem u suprotnom rizikujem Zaynov život. Nisam imala izbora. Odmaknula sam se od njega.
Amy: Žao mi je Zayn.
Izjurila sam napolje.

"Kiss you" By: LoRa Styles* (Fanfiction Zayn Malik) [Završena/Completed] ✔ Where stories live. Discover now