Bio je tako zgodan, sladak...Uhh, malo mi je falilo da se onesvijestim. Ali onda sam se pribrala i shvatila da ustvari buljim u njega ko tele pa sam brzo stavila ručnike preko očiju.
Amy: Joooj, izvini molim te. Idem ja, ti se pravi kao da nisam ni bila tu.
Zayn: Hahaha, ma u redu je, čekaj.
Prišao mi je i uhvatio me za ruku. OMG. Ja sam i dalje glavu držala okrenutu u drugom pravcu.
Zayn: Ma možeš pogledati, ok je.
Začuđeno sam ga pogledala. Ne mogu vjerovati da upravo stojim pored polugolog Zayna.
Amy: Aa...Ipak mislim da ovo nije u redu...I da evo ti ručnike.
Zayn: Ručnike? Ne trebaju mi, imam već.
Amy: Auuu, onda sam pogriješila sobu.
Zayn: Hahaha, nema veze. Daj jedan.
Uzeo je jedan ručnik i ogrnuo se njime
Amy: Haha. Izvini molim te.
Zayn: Ma u redu je. Ali otkud tebe sa ručnicima? Zar ne radiš na recepciji?
Amy: Ma radim, ali me je prijateljica zamolila da joj pomognem. Ako šef vidi da me nema dole, gotova sam.
Zayn: Hahaha.
Amy: I da, hvala ti za ono danas.
Zayn: Ma nema na čemu. I ti si meni učinila uslugu.
Amy: Hah, pa dobro meni je to posao, a ti nisi bio dužan da ono učiniš.
Zayn: A znam, ali opet bilo bi šteta da hotel ostane bez tako lijepe recepcionarke.
Uhuhuhu, e sad sam stvarno gotova. Mislim da sam se zacrvenila ko najcrvenija paprika na svijetu.
Amy: Umm...Pa sad...
Tada me je prekinuo nečiji glas.
Xxx: Amy!!!
To je bila Nicky. Tražila me je po hotelu.
Amy: Eee, ja moram ići, Nicky me zove.
Zayn: Važi, vidimo se opet.
Amy: Da, naravno.
Izletila sam iz sobe i sudarila se sa Nicky.
Nicky: Auuu! Pa gdje si ti nestala?
Amy: Ma evo me...
Nicky: Uostaom otkud te u ovoj sobi? Ručnike je trebalo odnijeti u sobu 252, a ne 525.
Amy: Ups. Malo sam zamijenila cifre.
Nicky: Joooj. Ubit ću te! Pa kome si uletila u sobu?
Amy: Ma nije bitno.
Nicky: A daj reci. Pa čekaj...Pa zar tu nije onaj Malik?
Ja sam joj se samo nasmiješila.
Nicky: OMG pa ne mogu vjerovati da si njemu uletjela u sobu.
Amy: Haha, vjeruj mi ni ja.
Nicky: I šta ti je rekao?
Amy: Previše pitaš, znaš. 'Ajde idem ja ovo donijeti u sobu 252.
Nicky: 'Ajde, 'ajde, ali nećeš mi se izvući, a da mi to malo detaljnije ne ispričaš.
Amy: Sanjaaj, haha.
Nicky: Ma nemoj, nja, nja.
Otišla sam u lift i krenula na drugi kat. Naslonila sam se uz zid i duboko udahnula. U glavi mi je bio potpuni kaos. Ne mogu vjerovati što se upravo desilo. I dalje mi je pred očima bio onaj savršeni prizor, ono tijelo...I još mi je rekao da sam lijepaaa! Zayn Malik, ni manje ni više, nego on. Tada mi se lift zaustavio. Izašla sam i počela tražiti sobu 252. Napokon sam je pronašla i pokucala. Otvorio mi je neki bračni par koji me je prvo naružio što im ručnici kasne, a onda mi zalupili vrata. Baš divno. Kad bolje razmislim nije me ni bilo briga. Ja sam u tom trenutku bila negdje daleko, u oblacima u nekom sasvim drugom svijetu. Zamišljeno sam krenula u prizemlje na recepciju. Razmišljala sam o onome što se desilo i mojoj reakciji. Uvijek kada razgovaram sa njima plašim se da ću nešto pogrešno uraditi i osramotiti se. Mislim da je tako bilo i maloprije. Samo sam izletjela iz sobe kao preplašena. Ipak sam možda trebala nešto reći, nekako drugačije reagirati kada mi je ono rekao. U svakom slučaju sada je gotovo. Šta je tu je.
Rick: Napokon! Pa gdje si ti do sada?
Amy: Evo me, evo me. Došlo je do male zabune.
Rick: Dat ću ja tebi zabunu. Na svu sreću šef se nije pojavljivao.
Amy: Rekla sam ti ja.
Rick: Jesi li dobro?
Amy: Jesam, zašto?
Rick: Nekako mi se činiš izgubljeno.
Amy: Haha, ma nisam. Super sam.
Rick: Kako ti kažeš. 'Aj vidimo se.
Amy: Vidimo se.
Sjela sam za pult i smirivala samu sebe. Imam osjećaj kao da je ono sve bio san. Tada mi je palo na pamet da je sutra subota, Routh je bolesna...Dakle neko će je ponovo morati mjenjati. Ko zna tko...Tada sam ugledala šefa kako izlazi iz hotela. Brzo sam potrčala za njim.
Amy: Šefe!!!
Mrzovoljno se okrenuo.
Šef: Šta je sad?
Amy: Ko će sutra mijenjati Routh?
Šef: Ne znam, razmišljao sam o tome...
Amy: Mogla bih ja!
Začuđeno me je pogledao.
Amy: Mislim...Sutra nemam ništa posebno za raditi pa...
Šef: Što se mene tiče možeš meni još bolje samo me malo čudi od tebe da si tako radišna.
Amy: Haha, ma dobro sam ja šefe ne brinite se vi. Idem, baay!
Samo mi je mrzovoljno mahnuo i otišao. Jees! Bila sam tako sretna. Sutra ponovo cijeli dan imam vremena da parim oči na njima, a posebno na Zaynu. OMG. Ali...Šta ako Routh brzo ozdravi? Onda ću ponovo raditi samo jednu smjenu. Odlučila sam je nazvati.
#Routh: Molim?
#Amy: Eee Routh Amy je.
#Routh: Eeee, Amy dušo.
#Amy: Ovaj nazvala sam vas da vidim kako ste. Jeste li bolje?
#Routh: Pa izgleda da je neki virus u pitanju. Ali nije ništa opasno, brzo ću ozdraviti.
#Amy: Brzo?
#Routh: Da...Uostalom čula sam da me ti mijenjaš pa ću doći što prije...
#Amy: Ma nenene. Sve je u redu...Ovaj, ne smeta meni. Vi odmarajte koliko god je vama potrebno, meni je super.
#Routh: Amy dušo, jesi li dobro?
#Amy: Hahaha, ma jesam jesam ne brinite vi ništa...Ovaj samo se vi pazite i oporavljajte se, ja ću se pobrinuti za posao.
#Routh: Pa u redu...Samo...Ok, malo mi je čudno zašto ti se toliko radi, ali eto...
#Amy: Samo vi odmarajte, dobro sam ja.
#Routh: Ako ti tako kažeš.
#Amy: Da vas više ne zamaram, čujemo se.
#Routh: Čujemo se...
Prekinula sam. Hu, sad svi vjerovatno misle da sam poludila, ali šta je tu je. Tako je kada si Directioner...Još pola sata i završava mi radno vrijeme, ali se tada pojavila Lana koja je došla da me zamijeni.
Lana: Heej, evo mene. Došla sam malo ranije jer sam čula da si radila dvije smjene.
Amy: Eee, ma dobro. Nema veze.
Lana: Važi, nego čula sam da nam je došao onaj poznati bend One Direction.
Amy: Ouu jeea.
Lana: OMG, jedva čekam da ih upoznam.
Amy: Odmah da ti kažem, presavršeni su.
Lana: Pretpostavljam.
Amy: Haha, 'ajde vidimo se.
Lana: Bayy.
Izašla sam iz hotela. Uh, ovo je bio neobičan dan. Nekako mi je žao što idem, ali moram. Da još radim tri smjene onda bi se stvarno zabrinuli za mene, a sumnjam da bih i ja mogla izdržati. Sada će ostati Lana sa njima. Meni je Lana oduvijek bila prelijepa i sad će me sigurno Zayn i zaboraviti kad vidi nju. Ali nisam željela da o tome razmišljam. Radije sam razmišljala o onome našem susretu u sobi. Jao meni. Brzo sam stigla kući. Janne i Chris su jeli nešto.
Oni: Eeee.
Amy: Eeee.
Chris: Pa dobro da si se sjetila doći kući.
Amy: Haaha, šta ima?
Janne: Ma kod nas ništa posebno nego pričaj ti.
Amy: Šta ću pričati?
Janne: Jao. Pa o dečkima. Jesi li još razgovarala sa njima? Šta se još dešavalo?
Amy: Ma ništa...
Janne: Aaaa, vidim ja onaj tvoj smiješak. Nešto je bilo! Hajde govori.
Amy: Ma nema ništa kad ti kažem.
Janne: Ima nešto i naljutit ću se ako mi ne kažeš.
Amy: Jao Janne, kako si dosadna. Pa šta bi bilo. 'Ajde idem ja u sobu.
Janne: Amy vraćaj se ovamo, ne možeš mi pobjeći.
Amy: Hahaha, moguu!
Otišla sam u sobu, uključila laptop i slušala pjesme od 1D. Ležala sam na krevetu i sanjarila. Skoro cijelo vrijeme sam razmišljala o Zaynu. Ne znam ni sama zašto...Tada je u sobu uletjela Janne.
Janne: Ahaha. 'Ajde govori!
Amy: Jao, Janne!
Janne: Pa moraš mi reći! Šta je bilo?
Amy: A ništa...Samo...
Janne: Samo?
Amy: Ma eto uletjela sam u Zaynovu sobu.
Janne: Molim?
Amy: Šta moliš? Eto rekla sam ti.
Janne: I? Šta onda?
Amy: Ma ništa.
Janne: A daaaj, eto si se sva zacrvenila.
Amy: Pa eto bio je gol...Mislim napola.
Janne: Whaat!??!
Amy: Aaa to što si čula.
Janne: Kako napola?
Amy: Pa bio je samo u boksericama.
Janne: OMG, ja ne mogu vjerovati koja si ti sretnica!!
Amy: Hahaha.
Janne: I šta ti je rekao?
Janne: Ma ništa samo se pokrio ručnikom i...
Janne: Haha ima još nešto.
Amy: Pa eto ja sam mu se zahvalia što me je obranio od šefa i rekao mi je da bi bilo šteta da hotel ostane bez...Tako lijepe recepcionarke.
Janne: Opaaa! Opaa Amy!
Amy: Janne!!! Jesam li ti ja sad ovo ispričala da bi me ti zezala ili šta?
Janne: Dobro sorry, ali zar ne vidiš da mu se sviđaš?!
Amy: Janne, ne sviđam mu se. On na dan upozna po stotinu djevojaka. Sigurno svakoj kaže tako neki kompliment.
Janne: Ma da kako da ne. Jaoo ne mogu vjerovati!
Amy: Hahaha, ohladi malo Janne.
Janne: A čija je to pjesma koju slušaš?
Amy: Pa njihova.
Janne: Jao, a kako se zove. Strava je!
Amy: Kiss you.
Janne: Aaaaa savršena je. 'Aj mi pusti još neke njihove pjesme.
I tako smo Janne i ja skoro cijelo večer provele slušajući njihove pjesme i gledajući njihove slike. Mislim da je i Janne na putu da postane Directioner. Morala sam joj sve pričati od X-Factora pa do kraja, hahaha.
Janne: Jaooo kako su savršeniii! A pogotovo ovaj frčkavi.
Amy: Hahah, Harry.
Janne: Jao menii! 'Aj daj još slika!
Hahah, i tako vam je prošlo naše večer. Ujutru sam se morala ustati u sedam. Nisam budila Chrisa i Janne jer danas nema škole. Otišla sam u toalet i počela se sređivati. Mislim nije to bilo ništa specijalno, ali sam se sredila više nego inače. Ne znam šta mi je. I dalje mi Zayn ne izlazi iz glave. Šta ako sam se zalju...Ma nema šanse. Jednostavno ne želim to sebi dopustit jer sam još uvijek povrijeđena zbog Georga. Ipak, srce ne sluša mozak. A opet Zayn...On je poznat i nikako to sebi ne bih smjela dopustiti...Na brzinu sam se obukla i izletjela iz kuće. Sjela sam u taxi i krenula prema hotelu. Tako sam bila uzbuđena jer ću ih ponovo vidjeti. Napokon smo stigli. Stigla sam čak deset minuta prije radnog vremena. Lana je bila vidno iznenađena kada me je vidjela.
Lana: Šta je sad ovo? Ja sam se nadala da ću te još barem 2o minuta čekati.
Amy: Hahaha, e pa vidiš stigla sam na vrijeme.
Lana: Svašta sigurno će neko nevrijeme.
Amy: Hahaha, ma nemoj.
Lana: A da to nije zbog onoga Zayna?
Amy: Zbog njega? Otkud ti to?
Lana: A ne znam...Nešto ste vi meni sumnjivi.
Amy: Hahaha ma daj, ne nasmijavaj me. I sama znaš da je on poznat. Kao da bih ja njega ikada zanimala.
Lana: Pa ako ga ne zanimaš, zašto je onda pitao za tebe?
Amy: Pitao?
Lana: Aham. Sinoć je došao na recepciju i djelovao malo razočaran kada je mene vidio ovdje, hahaha. I onda me je pitao za tebe.
Amy: I šta si mu rekla?
Lana: Jao pa šta bi mu rekla. Rekla sam mu da ti je završilo radno vrijeme. 'Ajde idem ja sada, prepuštam ti tvog Malika.
Amy: Jao, jaoo.
Lana: Hahaha, kažem ti ja sumnjivi ste vi meni. On se raspituje za tebe, ti hoćeš da radiš dvije smjene i još dolaziš na posao ranije nego što treba, a svi smo navikli da ti svugdje kasniš. Osim toga, je li se meni čini ili si danas stavila malo šminke?
Amy: Umm...Ma nešto malo...Bezveze.
Lana: Ma da. Još bih trebala da ti vjerujem da to ponovo nije zbog istog onoga Zayna.
Amy: 'Ajde briši tamo.
Lana: Hahah, najbolje je da ja ni večeras ne dolazim...
Amy: Hahaha, nja, nja.
Lana: 'Aj vidimo se draga.
Amy: Vidimo se.
Sjela sam na svoje mjesto potpuno zbunjena. Zar je moguće da je pitao za mene? Ipak me je primijetio.
Xxx: Dobro jutro.
Podigla sam glavu vidjela da je to Zayn. Brzo sam ustala.
Amy: Eee, dobro jutro.
Zayn: I danas radiš?
Amy: Pa da...Inače ja ne radim ujutru, ali ova žena koja je radila je trenutno bolesna pa je ja mijenjam.
Srce mi je radilo sto na sat. Čim vidim one njegove oči nekako se sva zbunim i ne znam šta da kažem.
Zayn: Aha, znači bit ćeš tu cijeli dan?
Amy: Pa da, mislim predvečer će ponovo doći Lana.
Zayn: Super onda. Idem ja na doručak, vidimo se kasnije.
Namignuo mi je i otišao. Ne mogu da vjerujem. Sva sam bila utrnula od nervoze.
Amy: Vidimo se.
Aaaaa! Kako je samo savršen. Oči...Glas...Osmijeh...Ma sve! Ali zašto se ne znam ponašati pred njim? Inače sam komunikativna, ali pred njim se uvijek nekako izgubim. Nakon nekih 1o minuta sam vidjela da i ostali izlaze iz lifta.
Harry: Dobro jutroo.
Amy: Dobro jutro.
Harry: Amy, da nisi slučajno vidjela Zayna?
Jooj izgovorio je moje ime. Kako to lijepo zvuči.
Amy: Ovaaj, jesam, maloprije je otišao na doručak.
Niall: Aaa, a otišao je bez nas.
Louis: Hahaha, ma to se on sigurno požurio da bi vidio Amy.
OMG. Ja sam se samo smješkala.
Liam: A dajte, pustite djevojku na miru.
Harry: Hahaha, pa mi samo kažemo istinu. I sam znaš da je sinoć cijelo večer pričao o njoj.
Amy: Hahaha, samo se vi zezajte.
Niall: Ne šalim se ozbiljno. Nando'sa mi.
Louis: Hahah, e kad ti se Nialler zakleo Nando'som onda ne laže sigurno.
Amy: Hahaha, kako hoćete.
Liam: 'Ajde nećemo te više gnjaviti. Vidimo se.
Amy: Vidimo se.
OMG, ma ovo ja sve sigurno sanjam jer stvarnost ne može biti nikako. Pa zar je moguće da je Zayn pričao o meni i raspitivao se? Ja još uvijek ne mogu da vjerujem. Ipak, on je poznat i toliko djevojaka vidi na dan, a on je pričao baš o meni. Ipak sumnjam da mu se sviđam...Možda mu je to samo nešto prolazno. Fanovkinje su već počele da se okupljaju ispred hotela. Odmah je nastala vriska i dozivanje. Ja uopće nisam ni svjesna kolika sam sretnica jer mogu ovako normalno da razgovaram sa njima. Odmah nakon doručka su otišli u park ispred hotela da počnu sa snimanjem. Fanovkinje su morale da odu jer im je osiguranje reklo da se raziđu. Mogla sam malo kroz vrata da vidim šta se dešava. Primijetila sam da skaču, guraju se, glupiraju, haahaha. Bili su savršeni. Mislim da će to biti još jedan presavršen spot.
Xxx: Pazi da ti oči ne ispadnu.
Okrenula sam se. To je bila Janne.
Amy: Eeee.
Zagrlile smo se.
Janne: To ne smiješ izaći da ih gledaš?
Amy: Ma ne smijem...Nema me ko mijenjati.
Xxx: 'Ajde ja ću. Nemoj me tu rastuživati. Znaš da ja ne volim kad si mi ti tužna.
To je bio Rick.
Amy: Hahaha, Rick. Stvarno?
Rick: Najstvarnije.
Amy: Jaoo, hvala ti. Najbolji si!
Zagrlila sam ga.
Amy: Dužnik sam ti!
Rick: 'Ajde ti uživaj.
Amy: Hoću! 'Ajde dolazi!
Povukla sam Janne za rukav. Izletjele smo iz hotela. Odmah sam počela pogledom tražiti Zayna.
Janne: Jaooo, gdje mi je frčkavi?!
Amy: Ma šuti bona!
Tada sam ugledala Zayna. Izvodio je nekakve trikove na biciklu. Svi su mu aplaudirali, haha i moram vam priznati da je zaista spretan.
Janne: Opa, nije loš mogu ti reći.
Ja sam se samo smješkala.
Janne: 'Aj dođi ovamo, da ga vidimo izbliza, a i da ja vidim frčkavog.
Amy: Hahaha, ti i frčkavi! Zove se Harry.
Janne: Ma znam, ali meni je nekako draže reći frčkavi.
Amy: Hahahaha.
Približili smo mu se. Svi su bili tu. Bilo je i par fanovkinja koje su uspjele izbjeći osiguranje...Tada me je Zayn primijetio. Nisam znala šta ću pa sam mu se nasmiješila. Krenulo je da mi mahne, ali mu se bicikl izmakao kontroli i onda je pao. Ostale djevojke su odmah počele da vrište...Mogu vam reći da sam se uplašila jer pad nije izgledao baš bezazleno. Pritrčala sam mu.
Amy: Jesi li dobro?
Zayn: Hahah, ma jesam.
Louis: Znaš Zayn, kada želiš da izvodiš trikove onda nemoj okolo gledati djevojke.
Zayn: Ti šuti!
Niall: Hahahaha.
Na svu sreću bio je dobro, samo je imao malu ranicu na laktu.
Amy: Boli li te?
Zayn: Malo.
Amy: Hajde dođi, treba ti to oprati i staviti flaster.
Zayn: Misliš?
Amy: Mhm.
Zayn: Idemo onda.
Pomogla sam mu da ustane i onda smo krenuli prema hotelu...
YOU ARE READING
"Kiss you" By: LoRa Styles* (Fanfiction Zayn Malik) [Završena/Completed] ✔
FanfictionOvo je moja druga priča (prva je bila "I wish" ). Nadam se da će vam se svidjeti :3 ♥ Love ya LoRa Styles* Ovo NIJE moja priča. Tu priču je napisala *LoRa Styles*, sve zasluge za priču idu njoj. Ja sam ju prepisala ovdje jer je nekim ljudima jednost...