Otvorila sam vrata. Nisam se mnogo začudila kada sam vidjela ko je...Ne znam ni sama zašto ali sam jednostavno već imala neki predosjećaj. Bio je to Chris. Nervozno sam se okrenula da vidim ima li iko iza mene i onda izašla napolje i zatvorila vrata za sobom. U rukama je držao ogromnog bijelog medu.
Chris: Heej.
Amy: Hej...
Chris: Srećan rođendan...
Dodao mi je meda.
Amy: Hvala ti...
Znam da bi sada bio red da ga pozovem u kuću ali to definitivno ne mogu učiniti. Tada, kao da mi je pročitao misli.
Chris: U redu je. Nisam svakako ni mislio svraćati, a i žurim.
Amy: Aham...
Pogledala sam ga. Izgledao je nekako drugačije...Promijenio je frizuru i način oblačenja...Bio je to neki svježiji Chris.
Chris: Vidi, nisam došao da ti stvaram bilo kakve probleme. Samo sam želio da ti to dam i čestitam ti rođendan jer sam osjetio potrebu za tim. To je sve.
Amy: To je lijepo od tebe Chris... Nadam se da si se opametio...
Chris: Jesam...Sada sam sasvim drugačiji i sve bih dao da mogu da vratim vrijeme ali nažalost ne mogu.
Amy: Šta je tu je...
Chris: Moram ići. Nadam se da ćemo se opet nekada vidjeti.
Amy: Hoćemo...Sigurno.
Blago sam se nasmiješila. Ne želim da pravim scene. Kao prvo jer mi je rođendan i ne želim da kvarim taj dan, a i mislim da se Chris zaista promijenio. Vidim to po njemu. Ipak previše toga se izdešavalo da bismo ponovo mogli biti prijatelji kao nekada.
Chris: Pa vidimo se onda...
Amy: Vidimo se...Ovaj...Da li je istina da si se odselio?
Chris: Pa i dalje sam u Londonu, samo na drugom kraju.
Amy: Aham...Lijepo.
Chris: Baaj.
Amy: Baj.
Otišao je. Nisam se previše uzbudila zbog tog' dolaska. Jednostavno sam prošla kroz toliko toga, da me više mnogo toga ne uzbuđuje previše. Mislim da se promijenio ali je trebao još davno da pripazi na svoje postupke. Ja mu i dalje želim svu sreću ovoga svijeta. Nadam se da će jednoga dna naći neku koja će ga zaista voljeti i s kojom će biti sreća. U tom trenutku mi je veći problem bio taj što nisam znala šta da radim sa medom i što nisam znala šta da kažem njima. Krenula sam na sprat kada je iz dnevnog izašla Janne.
Janne: Ko je to bio? Auuu, golem medo.
Amy: Tiše. 'Aj zatvori vrata.
Janne: Šta je bilo?
Amy: Chris.
Stavila je ruku preko usta.
Janne: Pa šta sad on hoće?
Amy: Ma ništa. Samo mi je čestitao rođendan. Nego hadje, pomozi mi sa medom. Ne znam šta da radim sa njim.
Janne: Daj, stavit ću ga ja u svoju sobu.
Amy: Pa šta će Harry reći?
Janne: Reći ću da smo ga nas dvije osvojile u luna parku neko večer, ahahha.
Amy: Zaista misliš da će Harry povjerovati u to kad ga vidi? Šta ćeš mi reći gdje je do sad bio?
Janne: Ma ne brini ti za to. Nego, veći je problem smisliti šta si sada radila.
Amy: 'Ajde nema veze, smislit ću nešto.
Janne: Važi. Nego, da li ti je Chris pravio probleme?
Amy: Ne...Samo je čestitao rođendan i to je to...Mislim da se promijenio...
Janne: Na bolje?
Amy: Pa da.
Janne: Lijepo je to čuti.
Amy: Da...
Ja sam sišla u dnevni, a Janne je otišla u svoju sobu da negdje stavi meda.
Zayn: Eeej. Ko je to bio?
Amy: Ma neka žena. Pitala je gdje žive neki McCourtnyevi.
Liam: Ko su ti?
Amy: Nemam pojma. Valjda je prvi put tu došla pa sam joj onda malo objasila kuda da ide do hotela i tako.
Niall: Aha, hajde da nastavimo sa igrom.
......................................................................
Polako je počelo da se smračuje. Sjedili smo u dnevnom i gledali filmove. Stella je otišla kući da se odmori malo pa će večeras sa nama u diskoteku. Mislim da je i njoj Liam simpatičan po načinu na koji ga gleda. Ipak će tu biti nečega, hahaha. Nisam baš bila zainteresovana za film. Više sam bila skoncentrisana na Zayna. Držala sam glavu na njegovom ramenu dok mi se on igrao sa kosom...Uvijek mi je prijalo dok mi je to radio. Onda se nikako ne mogu skoncentrisati na nešto drugo. U krilu mi je bio Boo. Igrala sam se s njegovim ušima, ahahha. Misli su mi samo odlutale. Tada mi je stigla poruka na mobilni. Nitko osim Zayna i mene nije to ni primijetio jer su bili previše zadubljeni u film. Uspravila sam se da je pročitam. Bila je to Amanda. Ušla sam u poruku.
Pisalo je: "Heej. Sretan rođedan! Izvini što ti nisam prije čestitala, ali mi je tek sada palo na pamet da si mi neki dan rekla da ti je danas rođendan. Lijepo se provedi. :D xxx".
Zayn: Ko je to?
Amy: Amanda. Čestita mi rođendan.
Zayn: Pa hajde nezaovi je da i ona ide sa nama večeras.
Amy: Misliš?
Zayn: Pa naravno.
Amy: U pravu si. Idem.
Polako sam se izvukla i otišla u hodnjik. Nazvala sam je.
#Amanda: Molim?
#Amy: Eeej. Amy je.
#Amanda: Eee Amy, sretan rođendan.
#Amy: Hvala ti. Ovaj...Zovem te da te pitam da li bi voljela da večeras izađeš sa nama u diskoteku? Kao rođendanska zabava.
#Amanda: Pa ne znam...
#Amy: Hajde. Šta ti hvali? Bit ćemo i ja i El i Janne i Lana i Nicky. I One Direction!!!
#Amanda: Aaaa! Pa zar nisi rekla da su u Americi?
#Amy: Pa i ja sam mislila, hahaha. Mislim bili su, ali su danas došli za moj rođendan.
#Amanda: Aha. Pa eto doći ću.
#Amy: Eee sram te bilo. Dolaziš samo zbog njih.
#Amanda: Hahah ma naravno da nisam. Ti si mi jako draga od prvog trenutka.
#Amy: I ti meni vjeruj mi.
#Amanda: Eto onda vidimo se.
#Amy: Važi.
Krenula sam da prekinem ali se tada ona zaderala.
#Amanda: Eee! Ali u kojoj diskoteci?
#Amy: Pa...Ne znam ni ja tačno gdje je. 'Ajde dođi ovdje kod nas pa ćemo odavde zajedno.
#Amanda: Važi samo mi daj adresu.
Dala sam joj našu adresu. Kada smo završile poziv, vratila sam se u dnevni.
......................................................................
Janne: Stvarno kako mi stoji ova haljina?
El: Janne po pedeseti put ti kažem da je savršena.
Janne: Ma ne pitam ja za haljinu nego za sebe. Kako stoji na meni?
El: Super.
Amy: Koliko ja znam Janne, slavljenica bi večeras trebala biti najljepša.
Janne: A je li? A mi ostale da budemo ko neke seljanke?
Amy: A nisam to rekla, hahaha.
Obukla sam kratku ljubičastu haljinu, ljubičaste štikle koje mi je Harry kupio i uvila sam kosu. Hahaha, a Harry je totalno pogodio nijasnu koja mi je bila potrebna uz haljinu. Imam čudan osjećaj da mu je Janne rekla kakve da kupi. Nisam im to ništa spominjala. Osjećala sam se nekako čudno. Ne znam ni ja zašto. Ne mogu da vjerujem da imam 18 godina.
Mama: Prelijepa si dušo.
Amy: Hvala ti mama.
El je na sebi imala usku crnu haljinu i štikle i svezanu punđu, a Janne je nosila plavu haljinu na šljokice i bijele sandale i svezala je visoki rep. Sve tri smo zaista lijepo izgledale.
El: Gdje su dečki?
Mama: Čekaju vas dole.
Tada je neko pozvonio na vrata.
Janne: To je sigurno Amanda.
Amy: Hajde idemo mama.
Mama: Važi dušo. Lijepo se provedite.
Amy: I vi isto, ahahha. Sa Boo-om.
Mama: Hahah naravno. Uživajte.
El: Hoćemo, hvala.
Sišle smo dole. Zayn, Harry i Lou su nas pregledali od glave do pete.
Janne: A dajte pa postidit ćemo se, hahaha.
Harry: Wow! Amy, štikle su ti najljepše.
Amy: Jao, hvala ti, ahahaha.
Zayn: Prelijepa si.
Amy: Hvala ti.
Prišla sam mu. Poljubili smo se. Niall je za to vrijeme otvorio vrata. Ušla je Amanda. Imala je na sebi kratki šorc i kratku majicu, a na nogama zaista predivne crne sandale. Par minuta je stajala i buljila u Nialla.
Amy: Heej.
Amanda: Heej...
Zagrlile smo se.
Amy: Šta ima?
Samo je ćutala i gledala u dečke.
Amy: Amanda? Amanda?
Opalila sam joj blagi šamar.
Amy: Amanda?
Amanda: Auč! Šta se šamaraš?
Amy: Pa uplašila sam se da si pala u neki trans.
Amanda: Pa mogu ti reći i da jesam.
Liam: Heej Amanda.
Amanda: Je li se meni učinilo ili mi je prije par minuta Niall Horan otvorio vrata, a trenutno me pozdravlja Liam Payne.
Klimnula sam joj glavom u potvrdnom smislu.
Amy: Upravo tako.
Amanda: O moj Bože!!!
Tada je počela malo da luduje, a onda se napokon upoznala sa njima.
Louis: Mislim da bismo trebali krenuti.
Janne: Idemo.
......................................................................
Nakon nekih 15-ak minuta smo stigli u diskoteku. Nisam nikada baš to previše voljela ali ipak mi je rođendan. Ušli smo unutra. Kao i uvijek onaj osjećaj da si i ogluvio i oslijepio zbog svog' tog svijetla i muzike.
Janne: Woohooo!!!
Ovo je bio pravi raj za Janne. Ja sam odmah sjela za stol.
Zayn: Zar nećeš plesati?
Amy: Zar odmah?
Zayn: Pa daa. 'Ajde, dolazi. Pa nije ti svaki dan rođendann.
Povukao me je za ruku i počeli smo plesati, ahahha. Niko od nas nije bio baš dobar u tome ali smo se opustili bez obzira na ostale. Ispred je bilo mnogo tjelohranitelja zbog naše sigurnosti. S vremena na vrijeme bismo sjeli da se odmorimo pa bismo nastavili i sve tako. Brzo nam se pridružila i Stella i Lana i Nicky. Primijetila sam da Stella i Liam razgovaraju za šankom.
Janne: Ajooj preslatki su.
Amy: Awww, daaa.
El: Bit će prelijep par.
Amy: Misliš da će biti zajedno?
El: A naravno. Vidiš kako se gledaju.
Amy: Hahah, da. A zaista će mi biti drago zbog njih.
Janne: I men...
Krenula sam da se okrenem ali nisam primijetila nekog dečka koji je stajao iza mene sa pićima. Sudarili smo se ali ta pića nisu završila na meni nego na Amandi.
Xxx: Izvini.
Samo se izvinio i otišao. Pristojnost na nivou. Prišla sam Amandi.
Amanda: Jaooo. Upropaštena mi je odjeća.
Bilo je to crveno vino tako da su fleke bile zaista primijetne.
Amy: Ajooj.
Amanda: Moram kući da se presvučem.
Amy: Idem i ja sa tobom.
Amanda: Ma nema potrebe. Ostani, uživaj.
Amy: Ma nema šanse da te pustim da u ovo doba ideš sama. Idem s tobom.
Amanda: 'Ajde, kako želiš.
Amy: Eto nas brzo. Recite i ostalima gdje smo otišle.
Janne: Važi.
Izašle smo napolje. Moram priznati da mi je prijalo nakon onolike buke. Zaustavile smo taxi i krenule prema Amandinoj kući.
Amy: Je li prazna kuća?
Amy: Ne. Mama je tamo, a tata je večeras dežurni u bolnici.
Amy: Ahaa.
Stigle smo. Bila je to zaista ogromna kuća. Dalo se primijetiti da su bogati.
Amanda: 'Ajde, dođi.
Ušle smo unutra. Bile smo tihe da ne bismo probudile njenu mamu ali je ona izgleda već bila budna.
Amandina mama (Am): Amanda?
Čuo joj se glas iz dnevnog.
Amanda: Eee mama. Došla sam da se presvučem.
Am: Šta je bilo?
Amanda: Ma polila sam se pićem.
Am: Jako čudno za tebe.
Amanda: Hajde dođi ovamo.
Am: Šta kažeš?
Amanda: Ne govorim tebi nego Amy.
Am: A još je neko tu?
Amanda: Da, ona drugarica o kojoj sam ti pričala.
Tada se napokon pojavila. Bila je jako mlada žena, ali od nekud meni jako poznata. Nisam mogla da se sjetim ali bih se zaklela da sam je već negdje vidjela.
Am: Aaa pa ti si stvarno bila ozbiljna kad si rekla da ličite.
Amanda: Hahah, daa.
Pružila mi je ruku.
Am: Ja sam Delilah.
Amy: Ja sam Amy.
Delilah: Kako se prezivaš? Znaš, ja poznajem dosta osoba u Londonu pa možda znam i tvoje roditelje.
Amy: Pa sumnjam jer mi je mama porijeklom sa Balkana, a tata mi se davno odselio odavde. Sada žive u BiH. A prezivam se Wood.
Delilah: Wood?
Amy: Da.
Ušle smo u dnevni.
Delilah: Sjedi tu slobodno.
Nisam mogla da joj skinem pogled sa lica. Nije mi jasno otkuda mi je poznata.
Delilah: Wood kažeš?
Amy: Ovaj...Da.
Nije mi bilo jasno šta je toliko bitno u mom prezimenu.
Delilah: Lijepo.
Odjednom je postala čudna. Kao da se oneraspoložila. Donijela mi je sok.
Amanda: Idem ja da se presvučem.
Amy: Važi. Sačekat ću te ovdje.
Amanda: Ti i Amy...Mislim Amanda, hahaha, jako ličite.
Amy: Da...To nam svi kažu.
Nekako me je čudno gledala.
Amanda: Jako si slatka...Imaš...Ma nije bitno.
Amy: Recite slobodno.
Delilah: Ma ništa...Nešto bezveze mi je palo na pamet.
To me je malo zbunilo. Zašto je odjednom postala tako tajanstvena? Zašto mi je toliko poznata? Šta je toliko zainteresovalo u mom prezimenu?
Amanda: Amy! Hajde dođi da mi pomogneš da izaberem!
Amy: Hahah, eto me!
Delilah: Ah...Uvijek je bila tako neodlučna.
Amy: Hahah, razumijem je u potpunosti.
Nasmijala mi se. Otišla sam u Amandinu sobu.
Amy: Hahah, 'ajde nije va...
Tada sam se zaustavila. Nisam mogla vjerovati...
CZYTASZ
"Kiss you" By: LoRa Styles* (Fanfiction Zayn Malik) [Završena/Completed] ✔
FanfictionOvo je moja druga priča (prva je bila "I wish" ). Nadam se da će vam se svidjeti :3 ♥ Love ya LoRa Styles* Ovo NIJE moja priča. Tu priču je napisala *LoRa Styles*, sve zasluge za priču idu njoj. Ja sam ju prepisala ovdje jer je nekim ljudima jednost...