Pisalo je: "Možda si mi se dva puta izvukla, ali treći nećeš to ti se kunem! I znaš šta još?! Učinit ću da te onaj glupi Malik zamrzi! Zauvijek!"
Samo sam zgužvala papirić i stavila ga u džep. Znam da je to Diannino maslo i neću uopće da se obazirem na to iako...Nije mi baš svejedno...Ipak ona nema osjećaje i spremna je na sve. Piše da sam se dva puta izvukla...Znači prvi put je bio kada je poljubila Zayna, a svejedno smo se pomirili, a drugi put je bio ovaj danas kada me je pokušala okriviti za krađu. Znači to je ona sigurno.
Liam: Amy! Dolaziš li?!
Amy: Eto me, eto me.
Ruke su mi se tresle i prvo sam stala malo da se smirim. Neću ništa govoriti Zaynu jer sam vidjela kako je maloprije reagirao. Ne želim da ima neke probleme zbog one glupače. Ovoga puta ću se sama pobrinuti za sebe i neću nikome dopustiti da mi pokvari sreću sa Zaynom. Otišla sam do njih.
Amy: Eeej. E El i ti si došla?
El: Da, evo upravo.
Amy: Baš mi je drago.
Pokušavala sam da djelujem opušteno iako mi to nije baš uspijevalo.
Louis: Jesi li dobro Amy?
Amy: Da zašto?
Louis: Nekako si mi blijeda...
Niall: Da...I meni se čini...Jesi li jela?
Amy: Jesam Nialler ne brini nije to.
Zayn: Šta je bilo ljubavi?
Amy: Haha, ma ništa šta je vama?
Harry: Meni izgleda sasvim normalno. Pustite djevojku.
Amy: Hvala ti Hazza. Barem neko da vidi da mi nije ništa.
Janne: Kako želiš ma da...I meni si zaista čudna. Da nemaš neku gripu ili nešto?
Amy: Huu. Bolje je da ja idem dok me niste i u bolnicu poslali, haha.
Zayn: Ne glupiraj se. Sjedi.
Nije bilo mjesta pa sam sjela Zaynu u krilo.
Louis: Vidi vidi golpčića.
El ga je samo gurnula laktom, haha. Primijetila sam da Janne svako malo gleda u Harrya, a i on u nju. Stvarno bi bili prekrasan par, haha. Samo što su oboje tvrdoglavi.
Liam: Pa šta ćemo večeras raditi ljudi?
Niall: Ne znam...Meni se ne ide u klub...
Janne: Pa mogli bismo gledati filmove kod nas u stanu!
Amy: Dobra ideja.
Louis: Ja nemam ništa protiv.
El: Ni ja.
Janne: Slažemo li se svi?
Svi: Da!!!
Janne: Haha, super onda. Vidite da i ja nekad mogu biti od koristi.
Mi: Hahahaha.
Nekako sam uspjela da se opustim uz njih, ali mi ona poruka i dalje nije izlazila iz glave i Dianna. Šta sada sprema? Jednostavno se bojim...Posebno onih riječi da će me Zayn zamrziti...Ne bih to mogla podnijeti...Ja njega volim više od svega i nije mi jasno šta ona želi od mene i...Zašto ja? To mi nije jasno. Pored svih djevojaka u školi ona baš hoće moje dečke? Pored svih djevojaka u školi ona hoće baš meni da uništi život? Zašto? Čemu to? Previše pitanja na koje nemam odgovora.
Zayn: Nešto si mi zamišljena?
Amy: Ma nisam...Bezveze razmišljam nešto...
Zagrlila sam ga.
Zayn: Ako te bilo šta muči, znaš da to možeš meni reći.
Amy: Naravno.
Harry: Mi bismo morali nastaviti sa snimanjem.
Amy: A i ja moram na recepciju.
Janne: A i ja moram na posao.
El: Hahaha, svi morate nedje, a ja nigdje.
Amy: Hahah, pa neka te ovdje sa mnom. Možemo se družiti, ionako je meni dosadno.
El: Haha, pa može. Što da ne?
Janne: 'Ajde vidimo se večeras ljudi.
Harry: Hoćeš li da te odvezem na posao.
Tada je Janne na trenutak zastala jer nije znala šta da mu odgovori.
Janne: Ne treba hvala.
Harry je samo slegao ramenima.
Harry: Kako hoćeš.
Ja sam joj samo uputila ljutiti pogled, a ona je krenula prema izlazu.
Amy: Vidimo se onda ljubavi kasnije.
Zayn: Važi.
Poljubili smo se i oni su otišli na snimanje.
Amy: El, eto me za minut samo da kažem nešto Janne. Zaboravila sam.
El: Važi.
Istrčala sam napolje za njom.
Amy: Janne!
Janne: Eee, šta je?
Amy: Pa što si ono uradila?
Janne: Koje?
Amy: Ma znaš ti dobro na šta ja mislim.
Janne: Aaa to.
Amy: Aagh, da to.
Janne: Pa eto tako.
Napravila je kao onu neku ljutu facu.
Amy: Pa vidiš da mu je stalo do tebe.
Janne: Ma dašta je.
Amy: Pa što te onda pitao da te odveze? E baš si neka.
Janne: A je li? A vidim njemu je baš stalo pa je samo slegnuo ramenima.
Amy: Pa šta će drugo uraditi.
Janne: Pa mogao je i tebi Zayn slegnuti ramenima, ali nije nego se trudio da te osvoji i sve ti objasni.
Amy: Ali njih dvojica nisu isti i prestani to stalno uspoređivati.
Janne: Kako god. Kasnim na posao. Vidimo se večeras.
Amy: 'Ajde vidimo se.
Na brzinu sam je zagrlila i ona je potrčala.
Amy: Vidiš! Da si mu dopustila da te odveze sad ne bi morala kasniti i trčati!!
Ona mi je samo isplazila jezik, hahaha. Vratila sam se nazad u hotel. El me je čekala na recepciji.
Amy: Evo mene napokon.
El: Haha. E šta ćemo sada raditi?
Amy: A šta ja znam? Pričati.
El: Hahah, e to ja volim.
Amy: Hahaha isto kao i ja.
I tako smo nas dvije skoro cijelo popodne provele pričajući. Ni u jednom trenutku mi nije bilo dosadno. El je zaista zabavna, otvorena i draga cura. Za veoma kratko vrijeme mi je jako prirasla srcu. Samo mi je bilo krivo što nema Nicky. Danas nije mogla da dođe jer je prehlađena. Da je još ona tu bila bilo bi nam još zabavnije. Ali šta je tu je. Ubrzo su i dečki završili.
Louis: Eee cure. Vama tu baš lijepo. Vi odmarate.
El: Hehe, pa dakako.
Liam: Još malo pa krećemo.
Amy: Yup. Meni smjena završava u pet. Tako da imamo pričekati još pola sata.
Niall: Važi.
Harry: Idemo mi onda da se presvučemo pa ćemo sići.
El: Važi.
Dečki su otišli na sprat, a nas dvije smo za to vrijeme nastavile razgovarati. Tada su u hotel ušle Dianna i njena najbolja drugarica Valentina iako je svi zovu Vallie. Ni ona nije ništa bolja od Dianne. Prvo su nas pogledale preko oka, a onda su krenule prema nama. El mi je šapnula na uho.
El: Je li jedna od ove dvije kriva za onaj nesporazum između tebe i Zayna?
Amy: Da, ova lijeva.
Dianna: Khm. Ovako, uzimam jednu sobu za mene i moju drugaricu.
Vallie: Neku najbolju. Ako može na petom spratu.
Tada me je nešto jako stegnulo u grudima. Petom spratu? Pa to je sprat gdje su dečki. Pogledala sam u svesku i vidjela da tamo ima slobodna soba. Pa da. Ovo je sve namjerno i smišljeno. To je njen plan. Želi da mi uzme Zayna.
Amy: Nema soba na petom spratu!
Tada mi se unijela u facu.
Dianna: A je li stvarno?!
Amy: Stvarno!
Sada sam stvarno bila iznervirana i došlo mi je da je počupam. El me je povlačila za ruku i pokušavala da me smiri, ali joj nije uspijevalo. Bilo mi je dosta svega.
Dianna: E pa vidiš ja ti ne vjerujem!
Tada mi je istrgnula svesku iz ruke.
Amy: Hej! Vraćaj to ovamo!
Počela je da lista svesku. Ja sam preskočila pult i krenula da joj je uzmem iz ruke, ali je Valentina stala ispred mene i zaustavila me.
Amy: Ma pusti me ti!
Vallie: Hahaha, ne pada mi na pamet!
Tada nam je prišla i El.
El: Daj ti pusti je!
Vallie: A šta i ti si mi se nešto umislila, ako si djevojka od onog Lewisa?
El: On nije Lewis već Louis, a sad je pusti!
Vallie: Uh, uh. Uplašila sam se. Svejedno bio Lewis ili Louis, svakako je ružan.
Amy: Ma zečepi već jednom.
U meni se pojavila nekakva snaga i samo sam se isrgnula od Valentine i potrčala prema Dianni. Tada nam je prišao Rick i još jedan dečko iz obezbjeđenja.
Rick: Šta se ovdje dešava?!
Dianna: I kažeš nema? A šta je onda ovo?!
Pred oči mi je stavila onaj list iz sveske na kome jasno piše da ima čak nekoliko slobodnih soba na tom spratu.
Amy: Ma šta ti više hoćeš od mene?! Ostavi me na miru!!!
Dianna: Nema šanse!
Tada mi je prišla i šapnula mi na uho.
Dianna: Barem dok se ne ispuni ono sa papirića.
Tada mi je se pritisak bio toliko podigao da sam mislila da će iz mene početi da izlazi para. Kroz glavu su mi samo prošle one riječi sa papirića "Učinit ću da te onaj glupi Malik zamrzi zauvijek!! Zauvijek!"
To je bilo dovoljno da mi film pukne do kraja. Samo sam skočila na nju i počela je čupati. Ona je vrištala i svi su pokušavali da me odvoje od nje ali nisu uspjeli.
Rick: Amy stani!! Amy!!
El: Amy smiri se!!! Nije ona vrijedna!!
Vallie: Ma pusti je! Šta si ljubomorna na nju!
Rick: Amy molim te prestani.
Kada sam joj svu kosu rasčerupala i svu je izgrebala, ustala sam sa nje.
Dianna: Luđakinjo jedna!
Amy: Šta je?! Mislila si da ću ti zauvijek ćutati, a da ćeš mi ti uništavati život?! E pa neće moći!!!
Dianna: E pa hoće!! Zapamti!!
Amy: Ma samo pokušaj!
Dianna: Misliš da te se ja bojim?!
Amy: E pa uzmi ogledalo pa ćeš vidjeti da bi itekako trebala.
Dianna: Ma ti kravo jedna ljubomorna!!
Krenula je ponovo na mene, ali su je Rick i onaj dečko uhvatili.
Dianna: Pa šta mene spriječavate debili jedni, a nju niste htjeli?! Ma svi ćete vi dobiti otkaz!!!
Svi gosti su se okupili oko nas, i došlo je još obezbjeđenja koje je pokušavalo da ih odmakne.
Rick: Amy moli te smiri se. Praviš i nama probleme.
Amy: U redu Rick. Izvini, neću više radi vas.
El: Amy, nemoj se obazirati na nju. Nije ona vrijedna toga. Ali šta ti je šapnula pa te toliko razljutilo.
Amy: Reći ću ti drugi put.
Vallie: A sad nam daj ključ i kani nas se! Kad ćeš jednom shvatiti da ti nisi naš nivo?! Kad ćeš prestati biti ljubomorna?!
Amy: A daj prestani mi ti govoriti da sam ljubomorna! Na koga?! Na šta?! Na dva štapića nabodena na dasku?! Je li na to?! E pa hvala ti draga moja, ali ja sam zadovoljna sobom i ne bih se mijenjala sa vama.
Tada se malo ušutila jer nije znala šta da kaže. Dečki su se napokon pojavili. Čim su nas vidjeli primijetili su da nešto nije u redu jer je Dianna bila u onako očajnom stanju, a i ja sam bila sva crvena i rasčupana.
Zayn: Šta se desilo?!
Odmah su nam pritrčali.
Zayn: Amy dušo jesi li dobro?
Amy: Jesam ne brini.
Liam: Pa šta se dogodilo?
El: Ma pusti. Ove dvije su...
Valentina: Ove dvije?! Ma šta ove dvije?! Aj mi reci ko je prvi napao?! Ko?!
Louis: Pa šta je bilo?
El: Ma njih dvije su izazivale i na kraju se Amy potukla sa Diannom.
Tada su svi pogledali prema Dianni i tek tada vidjeli na šta liči. Niall je počeo da se smije kao lud.
Harry: Pa baš te je naljutila Amy.
Dianna: Šta se smijete? Pa vidite li kakva je ovo nasilnica neodogojena?
Louis: Pa sigurno to nije učinila bez razloga.
Dianna: Pa ja joj ništa nisam učinila! Ako ne vjeruješ, ima svjedoka koliko hoćeš Lewis.
Mi svi: Louis!!!
Dianna: Agggh! Daj nam taj ključ i radi svoj posao, a ja ću svoj!
Amy: A je li?!
Zayn: Amy, daj joj taj ključ i da idemo. Šta te briga za nju?
Amy: Ok.
Uzela sam ključ sobe koja je bila najudaljenija od Zaynove iako to ne pomaže baš nešto. Par trenutaka sam oklijevala da joj ga dam...Bilo me je strah...
Dianna: Ma daj to ovamo šta bleneš?!
Istrgla mi je ključ iz ruke i otišle su u lift. Tada je u hotel ušla Lana.
Lana: Hei lju...Amy?
Amy: Šta je?
Lana: Šta ti se desilo sa kosom? Zašto...
Amy: Ma ništa me ne pitaj.
Niall: Ma imala je problema sa onom Diannom.
Lana: Jao pa ne mogu vjerovati. Šta je sada učinila?
Amy: Ma šta nije? Jednostavno nisam više mogla izdržati Lana! Dosta mi je nje više!
Lana: Razumijem te dušo u potpunosti. Znam šta ti je sve učinila i dobro si i do sada izdržala. Hajde sada lijepo kući i odmori se. I nemoj razmišljati o njoj.
Liam: Da. Sada ćemo ići kod nje da gledamo filmove.
Lana: Eto vidiš. Super. 'Ajde brzo nasmij se i briši.
Amy: Hahaha, a Lanči moj.
Zagrlile smo se.
Lana: Eto ga. 'Ajde sada idi i zabavljaj se.
Amy: Hoću.
Harry: Hajde idemo ljudi.
Mi: Vidimo se.
Lana i Rick: Vidimo se.
Posjedali smo u auta i krenuli prema zgradi. Cijelim putem nisam skoro ništa pričala. Stalno sam razmišljala o onome što bi se moglo desiti kada se dečki vrate u hotel i ostanu sami sa Diannom i Valentinom.
Zayn: A šta se desilo da te je toliko razljutila?
Amy: Ma ništa Zayn...Jednostavno...Ma znaš i sam...
Zayn: Znam...
Zagrlio me je i odmah mi je bilo lakše, ali opet...Nisam željela da mu govorim za papirić niti to da je Dianna uzela namjerno sprat na kome su oni. Ne želim da misli da mu ja ne vjerujem. I ne radi se o povjerenju nego jednostavno Dianna je jako sposobna... Za sve...I bojim se...Svaki put me iznenadi sa tim nekim svojim idejama i planovima...Nikada nisam mislila da je jedno ljudsko biće spremno za takve podle stvari. Usput smo kupili neke filmove i napokon stigli do zgrade. Popeli smo se na sprat i ušli u stan.
Amy: Evo nas!!
Tada se pojavila Janne.
Jnane: Eeej! Pa gdje ste vi do sad?
Liam: A evo nas.
Janne: Amy?
Amy: Jooj Janne nemoj sad i ti molim te!
Janne: Pa šta ti je bilo?
Amy: Evo ispričat će ti neko od njih. Ja stvarno ne mogu. Gdje je Chris?
Janne: Eno ga u sobi. Samo...
Amy: Šta?
Tada mi je rekla malo tiše da nas niko ne čuje, a ostali su se svakako izuvali pa nisu ni obraćali pažnju na nas.
Janne: Nisam mu rekla da dolaze pa ne znam baš kako će reagirati jer znaš i sama kakav je...
Amy: Jooj. Hajde ja ću razgovarati sa njim, a ti njih uvedi u dnevni.
Janne: Važi.
Polako sam ušla u sobu. Ležao je na krevetu.
Amy: Eee.
Chris: Kakvi su to glasovi?
Amy: Pa ovaj...Imamo goste...
Chris: Oni su došli zar ne?
Amy: Pa ako msiliš na...
Chris: Vrlo dobro ti znaš na koga ja mislim.
Amy: Pa dobro Chris zašto si takav?
Chris: Kakav?! Zar ja u vlastitom stanu ne mogu znati ko nam dolazi u goste? Zar se ja ništa ne pitam?!
Amy: Naravno da se pitaš, ali...Vrlo dobro znamo boje da nije stvar samo u tome.
Chris: Jeste.
Amy: E pa nije Chris? Ako je samo u ovome problem zašto si onda stalno takav?!
Chris: Kakav?!
Amy: Pa eto takav Chris?! Hladan, bezobrazan, ljut! Eto kakav!
Chris: Šta hoćeš da me istjeraš iz stana da ostaneš noćas sama sa svojim Malikom?! Je li to hoćeš?! E pa ja evo odlazim!
Amy: Chris! Chris stani!
Uzeo je jaknu i izašao iz sobe. Srećom svi su bili u dnevnom pa nisu ništa čuli, a i ja sam malo snizila ton.
Amy: Chris!
Krenuo je da izađe, ali sam ga ja uhvatila za ruku.
Amy: Stani molim te!
Chris: Amy, pusti me.
Otrgnuo mi se i izašao iz stana. Pa zar mi večeras sve mora krenuti po zlu? Vratila sam se kod ostalih da nešto ne bi posumnjali.
Liam: Eee pa gdje si ti do sada?
Amy: Evo me.
Lousi: Chris neće sa nama?
Amy: Umm ne. Već je izašao sa nekim prijateljima.
Louis: Aham.
Janne sam pogledom dala znak da nije baš najbolje prošlo. Ušuškala sam se pored Zayna na kauču, gdje su bili i ostali i počeli smo gledati filmove. Zayn me je zagrlio, a ja sam naslonila glavu na njegovo rame. Bilo nam je jako zabavno. Gledali smo i komedije i horore i akcijske filmove ma sve. Kada smo gledali horor, Zayn mi je držao ruku da se ne bih plašila. Duša moja. Volim ga najviše na svijetu. Harry i Janne bi se pogledali s vremena na vrijeme, ali su se nešto kao ljutili jedno na drugo. Louis i El su se mazili, a Liam i Niall su se gađali kokicama, hahaha. Uglavnom je bilo zabavno. Večer je jako brzo proletjela. Uspjela sam zaboraviti i na Diannu i na sve. Malo sam zabrinula i za Chrisa...Ne znam ni gdje je ni šta radi...
Niall: Meni se spava ljudi.
Liam: I meni...Mogli bismo mi polako krenuti kući.
Louis: Važi. Hoćeš li ti El večeras da prespavaš kod nas u hotelu?
El: Pa može. Kasno je da sada idem kući.
Janne: Ajooj. A baš nam je lijepo bilo.
Zayn: Doći ćemo mi opet, hahaha.
Amy: Haha, naravno.
Ispratile smo ih do vrata.
Harry: Vidimo se onda sutra.
Amy: Da.
Zayn: Laku noć ljubavi.
Amy: Laku noć.
Poljubili smo se.
Zayn: Poslat ću ti poruku pred spavanje.
Amy: Važi.
Zayn: Volim te najviše na svijetu. Znaš to?
Amy: Znam ljubavi. I ja tebe.
Zayn: Moramo ići. Pa se vidimo
Amy: Naravno.
Oni: Bay.
Janne i ja: Baay!
Zatvorile smo vrata.
Janne: Ispričala mi je El šta se dogodilo.
Amy: Huu. I sad sam iznervirana.
Janne: Ma znam...Pusti nju, ali...Nešto mi nije jasno...
Amy: Šta?
Janne: Do sad si sve trpila i sad ti je odjednom prekipilo. Šta je bilo?
Amy: Mah..
Janne: A reci mi....
Amy: Ma zato što...
Nisam znala da li da joj kažem, ali ipak ona je moja najbolja drugarica. Izvadila sam onaj papirić i dala joj ga.
Amy: To je problem. I to sam našla danas na recepciji.
Janne: OMG! Pa ja ne mogu vjerovati.
Amy: Eto. Je li ti sada jasno što mi je prekipilo?
Janne: A zašto onda nisi odmah danas reagirala? Ima tu još nešto zar ne?
Amy: Pa sad...
Janne: Govori.
Amy: Pa eto još jedan problem je i to što je uzela sobu na istom spratu gdje su i dečki. I rekla mi je da će se ono sa papirića ostvariti.
Janne: Aaa koja krava! Pa ja ne mogu vjerovati!
Amy: Ma znam...Ali ne da mi se sada stvarno o tome pričati.
Janne: U redu...Izvini.
Amy: Ma nisi ti kriva.
Janne: Ne trebaš se brinuti. Zayn tebe voli.
Amy: Znam...Sada me još i Chris brine.
Janne: E da. To hoću da te pitam. Šta je bilo?
Amy: Ma ništa. Jednostavno je poludio zato što su oni došli. Ne znam šta mu je.
Janne: Pa hajde ga nazovi.
Uzela sam telefon i okrenula njegov broj ali se nije javljao.
Amy: Ne javlja se. Čekaj, nazvat ću Marka. Možda je otišao kod njega.
Janne: Upravu si.
#Mark: Molim?
#Amy: Eee Mark Amy je.
#Mark: Eee Amy. Šta ima?
#Amy: Ma evo ništa. Željela sam da te pitam da li je Chris kod tebe?
#Mark: Jeste eno ga u toaletu. Rekao je da će prespavati.
#Amy: Hvala Bogu, dobro je.
#Mark: A Amy šta se dešava?
#Amy: Ne znam ni ja.
#Mark: Došao je ovamo sav iznerviran, ali ne želi da kaže šta je bilo.
#Amy: Ma proći će ga valjda. Ništa onda laku noć.
#Mark: Laku noć.
Amy: Tamo je.
Janne: Hu, dobro je. Proći će ga do ujutru.
Amy: A hoće valjda.
Janne: Jako sam umorna pa idem odmah da legnem.
Amy: Važi. I ja ću. Nego...Šta ima sa Harryem?
Janne: A šta će biti?
Amy: A hajde reci mi da nisi primijetila one poglede.
Janne: Ma ne znam šta da ti kažem...Nekako kao da je ljut na mene...
Amy: A to je sigurno zbog onoga danas...
Janne: Ma nije samo to...Ne znam...
Amy: Ma bit će to dobro. Vidjet ćeš.
Janne: A nadam se.
Obavile smo sve što treba i otišle na spavanje. Janne je zaspala u roku od pet minuta. Blago njoj. Ja sam se dugo prevrtala po krevetu, ali nisam mogla zaspati. Točnije čekala sam da mi Zayn pošalje poruku pred spavanje. Vrijeme je prolazilo, a ja sam postajala sve nervoznija. Znam da ovo zvuči možda malo glupo, ali počelo mi se mnogo toga vrtjeti po glavi. Rekao je da će mi poslati poruku...Nema šanse da bi zaboravio, a bila su više dva sata poslije ponoći. Morao je do sada leći...Jedino ako... Ma nema šanse...Odmah mi je u glavu došla Dianna...Ne bi mi on to učinio, ali opet...Zašto je ona uzela sobu na njihovom spratu? Sve mi to nekako ima smisla...Ne znam šta radim...Ko zna šta je ona smislila...Odlučila sam da ću ja njemu poslati poruku. Počela sam da pišem, ali sam se onda zaustavila...Ako spava neće je možda čuti. Odlučila sam ga nazvati. Ruke su mi se tresle. Znam da paničarim previše ali šta da radim. Okrenula sam njegov broj, ali mi se na moju veliku žalost uključila sekretarica...On nikada ne gasi telefon...Definitivno nešto nije u redu...Brzo sam ustala sa kreveta i počela se oblačiti. Odlučila sam otići u hotel i vidjeti šta se dešava...
BINABASA MO ANG
"Kiss you" By: LoRa Styles* (Fanfiction Zayn Malik) [Završena/Completed] ✔
FanfictionOvo je moja druga priča (prva je bila "I wish" ). Nadam se da će vam se svidjeti :3 ♥ Love ya LoRa Styles* Ovo NIJE moja priča. Tu priču je napisala *LoRa Styles*, sve zasluge za priču idu njoj. Ja sam ju prepisala ovdje jer je nekim ljudima jednost...