Bilo mi je jako teško uči ponovo unutra. Svi oni osjećaji i emocije su mi se ponovo vratile. Sjetila sam se svih trenutaka...Od onoga kada su se prvi put pojavili u hotelu i onoga kada smo prvi put razgovarali i onoga trenutka u sobi pa sve do onoga kada sam sva uplakana izletjela iz njega. Sve se u meni još više uzburkalo. Tada me je trgnuo nečiji glas.
Xxx: Amy!
To je bio Rick.
Amy: Eeej.
Rick: Kako si?
Amy: Ah...Moglo je biti i bolje.
Rick: A znam...Znači, definitivno odlaziš?
Amy: Definitivno.
Rick: Nemaš pojma kako mi je žao.
Amy: I meni je, ali znaš sve...
Rick: Znam...
Otišli smo do portirnice. Tamo je bila Lana.
Amy: Eee Lanči.
Lana: Eee dušo.
Zagrlile smo se.
Lana: Čula sam sve...Nemaš pojma kako mi je žao. Osjećam se i pomalo krivom jer sam ti cijelo vrijeme punila glavu glupostima.
Amy: Ma ne brini. Nisi ti kriva...
Pokupila sam neke stvari koje su se nalazile na recepciji.
Lana: Kažu da odlaziš s posla.
Amy: Da. I molim te nemoj me sad i ti odgovarati.
Lana: Ok, ok neću ništa reći iako uopće ne mislim da je to dobra ideja.
Amy: Žao mi je, ali nema drugog rješenja. Nego gdje je Nicky?
Rick: Morala je neku sobu raspremiti. Mislim da je na 6. spratu.
Amy: A da li su oni tu?
Lana: Mislim da su izašli maloprije.
Amy: Aham...Super onda idem ja da potražim Nicky.
Rick: Važi.
Ostavila sam stvari na pult i ušla u lift. Željela sam da se vidim sa Nicky jer se nećemo vjerovatno duže vremena ni viđati. Pritisnula sam dugme i krenula na 6. sprat. Sva sreća što oni nisu tu pa neću nikoga sresti, a i njihove sobe su na 5. a ja idem na 6. Tako da opet ne mogu da ih sretnem. Lift se zaustavio ranije nego što je trebao i odvezao me na 5. umjesto na 6. Sprat.
Amy: Ufff. Sigurno sam pritisnula pogrešno dugme. Ušla sam ponovo u lift i pritisnula dugme za šesti sprat. Taman kada su se vrata trebala zatvoriti, neko ih je uhvatio i uletio unutra. To je bio ni manje ni više nego Zayn. U meni je sve ponovo proradilo i uzburkalo.
Zayn: Eee. Napokon si se pojavila.
Ja sam samo krenula da izađem, ali me je on zaustavio rukom. Taj njegov dodir... Miris...Naprosto neodoljiv.
Zayn: Heej. Pa šta se dešava?
Amy: Ništa Zayn samo me molim te pusti.
Zayn: Nema šanse.
Tada je pritisnuo dugme za posljednji sprat.
Amy: Zayn šta to radiš? Krenula sam na 6. sprat.
Zayn: Nije me briga. Ići ćemo od prvog do posljednjeg dok mi ne objasniš šta se dešava.
Amy: Ništa. Šta bi bilo?
Zayn: Ako je ništa, zašto si jutros plakala, zašto se cijeli dan ne pojavljuješ, zašto daješ otkaz, zašto me izbjegavaš?!
Amy: Ne tiče te se.
Zayn: Pa ako me se ne tiče zašto si onda ljuta na mene?
Amy: ...
Zayn: Aha znači tako. Onda ćemo se mi još vozati.
Taman kada se lift zaustavio na posljednjem spratu, on je pritisnuo dugme za prvi.
Amy: Zayn! Izbacit će nas iz hotela!
Zayn: Baš me boli briga. Čekat ću dok mi ne kažeš istinu.
Amy: E pa super onda ćeš se načekati.
Sjela sam na pod i namrgođeno gledala u stranu.
Zayn: A daj Amy ne ponašaj se kao dijete.
Amy: Ne ponašam se ja kao dijete već ti. Koliko ja vidim ti nas vozaš u liftu.
Zayn: Zato što želim znati šta sam učinio.
Tada se u meni odjedanput pojavila neka snaga i ljutnja i prkos.
Amy: Zaista želiš znati šta si učinio?!
Ustala sam.
Zayn: Da!
Amy: Pa povrijedio si me! Eto šta si učinio!
Zayn: Ja?!
Amy: Da ti!
Zayn: Kako?! Na koji način?!
Amy: Tako što si mi dao lažnu nadu!
Zayn: Kakvu?
Oči su mi se ponovo napunile suzama. To mi je tako teško reći, ali ipak moram. Šta je tu je. Kad sam već započela ovo i završit ću to. Zayn je za to vrijeme pritisnuo dugme za posljednji sprat i prišao mi. Nježno me je pomazio po licu i obrisao mi suzu koja mi je skliznula niz lice. Tihim i umirujućim glasom je šapnuo.
Zayn: Reci mi molim te šta sam učinio...Zaista to nisam želio...Popravit ću to pa ma šta bilo.
Te njegove riječi...Glas...Dah...Dodir...Oči...Sve to je ponovo u meni probudilo onu istu zaljubljenost koja je zamijenila mržnju. Ali ne smijem to sebi dopustiti.
Amy: Tako što...Dao si mi lažnu nadu i...Pomislila sam da...
Gledao me je ravno u oči iako sam stalno pokušavala da skrenem pogled.
Amy: Pomislila sam da ti se sviđam...
Tada sam jako zatvorila oči i suze su lile niz moje lice. Cijeli prizor od jutros mi se vratio...
Zayn: Ali...
Amy: Zayn...Ne tražim nikakav komentar od tebe...Samo sada želim otići i da više ne vidim ni tebe ni Diannu.
Krenula sam da stanem kod vrata i sačekam da se lift zaustavi, ali me je on uhvatio za ruku.
Zayn: Dianna?
Šta sad se još i brine za nju?
Amy: Da...Diannu. Oboje ste me povrijedili i...
Zayn: Ti...Ti si nas jutros vidjela?
Amy: Da Zayn! Vidjela sam vas! I šta hoćeš još od mene?! Vidjela sam vas, svi moji snovi su se raspali i to je to!!
Počela sam ponovo da plačem iz sve snage.
Zayn: Heej.
Ponovo je pritsnuo dugme za prvi sprat.
Amy: Zayn prestani!!! Želim da izađem!
Zayn: Nećeš izaći dok ne razgovaramo.
Amy: O čemu?! Sve sam ti rekla! To je to! Idi svojoj Dianni, a mene pusti na miru molim te. Pusti me da te zaboravim i nastavim sa svojim životom.
Zayn: Ali sve si pogrešno shvatila...Ja ne volim Diannu već..
Amy: Koga Zayn? Nemoj sada laga...
Zayn: Tebe!
To su riječi koje su mi nekoliko trenutaka odzvanjale ušima i koje moj mozak nije nikako mogao da primi dok je srce već željelo da iskoči iz grudi.
Amy: Mene?
Zayn: Tebe Amy. Od prvog trenutka kada sam te ugledao. Onu smotanu djevojku koja je tražila telefon i koja se sva preznojavala dok je razgovarala sa nama. Da. U tebe.
Amy: A je li? A zašto si se onda ljubakao sa Diannom?
Zayn: Ona mi je došla u sobu...Malo smo razgovarali i u trenutku kada sam se okrenuo ona je bila iza mene i počela me ljubiti.
Nisam znala šta da kažem na to...Molila sam Boga da je to istina, ali opet...
Zayn: Nije mi jasno kako si se pojavila baš u tome trenutku. Taj poljubac je trajao samo nekoliko sekundi i onda sam je odgurnuo od sebe.
Aym: Pa poruka...
Zayn: Kakva poruka?
Tada su mi se sve kockice posložile. Počela sam premotavati cijeli film...Prije nego što je Dianna došla u hotel nije bilo onoga papirića...Ali onda se iznenada pojavio... Pisalo je da dođem točno u 1o:ooh u Zaynovu sobu, a točno u 1o:ooh su se oni poljubili...Pa to je bila njena namještaljka.
Amy: Pa ja ne mogu vjerovati!
Zayn: Šta je bilo?
Amy: Pa ta koza mi je sve to namjestila!
Zayn: Dianna?
Amy: Pa da. Ostavila je na podu poruku koja je napisana u tvoje ime. Pisalo je da u 1o:ooh dođem u tvoju sobu...
Zayn: Pa...Pa zato je ona cijelo vrijeme gledala na sat! Ne mogu vjerovati.
Amy: Ma super. Drugi put.
Zayn: Šta drugi put?
Amy: Ma...Prošli dečko me je prevario sa njom.
Spustila sam glavu...Prišao mi je i nježno me pomazio po licu i podigao glavu.
Zayn: Amy...Ja te nisam prevario i nikada te neću ni prevariti zato me nemoj uspoređivati sa tom budalom.
Amy: Ali Zayn...Mi nismo uopće ni zajedno.
Zayn: Pa...Ako mi ti dopustiš volio bih da od ovoga trenutka službeno postaneš moja djevojka.
Tada su mi oči zasijale. Nisam mogla da vjerujem. Gledao me je onim svojim krupnim očima i bio je jednostavno neodoljiv.
Amy: Pa naravno da da!!!
Jako sam ga zagrlila. Par trenutaka smo se samo gledali u oči, a onda su nam se usne počele približavati sve više i više. Kada smo boje bili spremni za poljubac nešto se jako zatresllo. Razdvojili smo se i pogledali oko sebe. Odjednom je nastao mrak, a lift je stao.
Zayn: O-ou izgleda da je nestalo struje.
Amy. Aaa. Pa šta ćemo sada?
Zayn: Ne znam.
Amy: Pa Zayn! Da si nas pustio da izađemo...
Zayn: Nja, nja i šta sam ja sad kriv?
Amy: Hahaha ma nisi, ali...
Zayn: Ali ti si moja djevojka.
Amy: Ijaoo.
Zayn: Hahah, gdje si?
Amy: Ma evo me.
Nije se vidio ni prst pred okom pa smo se uhvatili za ruke.
Zayn: Hoću da ti vidim lice.
Amy: Hahah pa i ja tvoje.
Tada me je odjedanput nešto osvijetlilo. To je bio njegov telefon.
Zayn: E sada je bolje.
Amy: Haha, ali hoću i ja tebe da vidim.
Onda sam izvadila i ja svoj telefon i obasjala njega.
Zayn: E što se mene tiče, struja više ne mora ni dolaziti.
Amy: Hahaha, slažem se.
Zayn: A sada napokon želim da te poljubim.
Amy: Ajooj. Sjećaš se kad nas je Nialler prekinuo?
Zayn: Aaa da. I sad lift...Ali ovaj put me ni smak svijeta neće spriječiti.
Svoje savršene ruke je stavio na moje lice, pribio me uza zid i počeo strasno ljubiti. Sve je bilo tako savršeno da sam mislila da je sve to samo san. Svaki trenutak sam očekivala da ću se probuditi i shvatiti da je sve ovo bio samo san. Od trenutka kada su oni došli u hotel pa sve do ovoga. I kako ću onda samo mrzovoljno ustati i otići u školu, a onda na posao i nastaviti svojim dosadnim načinom života. Ali ne. Ovo je bila stvarnost. Jedna predivna stvarnost. Dakle, još uvijek smo se ljubili.
Zayn: Volim te...
Amy: I ja tebe.
Zayn: Želim da ovo traje zauvijek.
Nastavili smo se ljubiti, ali je onda meni zazvonio mobilni.
Amy: Moram se javiti.
Zayn: Ma nema veze. Pusti sad to.
Nastavio je da me ljubi.
Amy: Hahah, Zayn moram se javiti. Sigurno se brinu gdje sam.
Zayn: 'Ajde, 'ajde.
To je bila Lana.
Amy: Molim?
Lana: Pa gdje si ti?
Amy: Evo me u liftu.
Lana: Jaoo. Pa nestalo je struje.
Amy: Haha znam Lana. Vidim iz priloženog.
Lana: Ajooj. Pa je li te strah?
Amy: Ma nije ne brini. Nego gdje ste vi?
Lana: Ma evo nas svih na recepciji. Tu su i dečki iz 1D-a.
Amy: Aham...
Lana: Samo...
Amy: Šta?
Lana: Izvini što te ovo pitam, ali da nisi vidjela negdje slučajno Zayna? Mislim svi se brinu za njega...Nema ga nigdje.
Tada sam počela da se smijem u sebi.
Amy: Um...
Lana: Šta umm?
Amy: Pa Zayn...
U tom trenutku je Zayn telefonom obasjao svoje lice i napravio neku presmiješnu facu u fazonu 'Vas happenin'?' Tada sam počela da se smijem ko luda.
Amy: Hahahahahaha.
Lana: Amy? Šta ti je? Jesi li dobro?
Amy: Ahaha, ma jesam nego...
Lana: Pa daj govori šta se dešava? Mi ovdje umiremo od straha, a ti se smiješ u zaglavljenom liftu.
Amy: Hahaha. Ma...Zayn...
Lana: Šta s njim?
Amy: Ma...Samnom je.
Lana: Šta?!
U pozadini sam čula ostale glasove. Pitali su valjda šta se dešava. Tada sam čula Lanu kako im govori "sa Zaynom je". Onda se začulo "opa" i tako to.
Lana: Aaaa. Pa šta radite?
Amy: A...
Tada mi je Zayn uzeo mobilni iz ruke.
Zayn: Vas happenin'?
Tada sam se ponovo počela smijati ko blesava. Pribila sam se uz njega da čujem šta pričaju.
Lana: Dat ću ja tebi "Vas happenin". Mi ovdje ne znamo kud ćemo od brige, a vas đavoli uhvatili.
Zayn: Pa vidiš i mi imamo jako važnog posla.
Lana: Kakvog?
Tada je Zayn kao iz topa viknuo.
Zayn: Ljubimo see!!!
I tada je iz čista mira prekinuo.
Amy: Hahaha, a nisi normalan, hahahaha.
Zayn: Hahahaha, ko ja?! 'Aj dolazi ovamo.
Pribio me je uz sebe i nastavili smo se ljubiti. Bilo je prekrasno. Uživala sam u svakome trenutku.
Zayn: Oduvijek sam maštao da imam djevojku poput tebe.
Amy: Poput mene?
Zayn: Da.
Amy: Zašto?
Zayn: Zato što si savršena, opuštena, dobra u duši...Nisi kao one ostale...Nije ti stalo do slave...
Amy: A a se prvi put osjećam sigurnom...Do sada su svi...
Tada mi je stavio ruku na usta.
Zayn: Pssst. Njih ćemo zaboraviti. Sada postojimo samo ti i ja. Uvijek ćeš se osjećati sigurnom budi sigurna u to. Čuvat ću te kao kap vode na dlanu i niko te neće smjeti ni dodirnuti.
Amy: Hvala ti Zayn.
Čvrsto sam ga zagrlila. Tada se odjedanput pojavilo svijetlo i lift je naglo krenuo, a nas dvoje smo izgubili ravnotežu. Zayn me je čvrsto uhvatio jer sam krenula da padnem.
Zayn: Vidiš? Rekao sam ti da ću te uvijek čuvati.
Amy: Hahaha, hvala ti.
Ponovo smo se poljubili i onda se lift zaustavio. Kada su se vrata otvorila ispred njih su svi stajali. Dakle ostali dečki iz benda, Lana, Janne, Nicky, Rick i Chris. Izgledali su ono kao ljutito, a nas dvoje smo im samo mahnuli. Tada se Louis nakašljao.
Louis: Khm, khm! I kakvo objašnjenje imate za ovo.
Ja i Zayn smo se samo pogledali i počeli smijati.
Zayn: Pa...Mi...
Niall: Sram vas bilo! Imate li vi pojma koliku je traumu doživio moj želudac u ovih pola sata? Pa jadan se toliko skvrčio da...
Tada mu je Liam stavio ruku na usta.
Harry: I tako znači. Mi se brinemo, a vi u liftu radite ko zna šta.
Zayn: 'Ajde Harry ne počinji odmah sa svojom perverzijom.
Janne: Pa otkud sad ovo?
Amy: Pa trebalo bi vam biti drago.
Tada su se svi počeli smijati.
Nicky: Pa naravno da nam je drago, ali mogli ste nam se prvo javiti pa onda...Šta ja znam...
Amy: Hahaha. Ma zaboravili smo malo.
Janne: Znači sve je ok?
Uputila mi je jedan značajan pogled. Zayn i ja smo se pogledali, uhvatili snažno za ruke i onda odlučno rekli "Da!!"
Rick: E pa drago nam je.
Lana: Napokon nešto lijepo.
Samo Chris nije ništa govorio. Izgledao je nekako mutno i ljuto.
Harry: Šta kažete ljudi da svi sad odemo negdje da se zabavimo?
Niall: Pravac Nando's. Let's go.
Tada je on kao onaj neki vođa stao ispred svih i počeo nam pokazivati da idemo za njim, hahaha.
Lana: Hahaha, pa polako Niall. Mi moramo raditi ljudi.
Louis: Pa da, ali imate pauzu valjda.
Lana: Pa da sad nekad...
Liam: Eto vidiš. 'Ajde recite nekome da vas zamijeni i idemo.
Niall: 'Aj požurite malo.
Kada su svi našli nekoga da ih mijenja, krenuli smo.
Chris: Idem ja kući.
Amy: Zašto?
Chris: Boli me glava. Vidimo se.
Potrčala sam za njim.
Amy: Pa čekaj Chris. Šta ti je?
Chris: Ma ništa. 'Ajde idi tamo...Zaynu...
Amy: Chris...
Otišao je...Nije mi jasno šta je sada njemu.
Zayn: Amy!
Amy: Eto me.
Potrčala sam za njima.
Zayn: Je li sve u redu.
Amy: Da...Valjda...
Zayn: Opusti se ljubavi. Večeras se zabavljamo.
Amy: Mhm.
Poljubili smo se.
Tada su novinari počeli da se okupljaju i da nas slikaju. Jako volim Zayna i ovo je ispunjenje mojih snova i sve je tako čarobno i predivno ali opet...Svjesna sam i toga da sada dolazi jedan mnogo teži period jer ipak on je poznat i bit će se jako teško snositi sa stalnim pritiskom novinara i fanova. Ali opet...Kao što Zayn kaže on će uvijek biti tu da me zaštiti i ja mu vjerujem tako da se ne brinem...
YOU ARE READING
"Kiss you" By: LoRa Styles* (Fanfiction Zayn Malik) [Završena/Completed] ✔
FanfictionOvo je moja druga priča (prva je bila "I wish" ). Nadam se da će vam se svidjeti :3 ♥ Love ya LoRa Styles* Ovo NIJE moja priča. Tu priču je napisala *LoRa Styles*, sve zasluge za priču idu njoj. Ja sam ju prepisala ovdje jer je nekim ljudima jednost...