Znam da je to pomalo glupa ideja. Ipak je dva poslije ponoći. Možda je isključio telefon jer spava...Ali ne, to je jače od mene. Janne je spavala pa sam se polako iskrala iz sobe. Uzela sam ključ, polako izašla iz stana i zaključala ga. Priznajem da me je pomalo bilo i strah. U to doba nema nikoga na ulici osim pijanica, dilera, ubojica i mene. Čak nigdje skoro nije bilo taxista, a bilo me je strah i da zaustavim taxi...Ko zna kakav manijak može biti u njemu. Na svu sreću Londonske ulice su dobro osvijetljene, ali opet nije baš svejedno. Lagano sam krenula pješke. Mogu stići za nekih 15-ak minuta ako budem brzo hodala pa sam zato ubrzala. Čula sam da se neko auto zaustavlja iza mene.
Xxx: E mala! Treba li ti prevoz?
Okrenula sam se. U autu su bili neke pijane budale negdje mojih godina.
Amy: Ne treba hvala.
Čula sam da se samo smiju. Alkohol se osjetio na sto metara.
Xxx: Jesi li sigurna?
Amy: Jesam.
Ubrzala sam hod.
Xxx: Nemoj bježati! Mi bi malo da se zabavimo sa tobom!
Amy: E pa vidite ja ne bih sa vama i pustite me na miru!
Xxx: Hahahaha, a ko te pita.
Ubrzali su i krenuli za mnom. Jedan je krenuo da izađe iz auta. Užasno sam se uplašila pa sam počela da trčim svom brzinom.
Xxx: Čekaj!!!
Počeli su voziti za mnom. Tek tada sam shvatila koliku sam grešku napravila. Potrčala sam prema parku i krenula jednim putem kojim auto ne može ići jer je preuzak. I dalje sam čula zvuk automobila. Počela sam da plačem jer me je bilo strah da će me uhvatiti. A na ono što bi se dalje moglo desiti ne smijem ni pomisliti. Izletjela sam na jednu ulicu i naletjela na taxi. Nemam pojma ko ga vozi, ali sam počela mahati kao luda da stane. On mi je stao, a ja sam uletjela u auto.
Amy: Vozite brzo!!!
Xxx: Jeste li dobro gospođice?
Amy: Jesam, samo molim vas požurite!
Svako malo sam se okretala da vidim ima li ih iza nas. Taxista je bio neki čovjek srednjih godina i izgledao je potpuno normalno.
Taxista: A kuda idemo?
Rekla sam mu adresu.
Xxx: Tako mlada djevojka ne bi smjela u ovo doba noći hodati sama u ovako velikom gradu. Ima svakakvih budala.
Amy: Ma znam, ali...Ma ne znam ni ja više!
Xxx: Vidim da ste uplašeni.
Amy: Joj jesam.
Ruke su mi se tresle. Cijelo tijelo mi je utrnulo. Već dugo se nisam tako uplašila. Na svu sreću pa je naišao taxi iako je i u njemu mogla biti neka budala. Napokon smo stigli.
Amy: Hvala vam puno.
Dala sam mu novac i krenula da izašla iz auta.
Taxista: Želite li da vas pričekam?
Amy: Ne treba hvala.
Taxista: U redu onda. Laku noć.
Amy: Laku noć.
Rekla sam mu da ne mora čekati jer ću se vjerovatno malo duže zadržati. Zamolit ću nekoga iz osiguranja da me vrati kući. Sada to i nije bilo toliko bitno. U glavi mi je bio samo Zayn i ono što bi se upravo moglo dogoditi. Bojim se onoga što me čeka tamo, ali ne mogu bježati od istine. A možda sam ja to sve samo umislila i sada ću se uvjeriti da je sve u redu. Odlučila sma još jednom pokušati nazvati Zayna da ne dižem bezveze paniku. I ponovo mi se uključila sekretarica. Znači definitivno se nešto dešava. Ušla sam u hotel. Na recepciji je bila Lana koja je malo drijemala. Kada sam se ja pojavila ona se trgnula.
Lana: Amy?!
Amy: Eee.
Znam da sada izgledam kao totalna ludača. Pojavljujem se u pola tri noći i kažem eee ko da je sred bijela dana. Ali šta da radim?
Lana: Pa otkud ti? Je li sve u redu?
Amy: Ma jeste...Mislim i nije.
Lana: Šta je bilo?
Izgledala je zaista zabrinuto.
Lana: Jesi li to plakala?
Amy: Ma ništa to...Nego...Je li Zayn u sobi?
Lana: Jeste. Nije se pojavljivao.
Amy: Važi. Idem kod njega.
Lana: Amy šta ti je?
Amy: Ma ne znam Lana ne pitaj me ništa! Užasno se brinem i eto! Na istom je spratu kao i Dianna i ona je namjerno tamo uzela sobu i to je to! Sada me pusti molim te.
Lana: Amy stani! Amy!
Ja sam samo ušla u lift i krenula na peti sprat. Zašto me pokušava zaustaviti? Sigurno nešto zna! Ma super! Stigla sam na peti sprat i došla do Zaynove sobe. Bilo me je jako strah. Ko zna šta ću sada tamo ugledati. Samo sam duboko uzdahnula i pokucala. Nije otvarao. Isto tako je bilo i prošli put. Neće se valjda sada sve ponoviti! Dobro, možda spava...Odlučila sam ući. Duboko sam uzdahnula i otvorila vrata. Sve je bilo prazno. Nije ga bilo...Pola tri poslije ponoći, a njega nema u krevetu. Ma divno. Noge su mi se počele tresti. Sve je navodilo na ono što sam i sumnjala. Htjela ja to ili ne mislim da ću ga pronaći u Dianninoj sobi. Polako sam zatvorila vrata i krenula prema njenoj i Valentininoj sobi. Znam koja je jer sam joj ja dala ključ. Ne mogu vjerovati da mi se ovo dešava. Zayn mi to nikada ne bi učinio, ali...Šta je onda ako nije to? Telefon mu je isključen, nije mi poslao poruku... Zaboravio me je...Dianna je namjerno uzela sobu na istome spratu kao i on jer sigurno ima neki plan...Njega nema u sobi...I šta sad drugo da pomislim. Došla sam pred vrata njihove sobe i oklijevala da uđem... Jednostavno sam se bojala potencijalne istine...Ali opet šta je tu je. Bolje je da to saznam na vrijeme iako znam da ću ovoga puta zasigurno ubiti Diannu...Lagano sam povukla šteku. Vrata su bila otključana. Nečujno sam provirila. Odjedanput mi se smračilo pred očima...Srce mi je stalo, a niz lice su suze tekle samo jedna za drugom... Svaki djelić tijela je ostao nepomičan...Odumrlo je na neki način. Pred sobom sam vidjela kako dvoje leže na krevetu i znate već šta rade...Bili su pokriveni jorganom pa im se nije vidjelo lice, ali sam i bez toga znala da su to njih dvoje...Nisam željela da se pojavljujem...Jednostavno odlazim... Zauvijek i ne želim da me više iko pronađe...Krenula sam da izađem, ali sam slučajno nogom zakačila jednu vazu koja je pala. Po zvuku sam shvatila da su to dvoje skočili. Ja sam samo krenula da istrčim iz sobe ne osvrćući se.
Xxx: Amy?!
Koraci su mi se samo zaledili. Par trenutaka sam samo stajala ukočena jer...To nije bio Zaynov glas...To je bio...Harryev. Polako sam se okrenula i vidjela Harrya i Valentinu...To su bili njih dvoje. Osjećaji u meni su se toliko uzburkali da ni sama više nisam znala šta osjećam. Dio mene je bio toliko presretan jer to nije Zayn...Nije me prevario. Ali je isto tako dio mene bio tužan i razočaran zbog Janne...Ona voli Harrya, a on...On je završio sa glupom Valentinom.
Amy: H-Harry?
Harry: Otkud ti ovdje?
Sakrivali su se dekom jer su bili potpuno goli. Pa ne mogu vjerovati da je to učinio.
Amy: Umm...Ja...
Valentina: Šta ti hoćeš?! Hajde gubi se iz sobe?! Zar baš sve moraš upropastiti?!
Amy: Upropastiti?! Harry?! Pa ja ne mogu vjerovati da si ovo učinio!! Pa ona! Valentina...Ne mogu vjerovati!
Samo sam izašla iz sobe. Mislim nije Harry kriv što se tiče Janne jer on i ne zna da je ona zaljubljena u njega, ali kako više ne shvati. Još je morao čak završiti sa Valentinom! Pa zar ne vidi kakva je ona osoba?! Ali opet...Gdje su Dianna i Zayn?! O moj bože! Ponovo ništa ne znam!
Xxx: Amy!?
Okrenula sam se. To je bio Zayn. Bilo mi je tako drago što ga vidim. Oči su mi se nakupile suzama.
Zayn: Otkud ti?
Amy: Ja...Ovaj...Tražila sam te...
Zayn: Pa ja sam sada bio na balkonu... Zapalio sam cigaretu i onda sam čuo nekakvu lomljavu...Nešto se razbilo? Jesi li dobro?
Nije me prevario. Bila sam presrećna. Potrčala sam mu u zagrljaj i počela plakati i zbog radosti i tuge i straha...Ma svega!
Zayn: Dušo. Pa šta je bilo?
Amy: Ja...Tako sam se uplašila...
Zayn: Čega?
Tada se pojavila Lana. Bila je sva zadihana.
Lana: Hejj...
Pokušavala je da dođe do daha.
Lana: Znaš li ti da sam se ja sad pela do petog sprata stepenicama? Huu...Liftovi su zauzeti...
Zayn: Šta se ovdje dešava?
Lana: Amy...Željela...Uff...Željela sam da ti kažem da je Dianna davno otišla iz hotela...Hu...
Zayn: Kakve veze ima Dianna sa ovim?
Amy: Pa što mi to malorpije nisi rekla?
Lana: Kako ću ti reći kad si samo odjurila u lift. Pa zato...Huu...Sam te i zvala.
Amy: Jooj izvini...
Zayn: Hello. Dajte objasnite mi napokon nešto.
Amy: Ma...Ne znam kako da ti to objasnim...
Zayn: Pa da li si dobro?
Amy: Ma jesam samo sam se zabrinula da...Ma zabrinula sam se za tebe i Diannu...
Zayn: Misliš da bih ja...
Amy: Da.
Zayn: Budalice jedna.
Čvrsto me je zagrlio.
Zayn: Pa ja to nikada ne bih učinio.
Lana: Idem ja golupčići moji. Ostavit ću vas same.
Amy: A moram i ja kući...
Zayn: Nema šanse. Ostaješ sa mnom. Ima dovoljno mjesta.
Amy: A ne znam baš...Janne i ne zna gdje sam.
Zayn: Nema veze. Samo joj pošalji poruku, a ona će je ujutru pročitati kad se probudi.
Lana: Važi, onda idem ja. Bay.
Mi: Bay.
Zayn: Hajde dođi ovamo.
Uveo me je u sobu.
Zayn: Pa kako ti takvo nešto može pasti na pamet?
Amy: Ma ne znam...Mislim znala sam da Dianna nešto smišlja dok je uzela sobu na istom spratu i onda...
Zayn: Pa znam...Bila je dolazila ovamo...
Amy: Molim?!
Zayn: Ma da...Ali ja sam joj rekao da volim samo tebe i da mi ne treba niko drugi. I onda je otišla.
Amy: Stvarno?
Zayn: Najstvarnije.
Poljubili smo se.
Amy: A zašto mi nisi poslao poruku?
Zayn: Zato što mi se telefon bio ispraznio, a na onim drugim nemam tvoj broj. Ja sam mislio da ti već odavno spavaš.
Amy: A evo nisam...
Zayn: Kako si došla?
Amy: Joj ma ne pitaj.
Zayn: Šta je bilo?
Amy: Ma nije bitno. Sada je najvažnije da je sve u redu i da sam sa tobom...
Zayn: Nekako mi baš ne izgledaš srećno.
Amy: Pa i nisam baš...
Zayn: Zašto?
Amy: Zato što...Kada tebe nisam našla u sobi malorpije...A ti si tada vjerovatno bio na balkonu...
Zayn: Da...Nisam mogao spavati jer sam mislio na tebe.
Amy: Ja na tebe uvijek mislim.
Zayn: A znaš ja na tebe češće.
Amy: E pa nisi.
Zayn: Jesam.
Amy: Nja, nja. 'Ajde sada da završim.
Zayn: Hahaha, da izvini.
Amy: I onda sam otišla u Dianninu i Valentininu sobu i...Tamo sam zatekla Harrya i Valentinu.
Zayn: Šta su radili?
Amy: Jao Zayn. Igrali se žmurke pod dekom...Znaš već i sam...Khm, khm.
Zayn: Nisu valjda...
Amy: Jesu Zayn...Ne mogu vjerovati da je Harry pao na njezin šarm.
Zayn: Pa vjerovatno mu je uradila ono što je Dianna pokušala meni.
Amy: Šta je pokušala?
Zayn: Ma donijela je neko piće i to. Vjerovatno ga je napila.
Amy: Ma sigurno, ali opet...
Zayn: Ima tu još nešto zar ne?
Amy: Pa...Nemoj ovo molim te nikome reći.
Zayn: Neću ne brini. Reci slobodno.
Amy: Pa Janne...Ona je zaljubljena u Hazzu od prvoga dana...I stvarno je zaljubljena znači nije u pitanju neki hir...Ali Harry će je povrijediti...I sada ne smije nikako saznati za ovo, a Valentina ga se sigurno neće otkaniti još zadugo...Ne znam šta da radim... Ne želim da bude povrijeđena...
Zayn: Huu...To je jako komplikovana situacija.
Amy: A znam...Zato se i brinem..
Zayn: Harry je jako osjećajan i pažljiv...I sve to, ali ne može on protiv sebe...On je ženskaroš i zavodnik...Ali on kada se zaljubi u neku ne bi pogledao ni jednu drugu.
Amy: Pa znam ja sve to, ali kad nije zaljubljen u Janne...Najbolje bi bilo da je jednostavno to prođe, ali nema šanse. Znam kakva je.
Zayn: Ne znam...Pokušat ću razgovarati sa Harryem.
Amy: Ali ne možemo mi sada njega natjerati da se zaljubi u nju.
Zayn: Znam ali...Često spominje Janne i priča o njoj i znaš da je ponekad i gleda...Mislim da osjeća nešto prema njoj samo što još ni sam nije svjestan toga.
Amy: A nadam se...
Zayn: Najbolje je da sada odspavamo pa ćemo sutra smisliti šta ćemo.
Amy: Važi.
Tada sam na brzinu napisala Janne poruku i legla. Bilo je već prošlo tri sata, a sutra još moram u školu...Zayn se uvukao u deku i legao pored mene. Gledao je u mene i smješkao se.
Amy: Haha, šta je?
Zayn: Ništa...
Amy: Hahaha, pa što me onda gledaš tako?
Zayn: Gledam kako si lijepa.
Amy: Ajooj Zayn...Sad mi je neprijatno, hahaha.
Zayn: Razmišljam o tome koji sam sretnik jer imam tako brižnu djevojku poput tebe.
Amy: Haha, a ne znam baš koliko je to dobro...Ovakve situacije bi ti se onda mogle češće događati, hahaha.
Zayn: Haha, pa vidiš meni to ne smeta.
Amy: Pa super onda, hahaha. 'Ajde spavaj sada. Moram se u sedam ustati.
Zayn: A nemoj ni ići u školu.
Amy: A moram...Zadnja je sedmica tako da mi je jako važna.
Zayn: A dobro...Ali kada završiš onda ćemo imati puno više vremena.
Amy: Yup. 'Ajde laku noć.
Zayn: Laku noć dušo.
Amy: Volim te.
Zayn: I ja tebe najviše na svijetu.
Poljubili smo se, a onda me je zagrlio svojim snažnim, savršenm i nježnim rukama. Osjećala sam se kao najsigurnija osoba na svijetu. Bila sam jako srećna iako mi iz glave nisu izlazili Janne, Harry i Valentina. Ipak sam ubrzo zaspala jer sam bila jako umorna. Bila je to uzbudljiva noć. Kada me je probudio alarm imala sam osjećaj da nije prošlo ni pet minuta otkako sam zaspala. Bila sam jako umorna i pospana. Polako sam se izvukla da ne probudim Zayna, mica moja mala. Par minuta sam sjela na krevet da ga gledam. Bio je kao neka mala bebica...Tako je pažljiv i nježan...Napokon neko kome mogu vjerovati u potpunosti...Napokon se pojavio jedan princ na bijelom konju...Jer su se do sada u mom životu obično pojavljivali samo konji, a prinčeva nigdje nije bilo. Bila sam se jako zanijela, ali me je onda trgnuo zvuk telefona. Brzo sam ga uzela i otišla u toalet da ne bi probudilo Zayna. To je bila Janne.
#Amy: Molim?
#Janne: Eee. Pa kad si nestala?
#Amy: Haha, ma sinoć.
#Janne: Pa jesi li ti normalna?
#Amy: Haha, ma jesam.
#Janne: Bože sačuvaj. Zamalo srčani malo prije nisam dobila kad sam vidjela da te nema. Tek sam onda pročitala poruku. Pa što si otišla?
#Amy: Ma reći ću ti u školi. Glavno je da je sve u redu.
#Janne: Pa može se pretpostaviti. Dok ste...
#Amy: Janne, ništa se nije dogodilo. Samo smo spavali u istom krevetu i to je sve.
#Janne: Pihh. Šteta.
#Amy: Hahaha, budalo moja.
#Janne: Hahah, 'aj idem ja da se spremam.
#Amy: Važi moram i ja. Bay
#Janne: Bay.
Prekinula sam i izašla iz toaleta.
Zayn: Ko je to bio?
U tom trenutku sam poskočila jer sam se uplašila. Mislila sam da spava.
Amy: Jooj Zayn prepade me.
Zayn: Hahahaha, izvini ljubavi.
Amy: Hahah, ma nema veze. Ma zvala me Janne. Hajde sad spavaj. Rano je još.
Zayn: Ti ideš u školu?
Amy: Mhm.
Tada je brzo skočio sa kreveta.
Amy: Gdje ćeš?
Zayn: Idem sa tobom.
Amy: Gdje? U školu? Hahahah.
Zayn: Haha, da. Da te ispratim.
Amy: A Zayn ne glupiraj se. Odmaraj.
Zayn: Nema šanse. Već sa se razbudio. Osim toga nisam poludio da pustim da mi djevojka sama ide u školu.
Amy: Hahah, sada se osjećam kao da mi je pet godina.
Zayn: Hahah, ti si moja mala bebica.
Amy: Jao baš ti hvala, hahaha.
Počeli smo se ljubiti, ali sam onda vidjela da je već pola osam.
Amy: Zayn?
Zayn: Reci.
Amy: Mislim da ću ja zakasniti u školu.
Zayn: Stvarno?
Amy: Umm yup. Za pola sata mi počinje nastava.
Zayn: Auu. Onda će ljubljenje morati malo pričekati.
Amy: Hahah, da.
Tada smo oboje brzinom munje počeli da se spremamo.
Amy: Auuu!!!
Zayn: Šta je?!
Zabrinuto me je pogledao.
Amy: Ruksak! Ostao je kući.
Zayn: Pa zovi Janne da ti ga donese.
Amy: Ma ona je sigurno već krenula.
Nabrzinu sam je nazvala.
#Janne: Šta je sad?
#Amy: Jesi li krenula?
#Janne: Jesam što?
#Amy: A do đavola.
#Janne: Pa šta je bilo?
#Amy: Pa ruksak nemam.
#Janne: Evo ga u mojim rukama.
#Amy: Ponijela si ga?
#Janne: Pa vidiš dok ti misliš na Malika, ja mislim na tebe.
#Amy: A duša moja. Šta bih ja bez tebe.
#Janne: A ništa. Davno sam ti ja to rekla. Nego...Da ne kasniš ti malo?
#Amy: Da i to puno. Hvala ti, moram sada ići. Vidimo se brzo.
#Janne: 'Ajde, 'ajde.
Amy: Ponijela ga je ona.
Zayn: Super, idemo onda.
Brzo smo izašli iz sobe i ušli u lift.
Amy: Hahah, nema šanse da stignemo.
Zayn: Ma nema veze. Reci da sam ja kriv.
Amy: Hahaha, da znaš i da hoću.
Zayn: Hahah, a znam slobodno.
Lift se zaustavio i mi smo brzo istrčali.
Routh: Amy dušo! Pa gdje si ti!?!
Amy: Evo me teta Routh, kasnim u školu!!!
Ispred hotela nas je čekala gomila fanova. Zayn me je uhvatio za ruku i nekako se progurao. Rekao je fanovima da će se brzo vratiti i onda slikati sa njima i dati im autograme. Kada smo izašli iz gomile, naletjeli smo na Josha koji je stigao na motoru.
Zayn: Eee Josh!
Josh: Eee pa gdje si ti?
Zagrlili su se i ono muški udarili po leđima.
Zayn: Da te upoznam sa mojom djevojkom Amy.
Josh: A da. Čuo sam za tebe. Josh, drago mi je.
Amy: Amy, i meni.
Zayn: Nego Josh...Pala mi je sad jedna ideja na pamet. Bi li nam posudio motor?
Josh: Da što da ne.
Amy: Ti znaš voziti motor?
Josh: Ma ja sam ga jednom učio.
Zayn: Naravno da znam, haha.
Josh nam je dao kacige. Zayn je sjeo naprijed, a ja iza njega.
Amy: A da mi ipak uzmemo taxi?
Zayn: Zar mi ne vjeruješ?
Amy: Pa naravno da ti vjerujem, ali ako se nisi baš uvješto ne bih da rizikujemo.
Zayn: Ništa se ti ne brini. Samo se čvrsto drži za mene.
Sjela sam iza njega i stavila ruke oko njegovog struka. Fanovkinje su počele da vrište kao lude kada su vidjele Zayna na motoru, hahaa.
Josh: Čuvajte se.
Zayn: Hoćemo, ne brini.
Upalio je motor i krenuli smo. U početku me je bilo strah, ali sam se onda opustila i postalo je predivno.
Zayn: I? Kako ti se čini?
Amy: Super je!
Zayn: Haha, rekao sam ti ja!
Usput su nas novinari i fanovi koji su nas prepoznali (s obzirom da smo imali kacige) slikali. Bilo je zaista predivno, a uz Zayna sam se osjećala tako sigurno iako sam se u početku plašila. Još jednom sam se uvjerila da uvijek trebam vjerovati Zaynu i da od sada nikada ne smijem posumnjati u njega...Od jedanput se osjećam nekako hrabro i imam osjećaj da nam niko ne može ništa učiniti pa čak ni Dianna.
YOU ARE READING
"Kiss you" By: LoRa Styles* (Fanfiction Zayn Malik) [Završena/Completed] ✔
FanfictionOvo je moja druga priča (prva je bila "I wish" ). Nadam se da će vam se svidjeti :3 ♥ Love ya LoRa Styles* Ovo NIJE moja priča. Tu priču je napisala *LoRa Styles*, sve zasluge za priču idu njoj. Ja sam ju prepisala ovdje jer je nekim ljudima jednost...