[3] Hore sa kráska

892 55 2
                                    

"Chucky ukážeš mi kúpeľňu?" spýtala som sa ho a on šťastne prikývol.

"Kam ideš?" spýtal sa Newt.

"Umyť zo seba to svinstvo!" zakričala som mu naspäť a rozbehla sa za Chuckom. Doviedol ma k menšej budove neďaleko od sietí.

"To je ono!" povedal a ukázal na dvere.

"Dík." povedala som a usmiala sa na neho. Vošla som dnu a prišla k umývadlu. Najskôr som si umyla ruky. Potom som sa presunula na brucho. Vyzliekla som si tričko a na bruchu som mala podpísaných všetkých Flekárov. Prišlo mi to roztomilé tak som si povedala, že si to tam ešte pár dní nechám. No potom prišliel Hardcore. Nápis na prsiach. Vzala som jeden z uterákov, namočila ho a začala drhnúť. No nápis nie a nie zliesť.

Zrazu sa dvere otvorili a v nich stál Minho iba v nohaviciach. Zľakla som sa a snažila sa zakryť uterákom, no skôr než som zareagovala si ma stihol prehliadnuť.

"Ja...ehm..prepáč nevedel som, že si ešte tu."

"To je v pohode aj tak som už na odchode. Povedala som a nevliekla na seba tričko. Uterák som nechala prevesený cez umývadlo a vybrala som sa von.

"Budem hádať. Použil nezmazateľnú fixu..."

"Presne tak." pritakala som a on sa zasmial.

"Choď za Kastrólom. On ti s tým pomôže..." povedal a usmial sa.

"Ehm vďaka." povedala som mu a vyšla von. Zavrela som za sebou dvere a zhlboka sa nadýchla. Tak to bol pekný trapas!

Kráčala som smerom k jedálni kde boli všetci zhromaždení. Zrazu Alby skríkol:

"Zapáľte to!" a chlapci, ktorí stáli okolo obrovskej vatry hodili do nej zapálené fakle. Keď sa vatra zapálila chlapci začali tancovať okolo ohňa a spievať si rôzne piesne. Sadla som si neďaleko ohňa za kmeň prevráteného stromu. Bola som otočená smerom k stenám. Stále neviem čo za nimi je a to ma irituje.

"Smiem sa pridať?" ozval sa niekto za mnou. Otočila som sa a stál tam Newt. Usmiala som sa na neho a prikývla. Posadil sa vedľa mňa a takto sme tam sedeli v tichosti hodnú chvíľu.

"Chceš vedieť čo tam je, však?" spýtal sa ma zrazu a ja som len prikývla a stále hladela na steny.

"Nemal by som, ale.... tam vonku je labyrint. Bežci ho prečesávajú a hľadajú východ."

"Labyrint?" nechápala som.

"Presne tak. A každú noc sa mení... preto to trvá tak dlho."

"Koľko?" spýtala som sa ho.

"Tri roky..." povedal smutne.

"Kto sú tí bežci?" spýtala som sa ho aby som aspoň trošku zmenila tému. Newt sa otočil na skupinku ľudí pri ohni a ukázal na nich prstom. Bol medzi nimi aj Minho. Ale už oblečený. Koľká to škoda...

"Oni! Skoro ráno idú do labyrintu a večer sa vracajú. Potom sa brány zavrú a labyrint sa mení. Ale v noci je najnebezpečnejší. Sú tam tvory menom Rmuti. Nemajú zľutovania. Ešte nikto nikdy neprežil noc v labyrinte." dokončil monológ a otočil sa späť na steny. Vtedy posmutnel ešte viac tak som zmenila tému:

"Tam na tom rituáli, uhádla som skoro všetkých." začala som.

"Až na mňa a Albyho..." pritakal s úsmevom.

"Kto bol ten posledný?" spýtala som sa ho.

"Myslím, že on ti to povie aj sám." zasmial sa. Vlastne mal pravdu. Ten neznámy mi musí dať tak či tak zajtra trest.

Útek z labyrintu [TMR fanfiction]Where stories live. Discover now