"Artık hangi yanımdan vurabilirsin bilmiyorum.
Vuracak bir yanım kalmadı. Kanamaz denen yerlerim bile kan içinde. O yaraların hepsini ben açtım, sen ise deştin, tuz bastın. Yanıyor yüreğimin tanecikleri. Şaşıramıyorum bile olanlara. Ağlayamıyorum...
İçinde çığlıklar kopuyor ama yaşayamıyorum, üzülemiyorum. Öyle bir günaha bürünmüş ki tenim, bana verdiğin darbeleri hissedemiyorum.
Sadece bil isterim... Başarıyorsun. Evet, başarıyorsun ve bunu yapmaya (başarmaya) devam edeceksin.
Ödet bana Ginta. Yaptıklarımın bedelini ödet. Çünkü "böyle olmasını istemezdim" desem de yararı yok. Kuru bir söz yığını asılı kalıyor havada. Her şey bu kadar çaresizken ben bilmiyordum. Gerçekten. Buralara gelebileceğini, senin aileni hatta soyunu büyük bir ıstıraba götürebileceğimi bilmiyordum. Ha, bilsem değişir miydi bu kader? Evet değişirdi Ginta. Sen burada olmazdın. Patinyum'da mutlu olurdun ve beni asla tanımazdın. Bu benim için kötü olurdu, sen nasıl düşünüyorsun bilmiyorum ama... Sanırım... Her türlü kötü bitecekti Ginta. Ya hiç olmayacaktık, ya hiç kavuşamayacaktık. Farkı anlayacak kadar seviyorum seni. Ve en önemlisi... Son yaklaşıyor. Ben tek bir imzam yüzünden Patinyum'da felakete neden oldum. Senin yaşadıklarının tüm sorumlusu benim. İntikam almak istediğin kişi de benim... En başından beri hep bendim.
Peki, bunu nasıl göremedin? Bu oyundaki kötü karakterin ben olduğumu nasıl göremedin? Kendine kızma. Ben de görememiştim. Sana âşık olmanın ve seninle mutlu olmanın verdiği büyüye kapılıp unutmuşum nasıl biri olduğumu...
Bu bir veda değil Ginta. Ben sadece... Kötü hissediyorum. Senin uğrunda kardeşimi feda ettim ki inan bu senin suçun değildi. Ben kardeşimi kaybederek sana yaptıklarımın bedelini bir nebze de olsa ödedim. Seni koruyamadım, hayatını mahvettim... Ve şimdi inan ki çok çaresizim. Kendimi hiç böyle hissetmemiştim.
Bir çare yada çıkış yolu bulmak mümkün değil bu yolculukta. Yada ben öyle sanıyordum. Şimdi tek bir isteğim var Ginta.
Git.
Beni unut ve git. Çünkü ben çoktan tek ettim buraları. Sen de git. Öyle bir yere git ki, bir şarkı bile mutlu edebilsin seni. Mutlu ol Ginta, mutlu olmak için git...
Her şeye rağmen beni bulmak istediğinde; bir gecedeki yıldızları sayıp bitirdiğinde masmavi bir yolculuğa çıkacağın yerde olacağım. Yani, olmayı umuyorum... Çünkü ben batıyorum Ginta. Omuzlarım artık bu yükü taşıyamıyor. Yaşananların acısı ve yükü beni her gün öldürüyor ama ben buna bir son vereceğim. Kaçmış değilim, sadece mutlu olmanı istiyorum.
-Seni Kendinden Bile Çok Seven Jamie...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GİNTA
Mystery / Thrillerİblisler, kurt adamlar, vampirler, honglar, pajular ve iblis avcılarının yaşadığı; fanilerin göremediği dünyaya girmeye hazır mısınız? Bu yolculukta sizinle ne istediğini bilen ve uğrunda her şeyi yapmaya hazır bir kadın olacak. Beynindeki kıvrımla...