Jonathan'ın güçlü tekmesi kapıyı kırar kırmaz hep birlikte eve daldılar. Ellerinde kesip biçmeye hazırlanan kılıçlar yağ lambasının cılız ışığıyla yıkandı. Birazdan dökecekleri kanı arzulayarak ışıldadılar. Bu hızlı giriş içeridekilerin şaşırmasına neden oldu. Yüzlerdeki o iğrenç sırıtışlar bir anda siliniverdi.
"Siz de kimsiniz?" diye sordu adamlardan biri az önce indirdiği pantolonunu giymeye çalışırken.
Evin içindeki adamlardan biri kılıcını çekmeye çalışırken Brandon'ın hamlesiyle bağırsaklarına ölümcül bir darbe aldı. Kılıç sırtından çıkarak adamın etiyle benzerlik taşımayan havayı yardı.
Pantolonunu giymeye çalışan adam sinirli bir şekilde:
"Siz de kimsiniz?" diyerek gürledi. "Koca Bill'in karşısına çıkacak cesareti de nereden buluyorsunuz?"
Jonathan dişlerini gıcırdatarak:
"Kim olduğumuzun bir önemi yok!" dedi. "İlle de bize bir isim vermek istiyorsan 'kafanı gövdenden ayıracak kişiler' adı bize epey yakışır!"
"Ben şimdi size gösteririm!" diyerek adam pantolonun çekiştirdi. Diğer dört adamın üçü çoktan kılıçlarını çekmişti bile. Her halinden evin sahibi olduğu belli olan yaşlı adam korkmuş gözlerle ona bakarken, az önce tecavüze uğramaktan son anda kurtulmuş olan yaşlı adamın kızı çığlığı bastı. Birazdan olacakları izlemek istemediğini belirtmek ister gibi gözlerini avuçlarıyla kapadı.
Kılıçlar havada birleşirken Daniel kolay bir hamleyle gelen darbeyi savuşturup adamın göğsüne kılıcını sağlayıverdi. Öte yandan Finley insanüstü bir kuvvetle rakibinin omzuna kılıcını sapladı. Omuz ile boyun sapı adeta 25 santim ayrılıverdi. Adam cansız bir şekilde yere yığılırken Jonathan üzerine doğru yürüyen iki adamdan birinin bacağını kopartıverdi. Diğerinin gelen kılıç hamlesini kolayca savuşturarak adamın midesine tekmesini gömdü. Adam iki büklüm bir şekilde yere kapaklanınca elindeki kana susamış kılıcını adamın sırtına sapladı.
Az önce altı kişi olan ekibin tek kişiye düşmesi kendisine Koca Bill diyen adamın geri çekilmesine neden oldu. Az önceki heybetli tavrı tamamen yok oldu. Süt dökmüş kediye dönerek elindeki kılıcı bırakmaya niyetlendi.
"İsterseniz bunu konuşabiliriz!"
Jonathan köşeye sinmiş genç kızı göstererek:
"Bunu az önce tecavüz etmeye yeltendiğin kıza anlat!" dedi. "Bizim tek derdimiz senin gibi bir pisliğin cehenneme gitmesini sağlamak..."
"Beni yanlış anladınız!" diyerek geriye doğru çekildi adam.
Jonathan ve dostları sessizce ayakta dikilerek birer Azrail gibi kılıçlarını kavradılar.
"Bu işte bir yanlışlık yok!" dedi Brandon.
"Bize son kez bak lanet herif! Göreceğin son şeyiz biz!" diyerek bir adım öne çıktı Jonathan.
Hava bir an için kurşundan ağır bir hale geldi.
"Beni öldürmenize gerek yok! Yoluma devam edebilirim!" diyerek adam geri geri çekilmeye devam etti.
Jonathan'ın yüzünde kocaman bir sırıtış belirdi.
"Sizce yaşamayı hak ediyor mu?" diye sorarak dostlarına döndü Jonathan.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KILIÇ MEZARLIĞI
HorrorKılıç Tutan El'in korkunç öyküsünü öğrenmek ister misin? Evet mi? Öyleyse içeri gir! Sakın kapıyı kapatmayı unutma! Çünkü bu yüzyıla yaratık yağsın istemeyiz! KILIÇ MEZARLIĞI Serisi: 1. Kitap - Kuzgun'un Kanatları Altında 2. Kitap - Zaman Tapınağı'...