Tak Tak! Azrail'in Geldi Peter!

143 3 0
                                    


Derin bir nefes alarak evin etrafında bir tur attı genç adam. Ve evin arka kapısının olmadığını fark edince kendisini daha da mutlu hissetti. Kafasını keyifli bir şekilde sallayarak:

'Tak tak! Azrail'in geldi Peter!' dedi içinden. Daha sonra da ön kapıda durarak kapıyı çaldı.

İçeride ayak sesleri işitildi. Peter GREEN denen şahıs kapıyı aralayarak:

"Ne istiyorsun?" diye sordu.

Jonathan sakin bir şekilde cevap verdi:

"Ben Jonathan! Beni Anthony gönderdi! Anthony GRANT!"

İçeriden bir çizgi film kanalının melodik sesi genç adamın kulağına çalındı.

Adam kapıyı açarak elinin altındaki Walther PPK marka polis tabancasını doğrultarak:

"İçeri geç!" dedi.

Jonathan tuzağa düştüğünü fark ederek ellerini havaya kaldırdı. Ve adamın verdiği talimata uyarak eve giriş yaptı.

"Ani bir hareket yaparsan kafana sıkarım!"

Jonathan sinirden kudurduğu halde bunu karşısındakine belli etmeyerek eşikte durdu.

Peter elindeki silahla genç adamın sırtını dürterek:

"İçeriye doğru yürü. Sakın bir aptallık yapma! Haneye tecavüzden kurşunu beynine yersin!" dedi.

Almanya'da Carl WALTHER tarafından bulunan yarı otomotik polis tabancası sırtına batarken genç adam salona doğru ilerledi.

"Şimdi önündeki koltuğa otur bakalım!" diye emir verdi Peter GREEN.

Uzak dur benden yalvarıyorum!

Neden? Tanrı aşkına, bunu yapmaktan hoşlandığını sanıyordum! Biz keyif alıyorsak sende alıyorsundur felsefesine ne oldu?

Jonathan söylenen koltuğa oturdu. Ve Peter köpeği de onun tam karşısına oturdu.

Lütfen, yeter artık! Bana daha fazla zarar verme!

Jonathan'ın kulaklarına Tiffany'nin üşüyen sesi çalındı. Titrek bir sesle kız özür diledi.

Seninle üç gündür birlikte oluyorum ve hala adını bilmiyorum! Bana adını söyle! Soyadını bilmeme gerek yok! Ön adın ben de ön sevişme etkisi yapacaktır!

Jonathan beyninde ikamet eden Kuzgun'a küfrederek:

'Beni bu konuda uyarmalıydın?' dedi.

'Bana kalırsa yeryüzünde bu durumdan kurtulabileceğini düşündüğüm tek insan sensin!' diyerek genç adamı cesaretlendirmeye çalıştı Kuzgun.

'Aklıma en ufak bir fikir gelmiyor!'

Demek adını bilmemi istemiyorsun? Neyse bunun bence hiçbir sakıncası yok! Şimdi gel bakalım seks makinası Peter'a!

Yalvarıyorum, uzak dur benden!

Peter GREEN sırıtarak:

"Şimdi söyle bakalım! Anthony'i nereden tanıyorsun?" diye sordu. Elindeki Walter PPK'nin namlusu hala genç adama doğrultulmuştu. "Sakın bana yalan söyleme! Eğer söylediğini fark edersem Adolf HITLER'in intihar ettiği silahla seni kevgire çeviririm!"

KILIÇ MEZARLIĞIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin