30 .Škola

45 5 2
                                    

Ráno jsme vztaly ja a Alex šly jsme spoli do koupelny se nachystat . Ostatní jsme nechali spát . S Alex jsem si v koupelně udělaly navzájem vlasy . Já jsem Alex první vyžehlila vlasy a potom jsem jí konce natočila ať to má trochu vlnitý . Mě Alex udělala odbaceny farncouzsky cop neboli holandský. Poté jsme se namalovaly a šly každá do svého pokoje .

Z POHLEDU ALEX
Šla jsem do pokoje kde Mára ještě spal ,dala jsem mu pusu a šla ke skříní zní jsme vytahla šedý cop top a vysoke šortky ( kratase s vysokým pasem ) . Ten tokrat jsem se rozhodla si vzít černé vysoké lidičky . Oblekla jsem se a přesto všchno jako vżdy hodila koženku . Šla jsem zpátky do koupelny .

Z MÉHO POHLEDU

Vešla jsem do pokoje Mattysek tak pěkně spinkal dala jsem mu pusu na ličko a šla ke skříni . Zní jsme vytahla bíle tilko a uplé ryfle a aby mi nebyla zima pujčila jsem si od Mattyska šedou mikču ,dala si vansky a šla do kuchině .
Alex byla v koupelně spravovala si make up. Poté došla dolu a pomohla mi nachistat snídani .

"Alex"

"No "

"Zajdeš je vzbudit "

"Jasny"

Alex šla nahoru a všechny vzbudila kedy krom Amandy ta šla k doktorovi . Kluci přiběhly dolu a daly nám pusu ,Joeyi se posadil s Julčou ke stolu a Jimmy uplně rozespali si nalíval kafe .

Bylo už asi 7:30 už jsme vyraželi do školy .

VE ŠKOLE

Vešly jsme do školy a ucitily ten doktorsky smarad .
Ja a holky jsme šly na biologii a kluci šli na matiku .

"Hey holky doufam že neschitame Taysna "

"No nebo pošuka Crise "

"No jo " řekla Julča .

Šly jsme do třidy a sedly si s polečně ,najednou vešla banda kluku kteři si řikaly "Kings".
No po pravdě žadni nebyli .

Alex uplně nesnaší když naní někdo ste bandy čumi a čuměl rzovna Nick Heyley.

" nakoho pořád čumiš kurva "

"Na tebe krasko "

"Pičo ti řikam čum jinam jinak dneska dom nedojdeš "

Alex zase chitala nervy a co teprve až zjisti že mame Mrs. Steelovou , tak to bude třeti světová.
Posadily jsem se a daly jsme si všechny tři sluchatka a poslouchaly Donaha .

Vešla učitelka a měla ty její kecy , nás to nezajímalo .
První hodina byla celkem v pohodě Alex si ani nevšimla že máme Steelovku takže to bylo v klidu .

Šly jsme o přestavce na chodbu a Nick Hefly zas čuměl na Alex .
Alex si toho první nevšimla cucala se s Márou ,ale jak se doli bali tak se otočila a přes celou chodbu zařvala .

"Kurva na koho zas čumiš kretene"

Tak hle to bylo každou přestávku až do konce školy .
Poté co nám skončla první hodina šli jsme domu .

Doufam že se li daši kapitola. Omlovam se za chybi atd.....

Tak Trochu Nesmela .Kde žijí příběhy. Začni objevovat