Dneska jsem já a Alex nevztavaly šly jsem obě k doktorovi a do školy šly až na hodinu to jsme měly myslim že chemii .
Náš rovrhodin vypadal takhle .
ChemieČejina
Ajina
Nj a Alex měla ale Španělštinu
Tv
TvHv
Dějepis
Tak první hodinu jsem měly vsichni chemi. Měly jsme Mr.Fluffyho . No Mára ho moc nemusel . Šly jsem si sednout samozdřej mě ja si sedla s Mattym a ostní stěma svíma .
Vešle učitel a Mára si dal sluchatka do uši .
"Pan Pešl "
"Co je"
"Pojd te sem "
"Seru te"
"Nebud drzy a pojd sem "
"Sem ti řek že tě seru "
"Tak to teda ne ty fracku ..... "
V tom se Alex neudržela a ražvala .
"Kurva tak už dost do piče ja se to snažim vypočita a vy tady budete pořad dělat rachot zlato ty kurva padej k učitely vy už držte konečně hubu a jak někdo zvás co tu zamnou i v cele třidě sedite kecne tak at si mě nepře je kurva ".
Alex byla jak tajfun sedla si zpátky a dal očitala celou hodinu bylo ticho jen učitel diktovat učivo . Skončila první hodina a my šli na čejinu a potom na ajinu . No vubec se nám nechtělo ale vydrželi jsme to. Potom jsme měly Nj a Alex měla Špj( spanelsky jazyk ).Ale nejhorší byl tělak , jak Alex měla nervy a zrovna dneska se hral flordbal tak nas tečovala , davala bodyčky atd... No bylo to hrozný .
V šatnach ....
" lasko "
" no Matty "
"Neviš co je Alex "
"Ne "
"Zeptej se Máry jestly to neví "
"No nevim tis to včera neslyšela "
"Ne co "
"No jak se hadaly "
"Aha "
Po těláku jsme měly Hv a Děják , jako vždy jsme se ale sebrali a šly domu .
DOMA
Přišli jsme domů a Alex šla do koupelny a Mára si šel pro kytaru .
"Lasko jdu na ten muj koncert "
"No tak tahni už "
"Dobře miluji te "
"Mmmm"
Vubec sem nevědělaa oco se jedna .
"Máry co se deje "
" to je jedno pak tito ppvim přijdete "
"Jo přijdem pa "
"Pa "
Mára odešel a mi čekali na Alex .
Ta vyšla s koupelny v županu od Máry ."Jdes Alex na ten koncert "
" ne "
"Aha dobre "
Odešli jsem tedy a Alex zustala doma .
Přišli jsme a Máry byl už na řade , hral tři pisničky .
Pote se za námi otevřely dveře a vešla do vniř Alex šla s měrem k Márovi .
Mára přestal hrát a čel facku , ale ona mu dala velkou pusu .Co se mezi Alex a Márou stalo ??
Proč se hadaly ??
Vysvětleni v dalši dapitole ?
Doufam zese libi a omlouvam se za chybi
ČTEŠ
Tak Trochu Nesmela .
RomanceAhoj me jmeno je Andy Smilerova a je mi 18 let . Pochazim z maleho mestecka . Chodim do 4 na stredni spolu s kamaradkami Amandou Hollovou a Alex Rodriguesovou. Jsme nej kamosky a kauda z nas ma tada jednoho clena kapely co maji. Me se libi z peva...