V tomhle díle budou dva dny takže delší kapitolka možná trošku víc .
Amanda.
Rano jsem vztala a ostatní už byli vzhůru tak jsem šla za nemá do kuchyně.
Seděli u stolu jak zarezani a Jimmy me objal ze zadu , bylo to krásné políbila jsem ho a šla si taky nalit kafe .
Jak jsme tak stala u linky přišel Mara jestly nevím kde ma ponožky .
Jak mám sakra vědět kde ma ponožky .Poslal jsem ho za Alex , a vzala si z ledice jogurt.
Šla jsem nahoru oblékla sem se a naličila vzala tažku a čekala na ostatní .Netrvalo jim to dlouho a tak jsme vyrazili do školy .
Ve škole - streda
Andy
První hodinu máme telak no super . Byla jsem unavená a ještě k tomu telak .
Šla jsem za Mattym at me omluví a šla jsem na dějiny .
Po dejinach jsme měly tři hodiny matiky super , Alex strašně miluje matiku .Alex přišla do třídy a ostatní na ni koukali ona to úplně nesnáší ale stačilo aby se jen podívala a ostatní se začali dívat jinam .
Po škole
Po škole já mela basket Matty mel zpěv , Mara basu , Jimmy bicí , Juli byla u Brenyho , Amanda mela taneční a Alex volejbal .
Každý jsem šly nato co jsme měly a az do 5 a nebo 6 se neviděli .
Byli 3 h tak jsme všichni vyrazili rozloučili se a už šli každý jinam .Andy
"Dobrý den dětská příští týden máme zápas tak se snazte , Andy bude kapitan , takze pozor a hrajem "
Trenérka dala pokyny a začaly jsme hrát . Dneska mi to neslo ale pak jsem se do toho dostala .
Matty
Přišel jsem na zpěv a byla tam í Romana , no jezis zase bude dolizat .
"ahoj Matty "
"no nazdar "
"co ti je "
"ale nic "
"ale něco jo jsi nějaký chladný "
"Romano jsi tak blba nebo slepá mám holku "
"no tak jdi do prdele ty curaku "
"říká děvka která ho v te prdely ma každý vecer "
Odešla a přišel učitel normální hodina zpevu jako každá jina.
Mara
Přišel jsem na basu a posadil se jako obvilke k oknu . Koukal jsem ven a myslel na lásku a nato jak ji požádat o ruku napadlo me ze hrozné moc chce do Kanady takže ji tam vemu a pořádán o ruku .
Najednou me z mého myšlení vytrh učitel .
"dobrý podvečer milý studenti jak se dneska mate ? Doufam ze dobře takže naladte baskytary a jdem na to "
Hodina byla dlouhá ale v pohodě.
Jimmy
Achjo zase bicí behalo mi hlavou.Přišel jsem do studia a byl tam i Ondra( z rybicek) pokecali jsme a pak přišlo naradu hrát vůbec jsme mi nechtělo ale nějak jsem to přežil .
Amanda
Tanicni jsou v klidu , stoupla jsem si před zrcadlo a skousela si par kroku pak přišli i ostatní a tak jsme začali skouset celou sestavu .
Alex.
Volejbal zase , úplně se mi dneska nechtělo ale co už .
Šla jsem do šatny převlékla se a šla do haly .
Přišla trenérka a rekla ze někdy v příštím týdnů máme zápas .
Bylo mi to jedno a skousela si podání .Doma
Andy
Je pět a já s Mattym ,Amandou a Jimmy už jsem doma .
Uděláme si kafe a jsem se učit , každý jsme šly do svého pokoje.V 6 došla Alex a Mara ti šli zas k sobe a Alex prej už šla spát a Mara se učil .
Potom jsme šli spát i mi ostatní zítra čtvrtek a zase škola . Ještě ze v patek máme jen dvě hodiny super. Dal jsem lásce pusu a šla spát .
Čtvrtek
Rano jsem vztala a holky byli už na chystané krom Alex ta říká ze to jebe ze nikam nejde .
Neresila jsem a šla za Marou a ten byl taky v domácím jen jsem se podívala a on mi řekl ze taky nikam nejde .Fakt jsem to radši neresila a šla za láskou .
S ostatnima jsme vyrazili do školy .Ve škole byla nuda už jsme se těšila domu .
Byla poslední hodína a konečně domu .Doma
Přišli jsme domu Alex s Marku spali a já si šla taky lehnout Mattysek šel semnou .
Jak jsme tak leželi vedle sebe byla jsem rada přihlížela jsem si ten prstinek co mi dal a pak usla .
Doufám ze se líbí sorry za chyby a zato ze je tak pozdě mela jsem menší blok a nevěděla co psát .
ČTEŠ
Tak Trochu Nesmela .
Любовные романыAhoj me jmeno je Andy Smilerova a je mi 18 let . Pochazim z maleho mestecka . Chodim do 4 na stredni spolu s kamaradkami Amandou Hollovou a Alex Rodriguesovou. Jsme nej kamosky a kauda z nas ma tada jednoho clena kapely co maji. Me se libi z peva...