15. Usmíření

36 3 0
                                    

Doběhly jsem k Jimmymu a Amanda po měm skočila , začal se jí omlovat že tohle nechtěl at se nezlobi . Amanda nic nerikala jen ho obimala Jimmy ji potom vzal za hlavu a polibil ji a jeste jednou a durazně řekl promin .

Byli jsem všichni udychani a došlehani od klasku , větvi a nevim čeho . Jednina Alex už byla v pohodě podivala jsem se nani a usmala se .

" co vam vsem je ??" Alex rekla s usmevem na rtech .

" no co asi jsem udychani "

" ty jsi myslis že jsem co stroj žeto hned rozdychame " Matty udychaně řekl .

" no jo vy jste teda sportovci " zacla se Alex smat

" no tak jako mi nejsme ty že jsi nato zvikla mi jdeme jednou za zivot behat a stacinam "

Proste jsem nechapaly jak to Alex děla že se tak rychle rozdycha , najednou se začal Mára smat cože on už byl taky v pohodě a daval tam pusu Alex ja a Matty s Joeyim a Julčou tam dychame a nemužem přijit na dech a oni jsem tam už cucaj no tak tohle nechapu . Rozdychali jsem se potom už všihni a vydali se domu . Šly jsem lesnimi stezkami a potobne a dosly jsem ke studiu. Kluci se nanas podivaly že chccou jit dovnitř řekla jsem že ne a nepřipada v uvahu jsem domu . Jaksem se otočila na Alex a ta měla v ruce kafe .

" skama jsi to vzala ??"

" s kavarny :D " začla se smat

" vsak jsi stala tady a ted mas v ruce kafe "

" no zabehla jsem si pres cestu "

" tobe se potom vsem chtělo ještě běhat "

" ne ale měla jsem chut na kafe "

" aha bože ty jsi čislo " zasmal se Matty a dodal .

Prochazely jsem o kolo kavarny a Alex nesla dalšich devět káv , nabydla nam kazdemu a mi už se ani neptaly . Kluci jse zastavily u sperkovnictvi a rekly at pockame tak mijsem ale šly na proti do obchodu s vecma . Po chvili kluci vilezly a meli malé kaštičky ale nechtěly nam je ukazat . Samozdřejme že jsem se urazily a šly před měma . Jim tom myslim ani nevadilo podle mě si řikaly mame dobrej vyhled.


Došly jsme domu a čekaly až nam daji ty tajemne veci v kaštičkach . Alex už to proste nevidržela a na Máru se usmala a řekla "" to je pr mě ?," .

" ano toje pro tebe "

" a das mi to ted "

" ne lasko nedam "

To same jsem se ptala ja Mattyho jen posledni věta byla jina " ne ty muj poklade to dostanes jako prekvapeni " .

" Julčo ?"

" no Joeyi ?"

" chces ten darek "

" no viž že jo "

" nic nebude pockej si zlato "

"Jimmy a co ja ??" ptala se Amanda .

" co co ty "

" no ja ho nedostanu "

" na milacku pockas si jako ostatni "

Strašně moc nas lakalo co to muže byt , klucišly spat ale mi ne sedeli jsem v obyvaku a přemyšleli co tam maji . Vtom se Alex zvedla a šla knim do pokoje tam spal Mára přišla k němu dala mu pusu na čelo a podivala se na něho a řekla tam jsi to mohl schovat . Mára se ale najednou nějak moc prudce otočil že se vzbudil a nechapave se dival .

" to nic zlato spidal ja už jsi jdu lehnout zatebou " maskovala Alex

" dobře "

Mára nevahal chtil Alex za boky a posadil jsi si přes sebe ačal ji libat , tak jsme radši odešly . Šly jsem skusit štesti k Julči a Joeyimu . Julča vešla dovnitř , pomalu ale pomalu šla k postely k šuplikum ale najednou špatně našlapla a zavrzala podlaha a Joeyi se vzbudil .

" už jdeš spat ?"

" jojo už jdu "

Joeyi chit Julču polozil ji na postel a zacal ji libat , to jsme tak trochu aji čekaly ..Šly jsem teda k Amandě . Jimmy spal trvdě ale to Mára a Joeyi taky jenže jen co Amanda otevřela dveře Jimmy stal u postele a koukal na nas , šel k Amandě a začal ji libat . Tak že už to zbylo jen na mě . Jenže Mattysek nema tak silne spani musela jsem to odlozit a počkat na rano , otevřela jsem dveře a šla k postely Matty se potom ke mě otočil dal mi pusu na čelo , a pak polibil a řekl " dobrou noc lasko "

Takže jsem se musely nechat prekvapit .

Dalsi dil doufam že se libi celkove pribeh a i tahle kapitola , omlovam se za gramatiku a pravopis .


Tak Trochu Nesmela .Kde žijí příběhy. Začni objevovat