Ráno po plese jsme vztaly s Alex jako prvni a s Markem a Mattym vyrazili ven pro jednu duležitou věc. .
Z pohledu Amandy .
Ráno jsem vztaka a šla do koupelny napustila si vanu a lehla si do ni . Do uší jsem si dala sluchadla a zavřela oči .
Asi po 15 minutach mi někdo másíroval ramena .
Otevřela jsem oči a koukam že je to Jimmy dal mi pusu a šel nám nachystat věci na vanoce jsme jeli na hory tak nám šel zabalit .
Přemyšlela jsem tak proč snáma a od Jimmyho s rodičema nechce jet Matty a ostaní .
Potom jsem vylezla z vany nalíčila se a udělala si culík .
Na sebe jsem hodila tričko nato jsem dala huňaty svetr a černé ryfle vzala jsem si kozačky a kábat a šla za Jimmym pozdravila jsem Julču a Joeyího a už jsme jeli. .Z Pohledu Julči .
Ráno jsem vztala a Amanda už byla skoro pryč pozdravila a šla .
Šla jsem tedy do kuchyně ale i Marek a tak tu nebyli , sešla jsem dolů do kuchyně a nachystala mě a Joeyímu jídlo .
Poté jsem šla zpátky do pokoje kde Joeyí koukal na tv .
Lehla jsem si k němu a začli jsme jíst snidani . Bylo už asi 12:00 tak jsme si objedlali pizzu .
Čekali jsme než dojde tak jsem si šla dát sprchu a Joeyí šel uklidit do kuchyně a obývaku .
Vylezla jsem z vany a oblekla se spátky do pižamka a šla do pokoje.
Stála jsem u postele a přišel Joeyí i s pizzou měla jsem hlad tak jsem si chtěla vzít .
Joeyí mě začal líbat položil pizzu a pak pomalu pokládal mě . Pomalu mě líbal na krku a pak škovnýma prstama mi rozepnul knoflíky na pižamu a sundal mi vrch .
Potom líbal níž a pak začal sundavat kalhoty .
Potom jsem mu pošeptala do ucha .
" no ty draku "
Zasunul ho a jako vždy euforie a hormony se mi zas splašily .
Bylo to jako vždy užasné.Z pohledu Andy
Dorazili jsme na misto a už to tam stálo . Pamatujete si na zavěť otce Alex no tak Alex zdědila dvě uplne nově Lamborginy .
Byli luxusní rovnou jsme vnich jely domů ja jela s Mattym a Mára jel s Alex dělala si totiž řidičak .
Byl to fajn pocit sedět v takovém luxusním autu .
Dorazili jsme domů a Jimmy s Amndou už byli na horach a Joeyí s Julčou byli venku .
Takže jsme šli no já a Marek do pokoju Matty s Alex parkovali do garaže auta.
Poté se knám přidali i oni sedli jsme si v obývaku a Alex nám šla udělat jidlo .
Poté přišla a koukali jsmena Mili Johne .
Kluci se pak chtěli dívat na Vzajetí demonů no ale já a Alex né .
Nakonec nás překecali tak jsme se koukali sněma .
Začinalo se stmívat a došla Julča a Joeyí.
Koukali snáma a pak se rozhodli jít spát .
Já jsem šla dovany a Mára si dát sprchu oba jsme jen slyšeli klapnuti dveři .Z pohledu Alex .
Jak mile se Andy a Mára šli umýt já a Matty jsme vyšli do garaže a šli k autum .
Sedli jsme do aut a jeji na okruh , ja jela první a Matty za mnou .
Dorazili jsme na okruh a Matty si seřadil vedle mě potom jsem si to prvně cvičně projely a pak si dali závod .
Já už jsem trať znala tak sem věděla vjaky sparvný moment kdy mam spomalit , zrychli a zatočit takabych nestratila na rychlosti a vedeni .
Jeli jsem dvě kola obje jsem vyhrala .
Po závodě jsem jeli domů ořes město každy na nás otačel hlavy.
Dojeli jsme domů a všichni už spali . Tak jsme se oba dva šli umýt a spát .Doufam že se libi .... Děkuji za čteni jak vydim asi vás to bavi a děkuji za Voltes a komentaře a omlovam se za chybi ...
ČTEŠ
Tak Trochu Nesmela .
RomansAhoj me jmeno je Andy Smilerova a je mi 18 let . Pochazim z maleho mestecka . Chodim do 4 na stredni spolu s kamaradkami Amandou Hollovou a Alex Rodriguesovou. Jsme nej kamosky a kauda z nas ma tada jednoho clena kapely co maji. Me se libi z peva...