Ráno jsem vztaly a chistaly se do školy , po pravděd vubec se mi nechtělo a Alex nahodila svuj oblibeny vyraz" deska me neser" a to byl proste signal ze nema naladu , všechny 4 jsem si daly snidani a šly so školy . Já ji nesnašim a podle vyrazu Julči a Alex ony taky ne . Amanda mela fyziku spolu s Jimmym , Joeyim a Mattym , Mára měl biologoi . Sedla jsem si s Alex a Julča před nás , posluchal jsem vyučujici a vtuchvily kdy zacla rikat kvadraticke rovnice Juča přetala dávat pozor a pilovala jsi nehty , pak zacla mluvit o linearnich rovnicih Alex vytahla sluchatka a mobil a buch nic jineho ji nezajimalo .Vyučuji ci kolem nás chodila a já se bala za Alex ale ta byla uplně v klidu .Potom ji Alex neco řekla ale onato asi neslyšela . Pochvily měla jit Alex k tabuly ale neslyšela ji a tak prostě seděla a kreslila. Vyučuji ci kní přišla a vytrhla ji z ucha jedno sluchatko . Alex se nai podivala a řekla " co jako delas ". Vyučujici se to moc nebililo tak ji vzal k tabuly .
Alex byla naprosto v klidu a dala jsi zpatky to sluchatko , učitelka nani mluvila a Alex nic . Potom vyučujici zařvala ale Alex se začla smat a podivala se nani, učitelka poni řvala a mluvila nic nic , ale najednou Alex chitla nervy a jak poni zarvala tak sklaply i kluci co zas dělaly bordel .
*
"co po mě řveš , já nejsem nějaky váš fakan "
"až se začnes chovbat ..."
" tak co "
" tak v tehle tridě budeš moc byt "
"ale ja mam stejne pravo jako vy tady byt "
" ale chovat se neumiš "
"jak vy keme tak ja kvám "
" ty ty drzoni "
"ty ty kravo ti rikam nemluv uz radsi na me "
" padaj ven "
" ne !"
" vypadni ti rikam !"
" ale klid at vam ty okurky dokvasijou "
" vydapni " ... chistala se Alex dal facku .
" byt vama tak to nedelam "
Alex ji chidila za ruku jednou trhla sem a jednou tam a už ji držela na zemi . Muj tata je policajt byt vama tak neriskuji . Alex si dala sluchatka a zpatky si sedla . Začo zvonit tak jsem se zbedly a šly na chodbů. Tam byla Amanda s klukam a smaly se , Mára objal Alex a řekl " klid " . Z učebny vyšla vyučujici a jak vyděla Alex tak šla radši drou stranou .
PO ŠKOLE
Vyrazily jsem domů a Alex byla tak naprosto vytočená že to nebylo možný . Došly jsem domů a zaply jsi telku asi po 15 minutach jsme si uvědomily že se musime pževlect na koncert kluku :) . Šly jsem tedy nahoru a chystaly se .. Jako ždy nesmělo chybet to že každa si vzala Donaha triko . Seběhly jsem dolů tedy krom Alex ta už byla pryč jela dřiv .. ale to je jednou vyběhly jsem ven a chytily si taxi . Jely jsme do Africa Pub ( do Afriky to je klub ) . Vešly jsem a tam byla od Mattyho a Jimmyho mamka tak jse si pividaly chvilku a pak přišla Alex . Dala nam sklenicky a taci a řekla at to donesem na podium i ze šaněm . Krest CD Beta Samci musel byt uplně nejlepši takže vše muselo bejt nachistane . Prvni vystoupil jejich kamarad Hugo z portugalska zazpival 2 pisničky a pak přivital kapelu DONAHA na podiu.Matty vybehnul narohu a řekl že ted odejde a pak přijde at to ma efekt . Vyskočil nahoru a zařval jeho oblibenou větu .
" Čau my jsem DONAHA tohle je Mára , Pepe, Jimmy a ja jsem Matěj " do toho jeste dodal ..." dneska snama vystou pi na pisnicku ztracis a na posledni song nase kamradka a přitelkyne basaka Alex "
S holka ma jsem byli prekvapene tohle jsme necekaly , lex tam stala nama a jak mela jit zpivat tak ji Matty tak pekne podal ruku . Alex zpivala važně dobře no bodejd když chodi do zpěvu . Bylo to suprovi cely krest byl užasny . Pokřestu jsem jely domu a byli jsem radi že vubec umyme chodit :D
Dalsi dil tenhle je delsi tak aspon takove vynahrazeni toho predesleho .. omlovam se za chybi a pokud nekdo nevi krest CD Beta samci už probehlo a bylo to 24.11 . Zučastnila jsem se a bylo to super :) :* moc jsem si to užila .. :3
ČTEŠ
Tak Trochu Nesmela .
RomanceAhoj me jmeno je Andy Smilerova a je mi 18 let . Pochazim z maleho mestecka . Chodim do 4 na stredni spolu s kamaradkami Amandou Hollovou a Alex Rodriguesovou. Jsme nej kamosky a kauda z nas ma tada jednoho clena kapely co maji. Me se libi z peva...