43. Ples

50 5 2
                                    

Ráno jsne vztali v 5:30 a šlinjse do koupelny s holkama kromě Julči ta už byla hotová .
Stoupla jsem si k zrcadlu a naličika se vlasy jsem si nechala rozpuštěné jen jsem si jeden pramen dala na bok .
Na sebe jsem potom v pokoji hodila černé ryfle tričko s potiskem Halloween a předto mikinu s gepardim vzorem ktomu všemu jsem si vzala červene convezsky .
A šla dolů do kuchyně .

Z pohledu Julči

Vztala jsem rozčesala si vlasy a nechala je tak na sebe jsem dala černy obič natělní bile ryfle a fialoví svetřik dala jsem na nohy bile vansky a šla do kuchyně.

Z pohledu Amandy

Šla jsem spolu s Alex a Andy do koupelny . Naličila jsem se a nechala jsem si rozpusteně vlasy a dala si pramen nahoru a udělala menši vlnu . Na sebe jsme hodila tricko s I love London a mikinu se zubatou žabou ktomu jsme si vzala ryfle ktere byli potrhané a ktomu černé vansky .
Šla jsem do kuchyně
Z podledu Alex
Šla jsem s holkama do koupelny a naličila jsem se a udělal jsemnsi valsy nechala je rozpuštěné a dala si šatek . Na sebe jsem hodula ryfle s dirama na kolenou a ktomu si vzala bili polo cropbtop a přesto Márovu červenou mikinu . Vytahlanjsem conversky a šla do kuchyně .

Z pohledu Máry

Šel jsem v pokoji k zrcadlu vytahnul jsem lak a tupirak od Alex dal jsem si oatku na bok a nalakoval si jí ať drži potom jsem zavolal Alex ať mi uděla bodlinky vzadu . Potom odešla a ja si dal černé uplne ryfle a natělník přesto jsem hodil černý svetr na knofliky a dal si aermaxi . Šel jsem do kuchyně .

Z pohledu Joeyího

Vztal jsem lehce jsem si prohrabnul vlasy a šel jsem se oblect . Dal jsem si černé tričko Jack Daniels a ktomu černé rxfle dalnsi boty a šel dolů do kuchyně .
Z pohledu Jimmyho

Vztal jsem a nalakoval si vlasy na horu na vlnu ať drží . Potom jsem si dal šedý natělník a šede ryfle obulnjsem si Matesovi hnědé doty a šel dolu do kuchyně .

Z pohledu Mattyho .
Vztal jsem a šel k zrcadlu vytahnul jsem lak na vlasy a naloval si vlasy potom jsem si dal bile tričko nato mikinu Rock For People a červene ryfle vzal jsem si gepardi boty a šel dolů .

Z pohledu Andy .

Byli jsme všichni už dole tak jsme se najedli a vyrazili do školy .
Na chodbičce jsme si oblekli kabaty a vzali si tašky pote jsme varazili .

Škola

Přišli jsme do školi a všichni se motali o kolo Alex ale ta to absolutně nesnašela tak jim řekla ať ji nachají bejt šli jsme všichni na ekonomiku a zro na zazvonilo .

Do třidy vešel ředitel a pozdravil potom chtěl řict že výta Alex zpět ale ta mu řekla dobry jsem tu a bla bla bla jdem na ekonomiku .

Učili jsme se normalně do 16:30 a pak šli domů se nachystat na ples.

Chystani na Ples

Přišli jsme domů v 17:00 ples začinal v 19:00 měli jsme hodinu čas si ještě pouklizet atd...
Jábjsem si šla dát vanu přišla ke mě Alex a sedla si ke stolku a lakovala si nehty a dělala vlasy já ležela ve vaně plné pěny . Potom Alex odešla a ja jsem vylezla z vany udělal si vlasy a naličila se šla jsem do pokoje a vytahla jsem si šaty oblekla jsem si je a poprosila Mattyho ať mi jebzapne . Matty si obleknul oblekt a ja mu uvazala a sparvila kravatu bylo 18:45 tak jsme šli pomalu k autum .

Pohle Amandy a Jimmyho

V pokoji jsme si oblekla šaty a zapla si je . Potom jsem si udělal vlasy a naličila se Jimmy si obleknul smoking a šli jsme k autum .

Z pohledu Julči a Joeyiho

Obleknul jsem si oblek a oak čekal na Julču až si udělá vlasy a pak jsem ji zapnul šaty dal ji pusu a šli jsme k autum .

Z pohledu Alex a Máry .

Byla jsme v koupelně s Andy než jsem si udělal vlasy a nehty potom jsme odešla si oblect šaty .
Mára už byl oblečeny a pěkně upraveny oblekla jsem si šaty a Máry mi je zapnul vyrazili jme spolu k autum .

Ples
Dorazily jsme nabokes a šli se posadit . Kluci nám šli pro piti a mi si povidali .
Přišel knám Nick a vyzval Alex tanci ta nechtěla jit ale Mára ji řekl běž .
Alex se ani na chvilku neposadila pořad sni někdo tančil .
Ja jsem tančila s Mattym bylo tak krásne . Mára se k Alex konečne dostal k Alex a tančili spolu .
Večer probíhal skvěle potom bylo vyhlašeni krale a kralovny .
Vždy jsou dva kralove a dvě kralovny .
Já jsem byla dvojita kralovna a Alex byla trojita třiktak už ji zvolyl Mára bylbto same a Matty jako ja .
Nikdy jsme oto nestali takže jsme vždy čekali u stolu .
Ředitel višel na podium a otviralnobalky se jmenama kralů .

" a naši dva kralove jsou Matěj Jelen a Marek Pešl potlesk "

Všichni jim tleskali a radovali se potom ředitel prosil o klid a měl v ruce druhou obalku se jmenam kraloven .

" a naši mi kralovnami se stavaji Alex Rodriguezova a Andy Smilerova potlest " .
Všichni čtyři jsme si šli pro koruny a pak Alex řekla oár slov děkujeme je to od vás mile.
Jako vždy měl kral a kralivna tanec .

Parket byl jen náš a Alex s Márou všichni na nas koukali .
Jak jsme dotanvovali šli jsme se projit ven a pak jeli domů .

Doma jsme se všichni vyslekli mi holky odmalovaly a kažsy byl u sebe a koukali jsme všichni na telku .
Potom jsme všichni usli .

Doufam ze se libi .... Omlovam se za chybi ... :*

Tak Trochu Nesmela .Kde žijí příběhy. Začni objevovat