V глава Парти в къщата

1K 88 3
                                    

Днес майките на Сехун и Лиса заминаваха на малката си ваканция и къщата щеше да бъде оставена в техните...тийнейджърски ръце.

-Довиждане,мамо!-Лиса целуна майка си по бузата.-Безопастно пътуване.

-Разбира се миличка!

-Чао!-Сехун стоеше с една ръка в джоба и сякаш нямаше търпение да ги изпратят.

-И да внимавате,докато ни няма.-Майката на Сехун го гледаше,за да си знае,че предупреждава него.

-Добре,мамо.Разбира се,че ще сме много внимателни.Хайде тръгвайте вече.

-Сехун!

-Оххх,обещавам.

-Добре.-Те най-сетне тръгнаха и се качиха в колата,която потегли с тях.

-Ще ми е някак празно без мама и леля.-Лиса скръсти ръцете си пред себе си.Тя погледна към Сехун,който държеше телефона си и говореше с някго.

-Най-сетне тръгнаха и цялата къща е на разположение.Момчета,казвам ви,това ще е най-хубавата нощ в живота ни,но трябва само да се отърва от някой хора-Сехун също погледна Лиса-и всичко ще е чудно.Ще затварям,а вие знаете какво да носите.

-Сехун.-Той затвори,когато Лиса се обърна към него.

-Какво?

-Какво смяташ да правиш?Няма да каниш никой,нали?

-Това е моята къща,така че имам право.

-Да,но майка ти каза да внимаваме,а купон не е много добра идея.

-За това ти,скучната,ще си седиш в стаята,а аз ще се погрижа за всичко останало.Ще почистя и къщата,само не ми се пречкай.

-А прислугата.Тя е инструктирана от майка ти да не допуска такива произшествия.

-Знам как да се справя с прислугата.А ти..не слизай на този етаж след...22:00 часа.

-Но..-Сехун се запъти към стаята на прислугата,най-вероятно,за да намери начин да ги изгони.

-Хей!-Той поздрави и се усмихна сладко.Да знаете,че мама ми се обади и каза,че докато е на почивка иска и вие да се приберете.Нямало смисъл да сте тук и,че ще е добре за нас да започнем да се оправяме заедно заедно с други глупости...-Той се засмя и двете мили дами също.

-Господине,сигурен ли сте,че ще добре сами.-попита по-възрастната жена.

-Да,спокойно.Пък и вие заслужавате два три дена почивка,нали така.Не се тревожете за нас.

Под един покрив/Under the same roof/{EXO SEHUN}/♕Where stories live. Discover now