VII глава Филмът

902 79 3
                                    

"Хани си караше спокойно колело,когато някакъв идиот се блъсна в нея.
-Хей!Внимавай къде караш!-тя му се скара.

-Важи и за теб!-Те само се спогледаха злобно и си продължиха пътя.

Когато се свечери Хани реши да върне колелото си,от мястото,където го беше наела. Но тогава видя момчето от преди малко да приближава."Пак ли този?!"-помисли си и продължи,след като остави колелото.

-Хей,ти!-Той също го остави и изтича след нея.-Хей,чакай!

-Защо?Пак ли искаш да ме удариш с нещо.

-Сбъскахме се случайно!И няма ли да се представиш?!

-Не.

-Добре,аз съм Минхюк.-Той я игнорира и започна да й говори.

-Аз съм..Хани.

-Сладко име.

По чътя намериха общи теми и решиха и утре да излязат с колелата.Така две седмици се разхождаха,ходеха на пикник.Двамата бяха отседнали на почивка в един хотел,близо до "ЕКО парка".Така изминават две седмици и те се забавляваха по всякакви начини из природата.

Последната нощ си бяха запалили огън и ядяха марш-мелол.

-Имах нужда от такава почивка .

-Аз също.-Изведнъж Минхюк се наведе към нея и я целуна.Тя бе толкова изненадана,че ори не можа да се наслади на целувката,а седеше с отворени очи и гледаше напред.Той се отдръпна,но все още стоеше близо до нея и те се спогледаха.Тогава я целуна отново и този път тя му отвърна.Те се сгушиха до огъня.И всичко бе перфектно."

-Благодарим,че отделихте време на нашия късометражен филм!Нямаше да го постигнем без помощта на екипа от клуба и нашите,начинаещи,но талантливи актьори.-Лиса и останалите се поклониха през публиката от конкурса и журито.Учителите им ги гледаха с гордост,а едната от учителките се просълзи.-Гледахте "14 дена между дърветата"!-публиката им пляска.

Филма за конкурса се получи страхотно,но зад сцените винаги е по-забавно.

*ретроспекция*

-Пристигнахме!-учителят извика,за да събуди всички в автобуса.

-Хайде,ставайте!

-Какво става?!

-Пристигнахме ли???-Повечето бяха сънени,но не и Сехун,който през цялото пътуване не можеше да отдели погледа си от Хоши и Лиса.Тя беше заспала на рамото му.

Под един покрив/Under the same roof/{EXO SEHUN}/♕Where stories live. Discover now