II глава Запознахме се

1.1K 93 25
                                    

*От името на Лиса*

Мама похарчи последните ни пари за такси,за да стигнем до дома на приятелката .Когато шофьорът ни остави пред къщата,аз се стъписах.Беше огромна,луксозна къща,с голям преден двор,и два гаража.А покрай едната страна на къщата имаше алея,която вероятно води до градината им.Бях чувала от мама,че леля Бюл има прекрасна голяма градина.

-Хайде!-Майка ми ме разсея от мислите ми.Ние позвънихме на домофона и вдигна прислужницата им.

-Добър ден?-Тя ни поздрави,но го зададе като въпрос.

-Приятелка съм на Донг Бюл.Тя ни покани.

-Оо..На госпожата ли?Добре.Влезте!

Когато влязохме къщата ми се стори даже по-голяма,отколкото изглеждаше отвън.Беше скъпо обзаведена и доста красива.Имах чувството,че ще се изгубя.Имаше стълби от двете страни,а салонът долу бе огромен и въпреки това не бе единствената стая на етажа.ПО напред бе трапезарията,а върху масата имаше три големи,красиви плата с плодове.

-Лоах!Деебак!/невероятно/-Не можах да сдържа реакцията си.

-Милаа!-Чухме жизнения глас на жена зад гърба си.Това бе леля Бюл,която тичаше към мама да я прегърне.-Как си?!Толкова ми липсваше!Настанявайте се!Харесва ли ви?

-Много е красиво,лельо.

-Радвам се.Виж я само колко е пораснала.И е станала такава красавица.Елате и седнете в приемната за малко да си поговорим.

Ние седнахме на удобни кресла наредени около една масичка.

-Първо да ми разкажеш всичко!-Леля помоли мама.

-Добре.-Мама ѝ разказа какво е станало подробно и леля Бюл не можа да повярва колко студена и сестрата на баща ми.

-Тогава какво се мотаем?Нека ви покажа стаите!

-Аз ще ти плащам наем,обещавам.Няма да се застояваме..-Но госпожата я прекъсна.

-Останете колкото е нужно.И без това тази голяма е къща е празна.Говорих с мъжа си и той също е съгласен.Няма никакви проблеми.А сега елате да ви покажа стаите.Първо показа тази на мама.Много приятна светла спалня.Мама остана да разопакова,а ние с леля отидохме на втория етаж,където беше моята стая.Но срещу моята врата имаше друга,която бе облепена в стикери със знак „СТОП".

-Предполагам,това е стаята на сина ви.

-Да.Той изглежда студен,но изобщо не е.Мисля,че ще станете добри приятели.

Под един покрив/Under the same roof/{EXO SEHUN}/♕Donde viven las historias. Descúbrelo ahora