XXI глава Както преди

639 69 9
                                    

  -Тогава...-Лиса трябваше да избира между това да има дете сега,или изобщо да няма деца-избирам да... 

*От името на Боми*

Нямах представа какво става там вътре,но чаках доста време.Когато Лиса най-сетне излезе,изглеждаше ужасно.

-Лиса?!Какво стана?Добре ли си?Как мина?

-Аз...махнах го.Казаха,че трябва да си почивам няколко дена.

-Само това ли ти казаха?

-Да.-тя изглеждаше някак тъжна и имах чувството,че премълчава нещо от мен.

-Боли ли те някъде?

-Малко..

-Добре.Спокойно,сега се прибираме.

*От името на автора*

Лиса почина няколко дена,след което си намери работа,заедно с Боми.Заедно учеха и за предстоящите изпити.Кандидатстваха в един и същи колеж.

-Приети сме!Приети сме!-викаха Боми и Лиса,скачайки,прегръщайки се,когато получиха одобрителните си писма.

Лиса и Сехун не се бяха виждали или чували.Хоши беше в същия колеж,но с друга специалност.

-Приет съм!!!-радваше се Хоши,но тогава погледна към телефонът си.Чудеше се къде ли е влязла Боми,тъй като тя не му се обаждаше,нито отговаряше на обажданията му.

Така завърши лятото.Но сега отново всички от тях бяха изправени пред големите врати на колежа.

А къде влезе Сехун ли..?Еее...той стана доста известен напоследък.

-Точно така!Още една усмивка!-каза фотографът.

Сехун позираше за някакво списание.Не му се занимаваше с нищо и откри,че всъщност има хубаво лице и може да го използва като фотомодел.

-Браво,браво!-всеки негов жест или поза се харесваше на фотографите и на екипа.Скоро фото сесията приключи и той погледна към часовника си.

-О,не!Днес не е ли първият учебен ден за Лиса?

-Да.-потвърди Лухан,който Сехун беше наел като свой мениджър,тъй като той точно това щеше да учи и щеше да му е полезен малко стаж.

-Бързо!Какво чакаме!Поръчай ми цветя и извикай такси!

-Ъ..ъъ...ясно.-той бързо започна да звъни по телефона,а Сехун отиде пред огледалото и се огледа.

Под един покрив/Under the same roof/{EXO SEHUN}/♕Donde viven las historias. Descúbrelo ahora