XI глава Объркана съм

791 74 3
                                    

*От името на Боми*

Хоши задърпа някъде Лиса.Какво им става?Изтичах след тях.Хоши я дърпаше към задната част на училището.Спрях там и те се караха Тогава Хоши я целуна.

Щях да извикам от изненада,за това просто запуших устата си и се скрих зад стената.
Нима не съм им истинска приятелка?Използвали са ме,а те са се харесвали през цялото време.Защо отново останах на заден план..?Очите ми се насълзиха,но не пророних нито сълза.Знам,че беше глупаво да ми се плаче,но се почувствах използвана.Ще ги питам,защото искам да знам истината..иначе,нямам право да критикувам.

*От името на Лиса*

-Не!-Успях да събера сила и го отблъснах.-Нямаш право!-Извиках му и побягнах,защото след толкова време приятелство,бях започнала да се влюбвам в него.И тъкмо,когато мисля,че ще го преодолея,защото нов навлиза в сърцето ми,той решава да не целуне.Това е ужасно!Тичах със всички сили,но той ме настигна.

-Съжалявам!-Хвана ме за ръката,а аз гледах настрани разплакана.

-Не,ти не разбираш..Когато имах нужда от теб,ти винаги се появяваше като рицар на бял кон.Когато някой ме обидеше,ти ме защитаваше.И твърдеше,че го правиш,защото сме приятели...но всеки малък жест не накара да се влюбя в теб.Но ти никога не ми даде знак и аз мислех,че трябва да се откажа и почти успях,разбирайки,че започвам да се влюбвам в Сехун.Защо трябваше отново да разклатиш обърканото ми сърце?!Не искам да те виждам никога!Вече не сме приятели!!!-Аз избягах надалеч.Сега тотално не разбирах себе си..Харесвах ли го?Не го ли?Уфф...защо трябваше да ме целува.

*От името на Сехун*
Бяхме в бара и момчетата се забавляваха,но аз не можех.Единствената мисъл в главата ми бе за Хоши и Лиса.Сега,вероятно,тя е щастлива,че най-после ще е с този,който наистина харесва.
Опитвах се,но така и не успях да се забавлявам с останалите и реших да се прибера.

*От името на Боми*
Прибрах се и седнах на бюрото си.Отворих шкафа и там беше пълно с валентинки.Всички валентинки,които написах за две години към Сехун,и които така и не изпратих.Бях писала постоянно писма към него,но те си седяха в шкафа.Отворих ги и започнах да чета.Докато ги минавах,една по една,очите ми се насълзиха.Тогава стигнах до...това бе чернова на валентинка.Но не бе към Сехун...а към Хоши.

"Здравей!Исках да ти напиша това писмо,защото ти си много добро и мило момче.Грижовен си и си умен.Много те харесвам.Моля те,избери мен,вместо Лиса.
Знам,че сме само на 7,но искам да се оженим и да си направим голяма торта.Обичам те!Ако се чудиш:аз съм-Боми!"

Под един покрив/Under the same roof/{EXO SEHUN}/♕Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt