XXV глава Истинската любов

894 55 0
                                    

Хоши тръгна с усмивка на лице.Спечели момичето,победи момчето.Всичко в този миг беше перфектно за него.Той зави зад ъгъла и видя Лухюн там,облегнал се към стената и седнал на мръсната земя.

Когато Лухюн видя Хоши,без да губи време,стана и му заби юмрук в лицето.

-Тя е моя!!!-извика той с всички сили.Хоши падна на земята,а устата му беше разкървавена.Изправи се бавно и погледна с убийствен поглед Лухюн.-Моя е!!Разбра ли..?

-Защо си мислиш,че е твоя?Аз я спечелих много преди ти да се появиш!Приеми го-тя не те обича.-когато чу това,Лухюн го удари отново,след което Хоши му отвърна.Те се блъскаха и удряха,докато накрая не се хванаха за яките.

-По-добре се махни от нея преди аз да те премахна.

-И какво ще направиш?-засмя се Хоши.-Ти се откажи.-тогава го погледна сериозно.

-Няма!-Лухюн го изблъска,погледна го за известно време,след което с накривена походка тръгна по пътя си.

*От името на Лиса*

Днес почивахме,но се събудих сама в леглото.Бях забравила,че Сехун има снимки в ново голямо студио.Ревнувам,че ще трябва да се снима с толкова красиви момичета...Ами,ако го изненадам!Да!Ще мога да го проверявам и да се правя на добро гадже едновременно...Много съм уминчка!

Приготвих вкусни оризови кексчета,за да не отивам с празни ръце.Беше доста лесно да ги направя,опаковах ги в красива кутия за храна и отидох да се облека.Трябваше да нося нещо хубаво,защото все пак там щеше да е пълно с момичета облечени в маркови дрехи,рокли или секси къси блузки,а аз...мразех такива дрехи.Все пак исках да съм почти на тяхно ниво и се принудих да се облека по-момичешки.Но имаше проблем...когато със Сехун се разделихме оставих всички рокли на Боми,защото вече нямаше причина да изглеждам добре и ми беше останала само тази....но това дори не беше рокля!!!!

но това дори не беше рокля!!!!

Oops! Questa immagine non segue le nostre linee guida sui contenuti. Per continuare la pubblicazione, provare a rimuoverlo o caricare un altro.
Под един покрив/Under the same roof/{EXO SEHUN}/♕Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora