*От името на Лиса*
Бе сутрин.Е,водеше се сутрин в 02:00,нали?Не можех да заспя.Въртях се като пумпал из леглото.Не можех да заспя,защото знаех колко му е неудобно на Сехун на този диван.
-Сехун?-отидох и го побутнах.-Сега се намираш в света на приказките...-щях да го накарам да си мисли,че сънува.
-Така ли..?-промърмори,но все още със затворени очи.Явно се получавше.
-Да и сега ще отидеш да спиш в един облак.Хайде стани и ела с мен.аз съм твоя ангел.
-Красива ли си,щом си ангел?-Той леко стана и говореше заспало.
-Да.Много съм красива..
-Не си по-красива от Лиса.-Тогава замръзнах на място и той се блъсна в мен,след което се озовахме на леглото.Ръката му бе върху кръста ми,моя крак върху неговия.-Мисля,че ще си тръгна от този съъннн...той заспа отново дълбоко.Аз се отместих,за да ми е по-удобно,но ръката му все още бе на кръста ми.Махнах я,но той пак я сложих.Явно,щеше да се наложи да заспя така.
*От името на Сехун*
На сутринта се събудих,но беше някак си мекичко.Не бях на онзи гаден диван,а на леглото.Погледнах и пред мен стоеше спящото личице на Лиса.Но какво правех при нея на леглото..и защо ръката ми е върху нея?!Махнах я и тя се събуди,защото ме усети.Размърда се и отвори очи.
-Добро утро.-Боже,приличаше на ангел,когато се усмихнеше така.а гласа ѝ...май я сънувах като ангел снощи,който ме заведе в един мек...легло.Тя е била.Сложила ме е в просъница да спя на леглото.Усмихнах се самодоволно.
-Защо се усмихваш така?-попита ме със сънен глас,протягайки се.
-Няма ли да ме попиташ защо съм на леглото?
-Ъъъъ...-зави се през глава.-Явно си легнал тук снощи и не съм успяла да те избутам.
-Или ти..-смятах да ѝ кажа,че знам,но реших да го ползвам като коз,следващия път,когато ме обиди с някое:идиот,тъпанар,грозен.Кой ще иска да спи с такъв човек до себе си?
-Днес имаме час за гмуркане по дъното на океана.Помниш ли?-попитах я.
-Да,така е.Малко ме е страх.
-Спокойно,обещавам да не те давя.-Тя махна завивката от главата си и се обърна към мен,гледайки ме със -сериозно-ли- поглед,а косите ѝ бяха разпилени навсякъде.Тези красиви коси.-Честна скаутска!-заклех се.
KAMU SEDANG MEMBACA
Под един покрив/Under the same roof/{EXO SEHUN}/♕
RomansaКогато бащата на Лиса(Apink's Na-eun)умира,леля ѝ,която е ужасно зла наследява къщата.Тя не им позволява да живеят там и ги пъди на улицата.Майката на Лиса няма друг избор освен да се обади на най-добрата си приятелка още от детството и да я помоли...