-Сехун,веднага върни възглавницата на мястото й!
-Широ!(Не искам/Няма)
-Сехун,казах да я дадеш тук!-Лиса го подгони и те се въртяха около дивана.-Разваляш целия интериор!Това е фън-шои(не съм сигурна че се пише така),Сехун!ФЪН-ШО-И!-Лиса повтори бавно.
-Това са ПРО-СТО-ТИИ!
-Ъгххх..
*ретроспекция*
Днес Сехун и Лиса се местиха в новата къща.За първи път отиваха, с тях беше и вътрешната дизайнерка,с която щяха да обсъдят къде кое да се сложи.
-Ще боядсаме в прасковен цвят.Или може би бледо червено.-Лиса запозна да обсъжда с дамата до нея.
-Няма да стане!Това да не ти е...ГРАДИНА.Какви праскови?!А бледото червено е почти розово.-Сехун се обясняваше ли,обясняваше,но Лиса дори не го слушаше.След като се изказа,тя продължи.
-Можем да обрисуваме стените като градина,но-още една от идеите на Лиса-но с РАЗЛИЧНИ ЦВЕТЯ.-тя плесна с ръце,уверена,че това е перфектната идея.
Когато най-после стигнаха до мястото,където трябваше да е новата им къща,Лиса си представяше някоя едноетажна по-широчка къща.Но щом слязоха от колата,както Сехун предполагаше,завариха огромна къща,на два етажа,почти колкото тази,в която живееха преди. (преди,защото очевидно сега няма да живеят там)
-Огромна е?!Не мисля че съществуват толкова мебели,че да я запълним.-Лиса се почувства малка пред тази голяма къщата.
Те влязоха вътре и беше още по хубаво:на първия етаж имаше малко фоае,след това в страни имаше стая,може би кухня,а през нея имаше врата за другата стая до нея,явно трапезарията.Това беше лявата част.В дясно имаше една много голяма стая,която може би представляваше нещо като всекидневната.Тъй като стаята бе наистина голяма и заемаше половината етаж,в самата нея имаше коридорче и когато застанеш в него,отстрани на стената има врата-това е банята.
втория етаж:стълбите,както в предния им дом,са от двете страни.Но този път етажа не представлява само много широк коридор,а отстрани стаи.Хубавото беше,че бе кръгло,а само в страни имаше коридор,където можеше да се направи отделно голяма баня и отделно една тоалетна.Овалната част беше доста интересна,защото бяха наредени пет врати.В центъра една и по две отстрани.Тази в центъра беше най-голямата стая и,вероятно,новата спалня на Сехун и Лиса.
През цялата тази обиколка Лиса и вътрешната дизайнерка обсъждаха кое как и къде ще стои,а тя проектираше на таблета си.
أنت تقرأ
Под един покрив/Under the same roof/{EXO SEHUN}/♕
عاطفيةКогато бащата на Лиса(Apink's Na-eun)умира,леля ѝ,която е ужасно зла наследява къщата.Тя не им позволява да живеят там и ги пъди на улицата.Майката на Лиса няма друг избор освен да се обади на най-добрата си приятелка още от детството и да я помоли...