*От името на Лиса*
Събудих се с голяма усмивка на лице.За мое голямо удоволствие вече бе Свети Валентин.Боже,настъпи неусетно!Толкова бях щастлива и със интосиазъм отидох на училище.Нямах търпение да раздам картичките в класа.Чудех се дали и аз ще получа някоя.Миналата година получих две,а едната беше от Боми,за да ме зарадва,ако случайно съм била останала без никакви.
-Здравейте всички!-поздравих.-Вижте какво нося!!-Аз разтръсках кутията за валентинките.-Искам да знаете,че всеки може да пъхне своята валентинка тук,когато реши,но след последния час ще ги отворим,така че..побързайте.-Момичетата започнаха да се кикотят,а момичетата се опитваха да се държат готино,но не им се получи.
Мислите си,че като видят как изглеждат външно валентинките и видят кой ги пуска вече няма да са анонимни,но не е така.Всички са сложени в бели пликове.
-Много се вълнувам!-Боми не можеше да стои на едно място.-Искам да дам своята на Сехун,но много ме е срам,пък и не знам как,след като кутийте са в класните стаи.
-Ако искаш мога да се вмъкна и да я пусна в кутията им без той да разбере или някой друг.
-Наистина ли ще го направиш за мен??!-Тя ме погледна обнадеждена.
-Да.-не ми представляваше трудност и реших,че ще е добре да й помогна.Само ме дразнеше,че вероятно Сехун щеше да се надува колко много картички е получил,когато се приберем,а тази година може и една да получа,защото дори Боми не ми бе написала :(
По време на обедната почивка всички слизаха да се хранят и нямаше никой в стаята на Сехун.Аз се поогледах,а валентинката бе скрита в джоба ми.Тъкмо щях да я пъхна в кутията,когато Сехун се появи,но за щастие аз усчях да се скрия зад бюрото.Лейо се надигнах иззад кутията,за да видя какво прави.Щях да умра от смях,когато го видях да взима някакъв бял плик (с валентинка) от чантата си.Нима и той бе написал.Но..той не я пусна в кутията на класа,а просто си излезе с нея.Значи не е момиче от класа му?Както и да е,без да губя повече време пуснах валентинката на Боми и излязох.
*От името на Хоши*
Малко преди голямото излъгах,че ми е лошо,за да мога да пусна плика си е кутията.Но тъкмо,когато го пусках дойде Сехун.
-Какво правиш тук?-попитах го.
-Нищо.А ти?-той попита обратно
ESTÁS LEYENDO
Под един покрив/Under the same roof/{EXO SEHUN}/♕
RomanceКогато бащата на Лиса(Apink's Na-eun)умира,леля ѝ,която е ужасно зла наследява къщата.Тя не им позволява да живеят там и ги пъди на улицата.Майката на Лиса няма друг избор освен да се обади на най-добрата си приятелка още от детството и да я помоли...