Казах на шофьора адреса на Боми.Знаех,че родителите ѝ са на почивка цяло лято и щях да мога да остана там.Когато пристигнах,платих за таксито и слязох от него.Отидох на вратата на Боми и позвънях.
-Кой е?-тя тъкмо отвори и се усмихна широко,когато ме видя,но усмивката ѝ изчезна,след като и видя как изглеждам.Косата ми беше рошава,а дрехите ми нескопосани.Очите ми бяха празни и не казваха нищо освен бездушието,което изпитвах сега.-Какво е станало?-изведнъж я прегърнах силно,но не казвах нищо.Просто я прегръщах силно без да я пускам.Тя влезе навътре и затвори вратата.-Лиса?!Кажи ми нещо,моля те!-тя се отдръпна от мен и ме погледна.
*От името на Боми*
Видът на Лиса беше ужасно притеснителен.Не знаех какво е станало и се изплаших.Питах я,но тя мълчеше.Изведнъж,както си стоеше мирно и гледаше в една точка,изпищя много силно.Това ме стресна,но се притесних още повече за нея.Изпищя толкова силно,че можеше да счупи стъклата.Тя се свлече надолу към земята,а писъкът ѝ предизвика сълзите ѝ.Разплака се.
-Лиса?О,Лиса...-клекнах до нея и я прегърнах-спокойно.Тук съм...-шепнех ѝ,за да я успокоя.Усещах я как трепереше.
*От името на Сехун*
Чувствах се отвратително само като си припомнех какво стана снощи.Бях най-ужасното същество,което се е раждало.Исках да се извиня на Лиса,затова отидох и ѝ купих букет с бонбони.Трябваше да се реванширам по някакъв начин.Оставих я да спи,така че не знаех дали е будна.
Когато се върнах у дома видях,че дръжката е разбита.Край!Обраха ни?!Бързо влязох у нас и се качих да видя дали Лиса е добре,но когато отидох в спалнята нея я нямаше.Първо помислих,че са я отвлекли,но след това видях чукът ни на пода.Някой е разбил бравата отвътре.Вече знаех какво е станало...ИЗБЯГАЛА Е!!!!!Блъснах стената с ръка,ядосан.
*От името на Лиса*
Ние седнахме на масата и тя направи кафе.
-Сега искам да ми разкажеше всичко.-Знам,че искаше да ми помогне,но не бях готова да ѝ кажа.
-Ами...-започнах да ѝ разказвам за отношенията между Сехун и Нана.
-Какво?!Този добре ли,ве?!(да,използвах жаргон)Б*си и пед*ла,дето се оказа?!-Боми се развихри ядосано.
-Не,чакай...не съм приключила.-аз също се нахъсъх.-И се прибра няколко пъти пиян,дрънкайки глупости.Държеше се непоносимо.
ESTÁS LEYENDO
Под един покрив/Under the same roof/{EXO SEHUN}/♕
RomanceКогато бащата на Лиса(Apink's Na-eun)умира,леля ѝ,която е ужасно зла наследява къщата.Тя не им позволява да живеят там и ги пъди на улицата.Майката на Лиса няма друг избор освен да се обади на най-добрата си приятелка още от детството и да я помоли...