XXIII глава Настройки на сърцата

695 62 14
                                    

Лиса се събуди и се огледа около себе си.Мястото й беше познато,но със сигурност не беше прекрасната им квартира с Боми.Замисли се леко и фактът,че не помнеше нищо от снощи я притесни.След това стана и разбра,че е освен е гола,имаше спящ Сехун до нея.И най-накрая осъзна,че е в спалнята им.Дрехите им бяха по пода,освен един чорап,който беше на крака на Сехун.Явно е забравил да го махне!Знае,че не обичам по чорапи!!Чакай...аз обичам...опа!

-Събуди се,идиот!

-Яа!Млъкни..

-Как да заспя,като не знам какво се е случило снощи?

-Ти как мислиш?Не се ли досети от дрехите на пода.

-Добре.ЗАЩО се е случило това нещо?

-И това ли да ти обяснявам?!Ами,ядохме пиле и пихме соджу.

О,не!Соджу!Лошата думичка!Следователно съм направила нещо лошо..е,не беше толкова зле.

Лиса стана и започна да се облича.

-По-добре си без дрехи..-Сехун промърмори.

-А ти си по-добре трезвен.-Лиса се облече изцяло и излезе от стаята.

-Чакай!-Сехун стана,но осъзна,че е без гащи и взе една възглавница и се скри с нея,тичайки след Лиса.-Чакай!Чакай!За къде бързаш?

-Бързам за лекция,може би.

-Не може ли днес да не ходиш на училище?

-Не!Колежа не е като гимназията.Но нали си модел,едва ли ще знаеш.

-Хей!-но тя излезе без много да му мисли.-Тръгна си..?!Сега сдобрихме ли се-той направи с лявата си ръка-или не-след което и с другата,но не се усети и възглавницата му падна.-Мамка му!-вдигна си я и дупето му се отправи към спалнята,за да се облече.

-Какво има?-Бора попита Лиса,която лежеше на едната си ръка масата върху столовата,играейки си със шишенцето с плодово мляко.Тя изглеждаше замислена.-Боми ми каза,че снощи не си се прибрала..?Ооо!Май е станало нещо!

-Ъгхх..-тя най-сетне си спомни малка,но важна част.

*ретроспекция*

-Сехун..-тя го погледна в очите-искаш ли да-замълча за миг-правим много луд секс?

-Чаках да го кажеш.-тогава се награбиха като подивели.

*край на ретроспекцията*

-О,БОЖЕ!-Тя се надигна от масата.-Наистина ли съм го казала?!Колко съм тъпаа..Ааа..-започна да хленчи,когато и Боми се присъедини към масата.

Под един покрив/Under the same roof/{EXO SEHUN}/♕Où les histoires vivent. Découvrez maintenant