XXIV глава Двама са прекалено много

718 59 8
                                    

-Много съм щастлива!-Боми буквално скачаше по пътя към училище радостно.

-Защо?

-Ами с Хоши снощи говорехме до късно.Заспах така.Беше много сладкооо!!!

-Значи наистина го харесваш?!

-Амии...мисля,че да.

-Тогава избери единия!

-Какво имаш предвид?

-Ами...Лухьон.Той,очевидно, също си пада по теб,а ти го...меко казано..разиграваш го.

-Това не е вярно.

-Все пак..покажи му по някакъв по-пряк начин,че го приемаш като приятел.

-Добре,де.-Боми се замисли сериозно върху това.

Денят в училище минаваше скучно,както винаги.Лиса се прибираше,а Боми трябваше да учи в библиотеката за предстоящ тест.Тя беше доста изморена и заспиваше над отворените учебници.Изведнъж усети нещо студено до челото си и рязко се огледа.

-Не си дошла тук да спиш,нали?

-Лухюн...какво е това.

-Освежаваща напитка,която ще те разсъни малко.

-Мерси.-тя взе кенчето и отпи.-Ааа!Наистина е освежаващо.-той се усмихна и седна до нея.

-Какво учиш?-той хвърли един поглед върху нещата.

-Нищо не разбирам...

-Искаш ли да ти помогна?-все пак беше по-голям от нея и вече бе минал през този материал.

-Не,не искам.И сама ще се справя.

-Отговори на този въпрос тук,тогава!

-Ъъ..-тя се вгледа в него,а гордостта й рухваше бавно.

-Помогни миии...-тя легна върху масата отчаяна.

-Знаех си.-усмихна се и веднага започна да й обяснява.Боми беше съсредоточена и записваше всичко,което той й казваше.

Докато тези двамата учеха,Лиса се прибираше вкъщи.Когато пристигна,вътре беше тъмно и тихо.

-Буя?Сехун-аа!Одисоо?/Къде си?/Ехоо??!-тя светна лампите и беше празно.Остави ви си чантата и сабу обувките си.Краката я боляха ужасно.Тогава забеляза една лепкава бележцица на стената."Право към кухнята!!"-->"Разочарована ли си?!Няма нищо в кунята,затова провери в банята!^^"--->"Измий си ръцете,моля!След това се качи на терасата!"Тя с усмивка си изми ръцете,след това тръгна към терасата.Щорите бяха спуснати и нищо не се виждаше.

Под един покрив/Under the same roof/{EXO SEHUN}/♕Onde histórias criam vida. Descubra agora