XV глава Лятна ваканция:ИГРАТА НА ЖИВОТА МИ

814 71 6
                                    

*От името на Лиса*

След като се върнахме от Тайланд,официално бях в лятна ваканция.Разбира се,че първото нещо бе да се обадя на Боми и Хоши,за да излезем.Направихме уговорка и щях да изляза,но видях Сехун да се върти по дивана,без да знае какво да прави и превключваше каналите на телевизора.

-Какво правиш?

-Дишам.

-Сехун,сериозно.Няма ли да излизаш днес?

-Не.

-Ще прохабиш цял ден у вас.

-Никой не ми се е обадил.

-Ами,миличък..-отидох зад него и сложих ръце на врата му,доближавайки устата си до ухото  му-понякога трябва да превъзмогнеш егото си и ти да им се обадиш пръв.-Отдръпнах се и излязох.

*От името на Сехун*

-Ъгххх...но това е трудно!-Извиках след като Лиса излезе.Нямах избор.Обадих се на Лей.Всъщност,това бе добра идея,защото щях да му разкажа за медения меаец и всичко и щеше да разбере,че Лиса е моя.Няма право да се зарибява повече с нея.

-Хей,зает ли си днес?Да се помотаем.

-Да поиграем баскетбол!-предложи той.

-Става.Приготви се бъдеш победен.

-Хах!Добре.

Ще го победя и,кога кажа на Лиса,тя ще го забрави.Мина цял месец,но все още думите как е похвалил токчетата не напускат главата ми.

Срещнахме се на игрището и той вече се упражняваше.

-Малко подговка преди загубата,а?-подразних го.

-Не бъди толкова самоуверен.Да започваме.

Ние започнахме като му казах в него да е топката.Първо тръгна с дрибъл,а аз трябваше да нападна.От началото той имаше доста добри маневри и не ми даваше топката,но пропусна коша и беше мой ред да започна.Тръгнах право към коша.Той опита да ме блокира,но тук височината ми направи добра услуга и първата точка беше моя.Лиса е моя.

-Да!

-Хе-хей,човек ще си помисли,че си заложил главата си на играта.

-Всъщност е нещо такова.

-А искаш ли наистина да заложим нещо.Ако спечелиш ще ти купя обяд.

-Урежда ме!!!-Сехун затанцува весело.

-Но!Но,ако аз спечеля ще изляза на среща съа съпругата ти.

Под един покрив/Under the same roof/{EXO SEHUN}/♕Where stories live. Discover now