XIII глава Провал за час и половина

837 75 6
                                    

*От името на Лиса*

Днес бе..денят.Не знам,защо се притеснявам толкова много,но не мога да спра да си представям как това ще се превърне в един голям провал.Голям си песимист,ЛИСА!Нищо няма да стане.Ще кажем „да„ по глупавия олтар и ще...Тогава се сетих,че ще трябва да се целунем.УЖАС!!!Е,това нямаше да е първата ни целувка.Спомних си когато той ме целуна,след като избягах от разговора ни относно този брак.Онази нощ не се бях замисляла,но сега...Защо ли ме целуна?

-Лиса!-майка ми извика,разсейвайки ме от задълбочените ми мисли.-Трябва да ти направим прическата,след което да се преоблечеш.

-О,да.

-Побързай!-Аз изтичах в малката гримьорна,която се намираше зад залата.

Седнах на един стол и една фризьорка започна да ми прави косата.Беше нещо обикновено и нежно.Косата ми се спускаше на букли,а в нея имах една диадема,но без да прехващам бретона си(който всъщност вече се бе слял с косата).След това ме гримираха и стана време да облека роклята.Въпреки,че имаше още час и половина до церемонията.отидох в съблекалнята и извадих тоалета си:красивата рокля и още по-прекрасните обувки.А на шкафа стоеше една кутийка с гривна.Тя бе от Боми.

*ретроспекция*

-Боми,трябва да поговорим.-казах сериозно след като свършихме училище.

-Какво има?

-Ами...аз..със Сехун..Ние-тогава тя ме прекъсна.

-Ще се жените?-От къде знаеше?!

-От къде..

-Хоши ми каза.-Боми се усмихна,но по очите ѝ можех да разбера,че е тъжна.

-Съжалявам,знам,че го харесваше,но просто не знаех как да ти кажа.

-Разбирам те.И знам,че е уреден брак,но се надявам да си щастлива.-Тя извади една кутийка от раницата си.

-Какво е това?

-Сватбения ви подарък.давам ти го по-рано,но просто аз няма да присъствам на сватбата ви.

-Но..Боми.

-Добре съм.Честно.-Боми просо се обърна и си тръгна.Когато отворих кутийката,там имаше една прекрасна гривна.Толкова нежна,сребърна,блестяща гривна.

Стана ми ужасно гадно за Боми,но нищо не можех да сторя.Ако можех щях.

*край на ретроспекцията*

Под един покрив/Under the same roof/{EXO SEHUN}/♕Where stories live. Discover now