*От името на Лиса*
Събудих се с голяма усмивка на лице.Днес беше ден,в който със Сехун щяхме да излезем на среща.Йей!Омръзна ми да висим у нас.Искам да се забавлявам,докато сме във ваканция.Но и университетът щеше да е супер част от живота ми.Чудейки се какво да облекла,да покажа с какво се откроявам и..
-Лиса!-чух глас да отваря вратата.
-Закуската ти.
-Наистина ли...оу..-когато видях вида на закуската ми стана лошо.
-какво има?
-Яйцата са черни,бекона също,а сока..-отпих-той е хубав,но защото е купешки.
-Поне се опитах!
-Знам,но нека да приготвям закуската вече-засмях се,целунах го по бузата и станах.
Отправих се към кухнята и започнах да правя яйцата.*От името на Боми*
Скучна сутрин.Бях ядосана,че с Хоши се скарахме и не спирах да мисля за онова момче.Беше странен,но много хубав.
Както си ровех във фейсбук и преглеждах скучните статии и постове,забелязах,че имам покана за приятелство.Приех по инерция без дори да погледна кой,защото рядко ме интересува.*поп*(получих съобщение)
"Значи ми прие поканата!А защо и да не се срещнем?Хм? ;) "
Съобщението бе от мистериозният,който ми беше пратил поканата."Няма ли да отговориш на твоя спасител?"
Какво е това?!Зарибяват ме,а?!
"Яа!Забрави ли,че ми дължиш купа рамен и кимчи?!"
Какво?!Това е...-бързо проверих профила му у се оказа,че това беше ТОЙ!!!ААА!Момчето от магазина вчера!!!
Метнах телефона у станах бързо от леглото.Какво да му пиша....каквооо?
-Как така какво,Боми?!Ще му предложиш да се срещнете и ще му върнеш парите.
-Но,ако си помисли,че го правя,за да флиртувам с него?!-започнах да обсъждам проблема сама със себе си.
Добре,успокоих се малко и взех телефона си отново.Трябваше да му върна парите.
"Щом си искаш парите,нека се срещнем някъде"
*SEND!*
"Най-сетне отговори...къде?"
"Има едно кафене-ParadiseplacE"
"Чудесно,значи днес към 13:00"
"Добре,но да знаеш,че не е среща!"
ESTÁS LEYENDO
Под един покрив/Under the same roof/{EXO SEHUN}/♕
RomanceКогато бащата на Лиса(Apink's Na-eun)умира,леля ѝ,която е ужасно зла наследява къщата.Тя не им позволява да живеят там и ги пъди на улицата.Майката на Лиса няма друг избор освен да се обади на най-добрата си приятелка още от детството и да я помоли...