Сутринта Лиса се събуди с уажсното усещане за училище.Вече майка й каза,че е по-добре,ако отиде.Проблемът беше,че ако преди не е забелязвала Сехун,сега със сигурност ще го направи.
Тя се протегна,а светлината проникваща през прозореца,я огря.Облече се в обикновения си стил:УНИФОРМАТА!Слезе долу да закуси нещо набързо и за нейна изненада Сехун вече бе на масата.
-Дорбо утро!-Тя се усмихна на майка му,а на него не показа реакция,защото той дори не я погледна.
*От името на Лиса*
Сехун сякаш не беше на себе си.Дори не ме погледна.Е,познава ме се от два дена.Може би така се държи по принцип.
-Лиса,защо ти и Сехун не отидете заедно на училище?Хм
-Какво?!-Сехун щеше да се задави със сок.-Ааа,омма!Стига ми,че изобщо ще ходя на училище,но защо и тя трябва да идва.
-Сехун!Не съм те възпитавала така!
-Тс.Айшш!АРАСО!Да вървим!Или искаш да закъснеем?-Той ме погледна и аз станах от масата.Изтичах след него и отидохме до колата.Той се качи,но не и аз.
-Няма ли да влезеш?
-Майка то няма да разбере,че не сме били заедно до училище,така че..-не можах да довърша,защото той ме дръпна рязко за ръката и ме вкара вътре.-Яа!Какво си мислиш..
-Ще закъснееш,ако си пеша,така че млъкни и просто да отидем заедно.
-Но..аз..ъгхх!Добре.-Накрая се съгласих.Беше много неловко,защото никой не говореше.Аз се обърнах към прозореца и наблюдавах пътя отвън.
*От името на Сехун*
Забелязах,че Лиса гледаше през прозореца и дори не опита да завърже разговор.Не знам защо,но се загледах в профила й.Косата й бе леко начупена и тъмно кафява.От нея се разнасяше приятно ухание.Носът й беше прав и леко извит-перфектен.Имаше големи красиви кестеняви очи и красива усмивка.Не бе никак грозна.За тялото...спомних си какво видях снощи..или почти видях,и спрях да я гледам.Дали ме е чула,когато паднах?Аййшш!
-Сехун?
-Уее(какво)?
-Аз ще сляза тук,за да не ни виждат заедно другите ученици.
-Добре.-Тя слезе от колата и вятъра развя косите й.Защо забелязвам тези,неща?Поне днес отново ще видя Чан Ми-момичето,което харесвам от първи клас и с нея сме доста близки.Даже подозирам,че и тя ме харесва.
STAI LEGGENDO
Под един покрив/Under the same roof/{EXO SEHUN}/♕
Storie d'amoreКогато бащата на Лиса(Apink's Na-eun)умира,леля ѝ,която е ужасно зла наследява къщата.Тя не им позволява да живеят там и ги пъди на улицата.Майката на Лиса няма друг избор освен да се обади на най-добрата си приятелка още от детството и да я помоли...