IV глава Срещата

994 92 0
                                    

-Здрасти...Лиса!Как си?-Намигнах й,а тя изглеждаше още по-ядосана.Тогава забелязах и как приятеля й се изнерви.

-Познаваш ли го?-Попита момчето.

-Не!Със сигурност не!

-Но как няма да познаваш човека,с който...

-Млъкни!-Тя рязко стана от чина и запушвайки устата ми с ръка,Лиса се оказа на сантиметри от лицето ми.Тогава се погледнахме изненадано и тя отдръпна ръката си.Избута ме навън от стаята.-Луд ли си?!Какво правеше в стаята ми?!

-Най-добрите ми приятели са в тази стая,защо?Нима има някакъв проблем.

-Да!Голям проблем!Предпочитам да запазя в тайна...знаеш кое.

-Не знам..Кое?

-Ъгхх!Както и да е.Просто вземи приятелите си и си върви.Не ме поздравявай или гледай,намигай,усмихвай,каквото и да е!Ясно ли е?!-Тя ме гледаше сериозно,а аз отвърнах с равнодушен поглед.

-Мхм..добре.Разбрах.

-Добре.-Лиса си влезе обратно в стаята и момчето до нея започна да я разпитва.Този започна страшно да ме дразни!

-Какво беше това?-Попита Сухо.

-Нищо.Да вървим!

*От името на Лиса*

След като онова между мен и Сехун се случи,той наистина спря да ми говори и дори не ме поглеждаше...точно както му казах,но проблемът беше,че правеше същото и у дома.Аз го предупредих само за училище и се чувствах малко зле,че не ми говореше и извън него.Дали съм била прекалено груба?Но дори и да се е обидил мина цяла седмица.Колко време смята да ми се сърди.

Както и да е..забравих за Сехун.Днес имах среща с Хоши.Това не е онзи вид среща,а просто ще излезем.Хоши ми е най-добър приятел от..и аз вече не помня,защото сигурно сме били приятели и в предните си животи.

-Ало?Къде си?-Попитах.Тогава някой сложи ръце на очите ми.

-Познай..

-Хоши!-Обърнах се и той се усмихна.-Защо закъсня толкова.

-Защото купих..тези-той извади от джоба си две малки висулки за телефон.Бяха две мечета,мъжко и женско и бяха много сладки.

-От къде ги взе?

-Тайна е.Да вървим!-Той ме хвана под ръка и ме дръпна напред,което ме изненада,но все пак го намирах за нормално.

Под един покрив/Under the same roof/{EXO SEHUN}/♕Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang