XVIII глава Краят на лятната ваканция част 1

687 65 6
                                    

*От името на Боми*

Доста неща станаха...с момчето от заведението...е,с него не сме се виждали след последната  среща.Но покрай Сехун и Лиса...даже не искам да си представям какво й е на горката ми приятелка,която сега живее при мен.

А при мен и Хоши.Не знам какво се случва точно...

Но сега да се върнем назад към Лиса и Сехун.

*2 месеца по-рано*От името на Лиса*

Сехун се опитваше да ми обясни цяла седмица.Реших,че трябва да го изслушам,но...съжалявам че седнах на масата с него.

-Тя ми е гадже.-Защо,по дяволите си толкова спокоен...?!!!!!

-Я пак.Как така ти е гадже,след като ти си мое гадже,съпруг и т.н.

-Ами,не сме се разделяли официално,затова тя си мисли,че още сме двойка.

-Разбира се,след като ме представи за "просто приятелка".Сехун не мога да повярвам,че ми го казваш чак сега.

-Уверявам те,че вече не значи нищо за мен.

-Надявам се.-той дойде и ме целуна по челото,след което се прегърнахме.Стояхме изтъпанени по най-обикновените си дрехи и се прегръщахме силно.Не исках да го пускам...

Но след този разговор забелязах промяна.По цял ден Сехун висеше с телефона си и пишеше на някой.Смееше се,усмихваше и пишеше...пишеше..пишеше.НЕ МУ ЛИ СЕ СХВАНАХА РЪЦЕТЕ В ТАЗИ ПОЗИЦИЯ?!!

-На кой пишеш толкова?-попитах го и той ме погледна стреснато.

-О?!/Какво/Ъм...на Кай.Искат да излезем довечера.

-Значи всеки ден,по цял ден,се уговаряш с Кай да излизате.

-Пак ли ревнуваш.Вече ми писна,да знаеш!-Той ми извика,стана,грабна си якето и излезе на някъде блъскайки вратата.

Омръзна ми от него!Защо постоянно общува с нея,а с мен се държи по този начин...?!Изтичах в спалнята и седнах на пода,чувствах се ужасно,плачейки леко.Но щом може да ме кара да ревнувам и да излиза с други момичета и да се държи толкова близък с тях....Е,и аз мога.

Набрах един специален номер на телефона си.

-Ало?-чух медения глас на Лей от другата страна.

-Хей,аз съм,Лиса.

-Здравей!Как си?-попита ме учтиво.

-Добре съм.Ъм...щях да те питам.Онзи път ти отказах да излезем доста грубо и директно,но си мислех,че днес...ако искаш..ами,може би да излезем?

Под един покрив/Under the same roof/{EXO SEHUN}/♕Donde viven las historias. Descúbrelo ahora