*От името на Сехун*
След това се засилих към нея и...
-Какво...-чух гласа на Лиса,когато се канех да я целуна-правиш?!-тя сложи ръка на гърдите ми,за да ме спре.Щях да потъна в земята от срам и бе знаех как да се измъкна.-Имаше..н-нещо в косата ти.-Премигнах безсигурно няколко пъти.
-Оу..-тя се засмя неловко.-А защо ме извика?-УЖАС!Още един въпрос,чийто отговор не се сещах.
-Аз-аз те извиках...ИМАМ ЧЕТВОРКА ПО МАТЕМАТИКА!-Какво?!!Нямах наистина четворка,но не се сетих друго.-Трябва да ми помогнеш по математика.
-Ъмм...добре,но все още не разбирам защо ме извика тук,за да ме попиташ.-Лиса се отпусна и тръгна,а аз седях и се чудех:Защо,по дяволите,не направи,това което искаше,Сехун?!!!Идиот такъв!!!
*От името на Лиса*
Когато бяхме там,Сехун се държа много странно за едната лоша оценка.И аз съм имала,дори да съм в "А" клас.Не разбрах,защо трябваше да ме вика чак там,за да ме пита,като живеем заедно.Еххх...Свети Валентин мина толкова обикновено.А аз се надявах да получа признание от някой...Ехх...
*От името на Сехун*
Когато се прибрахме,бях много ядосан,че това,което планирах,бе стана както го планирах.Реших да погледам малко телевизия.Тогава усетих как някой седна до мен и беше Лиса.Дръж се естествено..дръж се.
-Какво искаш?-попитах я.
-Сериозно?Аз какво искам?!Дойдох да ти помогна с ученето,не бъди груб.
-Оу.Ъм,не сега.
-А,кога.Втория срок вече започна и трябва да извадиш висока оценка по математика.-Защо бе толкова настоятелна?!Изведнъж се загледах в облеклото й...беше малко оскъдно:потник и къси панталонки,но този потник...ЪГХХХ...Сехун, сдържай се..
-Къде гледаш?!-Лиса ме събуди от мислите ми-Перверзник!!-Тя ме удари и си тръгна.
-Ти си виновна като носиш този потник...-прошепнах.
Напоследък все сънувах Лиса или си мислех разни неща... е,каквито момчетата мислят.Но защо точно с Лиса?!!Не трябваше да мисля за нея.КРАЙ!Реших да се разсея с някоя "сляпа среща".Извиках Байк с мен.
-Момичетата са страхотни,уверявам те.-Обясняваше ми той.
-Добре,защото трябва да се разсея малко.
YOU ARE READING
Под един покрив/Under the same roof/{EXO SEHUN}/♕
RomanceКогато бащата на Лиса(Apink's Na-eun)умира,леля ѝ,която е ужасно зла наследява къщата.Тя не им позволява да живеят там и ги пъди на улицата.Майката на Лиса няма друг избор освен да се обади на най-добрата си приятелка още от детството и да я помоли...