[OO3] Harry Styles

624 5 3
                                    

Wat een mooi meisje was dat vanmiddag. Denk ik bij mezelf. Daisy Stone. Hmm...Stom dat ik haar nummer niet heb gevraagd. Opeens loop ik tegen iemand op. Ik kijk op en mompel ''Sorry'' En loop door. Ik hoef vandaag niet meer te werken. kwart over 4. ''Time to swim'' Fluister ik tegen mezelf. Ik loop naar het kleine huisje waar ik woon en pak mijn zwembroek en badhanddoek uit de kast.

Als ik naar het zwembad loop zie ik haar staan. Er ontploft een bom van vlinders in mijn buik

''Hey!'' Roep ik. ''Daisy was het toch?'' Daisy draait zich om. Ze heeft een klein jongetje aan de hand. Haar broertje geloof ik. ''Haii.'' Roept Daisy. '' Hoef je niet meer te werken vandaag?'' ''Nee.'' Antwoord ik met een glimlach op mijn gezicht. ''Daisy gaan we nou zwemmen?'' Roept haar broertje. Thom heet hij geloof ik. ''Ja Thom. ga maar vast.Ik kom zo.''

Haar stem is zo mooi. Wow. Ik wordt wakker uit gedachten als ik een hand voor mijn gezicht zie zwaaien. Daisy lacht haar tanden bloot. ''Euhm... Ben jij echt Harry Styles van One Direction? '' Vraagt Daisy. ''Yep. Dat klopt helemaal'' Lach ik. ''Haha oke. Mijn vriendin is helemaal gek van jullie. En ik ook Hihi.'' ''Laten we gaan zwemmen.'' Zeg ik. We lopen naar de rand. Ik zie Daisy bezorgt om zich heen kijken. ''Zoek je je broertje? Hij is daar geloof ik'' ''Ja ik zie het. Dankje '' Zegt ze glimlachend. Daisy streelt met haar voet het water. Er gaat een rilling door haar heen. Ik pak haar pols en trek haar het water in. Als we boven komen. Lacht Daisy zich helemaal kapot. En zwemt naar de kant. Ik ga naast haar zitten. Kijk haar aan in haar ogen. En verdrink er helemaal in. Opeens komen er allemaal spetters water op me. Ik en Daisy kijken tegelijk om. ''Hoi'' Roept Thom. ''ookhoi.'' Antwoord Daisy. ''Waar was dat goed voor?'' Vraagt ze erachter aan. ''Nou jullie waren nogal verliefd aan het kijken. Ik haat dat weetje. Maar zullen we nu zwemmen?'' Daisy glijd langzaam het water in. Opeens voel ik dat er aan mijn been wordt getrokken. En val ik het water in. Als ik boven kom zie ik niemand meer. Ik kijk om me heen. En zie Daisy en Thom Bij de glijbaan staan zwaaien.

Ik besluit er heen te zwemmen. Ik ga achter Daisy staan. En kijk toe als Thom van de glijbaan glijd. De glijbaan is erg breed. Daisy gaat bovenaan zitten. En ik ga naast haar zitten. Ik sla een arm om haar heen. En samen glijden we langzaam weg.

Wat een geweldig meisje.

Just a vacation/ Harry Styles / DUTCHWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu