[OO1] Daisy Stone

696 11 0
                                    

Saai. Het eerste woord waar ik aan denk. Als mijn broertje weer iets te hyper zegt : ''WE GAAN OP VAKANTIEEE'' wat een sukkel is het ook. Maarja we gaan dus op vakantie. Naar zuid-frankrijk ofzo. Echt een supersaaie camping. Maar wel een mooi zwembad. En 300 meter verderop is dus zo'n mooi strand. Ik ga me daar dus echt dood verveling. Want ik heb zo het gevoel dat er geen leeftijdsgenoten zullen zijn. We will see.

'' Dais, je bent zo stil. Is er iets aan de hand?'' vraagt mn moeder opeens. En ik schrik wakker uit mijn gedachten. '' Ik luister muziek'' Dan kijk ik om naar mijn broertje die links van me zit. Als ie me door heeft schreeuwt ie heel hard: '' HOI DAISY!'' '' Eeey tommooo.'' Probeer ik enthousiast terug te zeggen. Volgens mij komt het niet zo over. Thom kijkt me verbaast aan. En ik begin keihard te lachen om zijn gezicht. ''Wat?'' Vraagt Thom dan. '' Nee niks, Binnenpretje'' Antwoord ik. Thom is 7. We gaan voor de 2e keer naar het buitenland. Mn ouders vonden Thom anders te jong. '' Nog 15 minuten.'' Zegt mijn vader opeens. Opeens hoor ik onbekende klanken door mijn oren galmen. Wat is dit? One Direction - what makes you beautiful. Aha. Dat zal Lisa geweest zijn. Ze wil zo graag dat ik directioner wordt ofzo. Ze hebben best goeie liedjes. En zijn nog knap ook! Hoe heetten ze ook alweer?... Niall is de enige die ik me herinner. En iets met een L... Liam En Louis. En dan had je nog Zayn. En die cutie met die schattige krullen. Hoe heet hij nou? Ohja! Harry. Opeens begin ik te trillen. We rijden een hobbelig pad op. Dit moet de camping zijn.

Just a vacation/ Harry Styles / DUTCHWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu