[OO8] Harry Styles & Daisy Stone

499 4 0
                                    

Harry Styles.

Samen met Daisy loop ik een paadje naar beneden. Na een paar meter lopen, komen we aan op een supermooi strand. Zelf ben ik hier heel vaak geweest als ik vrij was. We zoeken een plekje op het strand en leggen onze handdoeken neer. Ik trek mijn t-shirt uit. Omdat het al aardig warm is. Daisy volgt mijn voorbeeld. En doet haar top en short uit. Wat een lichaam! Mijn lippen vormen een O. Opeens zwaait er een hand voor mijn ogen. 'Harry, alles goed?' vraagt Daisy. ' Euhm ja, sorry'

'het geeft niet Haha.' Zegt Daisy Lachend. We gaan op onze handdoeken zitten.

Zachtjes pak ik Daisy haar hand. We kijken elkaar aan, Daisy glimlacht naar me. Die Prachtige glimlach, dat prachtige meisje. Ik denk... ik denk dat ik verliefd ben. Op dit mooie meisje.

Daisy Stone.

Opeens voel ik Harry zijn zachte hand in de mijne. Ik glimlach naar hem. Ik sta op en trek Harry mee. Samen lopen we de het water in. Als het water bij mij navel is blijf ik staan. Harry draait zich om en kijkt me aan. Langzaam komt Harry zijn hoofd dichterbij. 'Dais, Wil je mijn euh... mijn vriendinnetje zijn?' fluistert Harry. Ik voel dat is bloos. Harry blijft er zo koel onder. 'Ja natuurlijk!' Ik kijk Harry in zijn ogen aan. Hij glimlacht. Ik trek hem in een knuffel. 'Hazza, je bent zo lief. Dan je me hier mee naar toe neemt. En nu dit.' Fluister ik in zijn oor. Ik geef Harry een kus op zijn wang.

Harry trekt me het water in. Als ik boven kom. Voel ik een rilling door mijn lichaam gaan. Harry en ik lopen hand in hand naar onze handdoeken. Ik pak mijn iphone en oordopjes uit mijn tas. Ik zoek het liedje what makes you beautiful. Omdat ik dacht dat het wel toepasselijk was met wat er vandaag is gebeurt. Ik sluit mijn ogen tegen de zon. Opeens voel ik iets op mijn buik. Harry heeft een bekertje met water over mijn buik gegoten. Ik kijk hem quasi boos aan. Hij schiet in de lach. Harry heeft dus door dat ik het niet meen. Samen lachen we om mijn slimme actie.

Ik kijk op mijn iphone. Het is al half 4 . Het is zo gezellig met Harry, Hij is zo lief voor me. Ik kan me geen beter vriendje wensen.

Just a vacation/ Harry Styles / DUTCHWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu