[O13] Daisy Stone

383 4 1
                                    

Opeens voel ik 2 handen, ik open mijn ogen. En zie Harry zijn gezicht.

'Hey Doornroosje' Zegt hij. En geeft me een kus. 'Hey' Zeg ik. Ik kijk op mijn iphone, Half 1. Ik zet mijn muziek uit. 'Sliep ik nou?' Vraag ik. 'Jep. You look so adorable'

Ik sta op en loop de tent in. Pak een flesje water uit de koelkast en loop weer naar buiten. 'Wil je ook?' Vraag ik. 'Ja isgoed.' Zegt Harry een beetje afwezig. Hij is in de ligstoel gaan liggen en is met mijn telefoon bezig.

Als ik buiten kom geef ik Harry een flesje water. 'Alstublieft meneer' Zeg ik zo beleeft mogelijk. Ik ga op Harry zijn schoot zitten. 'Dais, je moet dit lezen. Ik weet niet of je er blij mee bent' zegt Harry. Hij geeft me mijn telefoon en wijst een tweet aan.

@_____ : @DaisyStone Hey slet. Blijf even van Harry af. HE'S MINE!

@_____: @DaisyStone Hey. Ben jij die bitch uit de krant! I hate you. Directioners will hate you.

Ik barst in tranen uit. ik leg mijn hoofd op Harry's borst. Zorgzaam wrijft hij over mijn rug. Ik scroll mijn mentions door. Allemaal haat. Dan staat het twitteraccount van Lisa in beeld.

@LisaH_ : @DaisyStone Ik ben zo blij voor je lieverd!!

Ik houd mijn telefoon voor Harry zijn gezicht. Er verschijnt een glimlach op zijn gezicht. 'Toch iemand die het leuk vind ' Lacht hij. Ik kijk Harry aan en er verschijnt een glimlach op mijn gezicht. 'Dat is een vriendin' Lach ik.

'Directioners zouden toch blij voor jou moeten zijn?' Vraag ik aan Harry. Hij trekt zijn schouders op. 'Ik ben in ieder geval wel blij' Zegt Harry lief. Ik geef hem een knuffel, voor zover het kan in een ligstoel.

'Beter maak ik een nieuw account aan.' Zeg ik. Harry knikt. Ik klik op registreer en maak een nieuw account.

Mijn eerste tweet tweet ik naar Lisa. @Daisy_Stone_ : @LisaH_ Dit is m'n nieuwe account. Allemaal haat op oude . xxx

Ik klik op verzenden.

Harry streelt mijn haar, en ik leg mijn hoofd weer neer op zijn borst.

Als Harry en ik hier even liggen, Vraagt Harry opeens : 'Zullen we gaan zwemmen?' Ik knik. Ik sta op en Harry stapt van de stoel. Ik rits de tent dicht en haal mijn handdoek van de waslijn. Opeens voel ik twee handen op mijn heupen. Ik draai me om en ik voel 2 zachte warme lippen op de mijne. Ik sluit mijn ogen en voel Harry zijn tong zachtjes op mijn lippen tikken. Gewillig open ik mijn mond. Na ongeveer twee minuten beëindig ik de zoen.

Hand in hand lopen we naar het zwembad.

Just a vacation/ Harry Styles / DUTCHWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu