Harry nam me prinsesje. Daar werd ik zo gelukkig van. Hij is mijn prins.
'Daisy?' Hoor ik Harry zeggen. 'Waar dacht je aan?' Vraagt hij er meteen achteraan. 'Aan jou.' Zeg ik. Harry lacht. ' Ik ga je missen' Zeg ik. Over 6 dagen ga ik al weg. 'Ik kom langs. Zovaak als ik tijd heb. Zolang ik vrij heb.' Ik lach. 'Ik wou dat ik hetzelfde kon doen' Zeg ik. Harry kijkt me vragend aan. 'School' Hij knikt begrijpelijk. 'Komt goed schatje' Zegt hij. 'Ik zou je nu graag knuffelen maar het lukt niet' Zeg ik.. Harry gaat in het midden van de ligstoel zitten en knuffelt me. Hij geeft kusjes in mijn nek. 'I love you' Fluistert hij met een accent.
'Zullen we naar het terras gaan?' Vraag ik. Harry knikt. 'Euhm. Wil je me helpen?' Harry tilt me op en zet me op de grond neer. 'Dankje' ik geef hem een kus op zijn wang. Ik loop naar binnen en pak een briefje.
Harry en ik zijn op het terras xxxxxx Dais
Ik leg het briefje op de tafel en loop naar Harry. Ik haak mijn arm in de zijne en samen lopen we naar het terras.
Harry besteld cola voor ons. En we praten over alles. Alles wat we maar kunnen bedenken. Opeens gaat Harry zijn telefoon. 'Hmm, oke , ja , jajaja. Dag.' En Harry hangt op. 'Sorry' zegt hij. 'Geeft toch niet.' Lach ik. Hij pakt mijn hand. ' Ik ga je zo missen' Zegt hij. 'Ik jou ook' Zeg ik. De tranen staan in mijn ogen. 'Liefje' Harry schuift zijn stoel naar de mijne en slaat een arm om me heen. Ik laat mijn hoofd vallen op Harry zijn schouder. 'Ik kan het niet.' Zeg ik. Harry kust me op wang. 'Lieverd. We zien elkaar zovaak we kunnen. Het zal moeilijk worden maar altijd als jij vakantie hebt. Heb ik het ook.' Ik lach. Dit geeft me een goed gevoel.
Ik geef Harry een knuffel. 'Ik kan niet zonder je.' Zeg ik.
JE LEEST
Just a vacation/ Harry Styles / DUTCH
FanficDit verhaal gaat over Daisy Stone. Met haar familie gaat zij op vakantie naar een camping in Frankrijk waar toevallig Harry Styles blijkt te werken...