[O11] Daisy Stone & Harry Styles

416 3 0
                                    

Daisy Stone

'Halloo!' Roep ik als ik bij de tent aankom. 'Hoi' Roept mijn moeder die als enige aan de tafel zit. 'Waar is pap?' Vraag ik 'Douchen' antwoord mijn moeder. Ik ga op een stoel zitten. ' Was het leuk vandaag?' 'Ja! Echt wel. Harry en ik gingen naar een strandje. Hier ongeveer 10 minuten vandaan. Het was supermooi daar. En daarna heeft Harry me mee uit eten genomen. Zo lief!' Vertel ik. Mijn moeder lacht naar me.

'En... Harry heeft me gevraagd zijn vriendinnetje te zijn.' 'En wat zei jij?' Vraagt mijn moeder. ' Wat denk je?!' 'Euhm Ja?' Ik knik. Mijn moeder maakt een klein 'awh' geluidje en trekt me in een knuffel.

Dan komt mijn vader aangelopen. 'Hey pap!' Roep ik vrolijk. 'Waarom zo vrolijk?' lacht mijn vader. ' omdat ik vrolijk ben!' Antwoord ik.

' Ons meisje heeft een vriendje! Harry!' roept mijn moeder. Ik voel mijn gezicht rood worden. Mijn vader lacht naar me. 'Wat leuk' zegt hij.

'Maar ik ga nu slapen. Weltrusten!' 'welrusten Lieverd' zeggen mijn ouders tegelijk. Ik schiet in de lach en loop de tent in. Ik trek mijn pyjama aan en ga in mijn bed liggen.

~Tijdsprong van één nacht~

Harry Styles

Ik open mijn ogen, en kijk op de wekker. Negen uur. Langzaam stap ik mijn bed uit. En doe ik mijn kleding aan. Ik loop naar de keuken en maak voor mijzelf een broodje klaar. Dan zie ik de krant liggen. Ik pak hem op en kijk naar de voorpagina.

Met grote letters zie ik staan :

''Nieuwe love voor Harry Styles?''

Met een foto van mij en Daisy, dat we staan te zoenen bij mijn auto. Dit kan niet waar zijn.

Als ik heb gegeten is het half 10. Om 10 uur moet ik 3 uurtjes werken. Niet zo heel lang gelukkig. Ik besluit een rondje over de camping te lopen. Ik begin te lopen en daar zie ik een bekent iemand staan. Daisy. Mijn hart maakt een sprongetje. Ik loop zachtjes naar haar toe en leg mijn handen op haar schouders. Ze kijkt omhoog en kijkt me recht in mijn ogen aan. 'Hey beauty' zeg ik. 'Hey cutie'

Ze draait zich om en glimlacht. Ik geef haar een kus op haar wang.

'Ik moet zo werken, 3 uurtjes. Zin om vanmiddag te gaan zwemmen?'Vraag ik.

'Ja natuurlijk!'Antwoord Daisy meteen. ' Tot dan!' zeg ik. En ik loop verder.

Inmiddels is het kwart voor 10. Een rondje over de camping zit er niet meer in. Ik besluit alvast naar het kantoortje te gaan. Als ik nu begin, ben ik ook een kwartiertje eerder vrij.

Just a vacation/ Harry Styles / DUTCHWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu