[OO6] Daisy Stone

526 6 0
                                    

Ik zie vanuit mijn ooghoeken dat mijn ouders opstaan. En de lippen van mijn moeder vormen de woorden: ' Ga je mee naar de Tent' Ik ga staan en zeg tegen Harry dat ik ga. ik wil betalen, maar Harry is me voor. ' ik betaal' zei hij. Nadat hij betaald had, trok ik hem in een knuffel. ' bedankt voor de leuke avond' zei ik en liep weg. Toen ik de trap van het terrasje afliep. Keek ik nog even om. Harry stond nog met de ober te praten. Hij keek naar me. Oogcontact. Ik zwaaide en Harry zwaaide terug. Snel liep ik verder.

Toen we bij de tent waren, gingen mijn ouders en ik bij het witte tafeltje zitten. Thom was meteen op bed gegaan. 'was het leuk met Harry' Vraagt mijn vader. Hij knipoogt naar me. 'Jahoor, heel gezellig. We hebben veel gepraat over Nederland en de Band. En is het goed als ik morgen iets met Harry ga doen? ' Antwoord ik. 'wat gaan jullie doen dan? Vraagt mijn vader. 'geen idee. Harry zei dat het een verrassing was.'

'ik vind het goed.' Zegt mijn moeder. 'is het goed dat ik ga douchen?' Vraag ik. 'Jahoor.' Antwoord mijn moeder.

Als ik mijn spullen heb gepakt loop ik naar het toiletgebouw. Waar ook de douches zich bevinden. Ik doe mijn kleding uit, en laat de warme stralen over mijn lichaam lopen. Ik was mijn haren en mijn lichaam. Ik blijf nog even 5 extra minuten staan. En kleed me dan aan.

Zachtjes begin ik te zingen. Niemand zal het horen met al de douchegeluiden.

'Baby you light up my world like nobody else

The way that you flip your hair gets me overwhelmed'

Ik loop het douchehokje uit. En loop vrolijk naar de tent.

Ik kam mijn haren, en kijk op mijn horloge. Elf uur al!. Ik meld mijn ouders dat ik ga slapen. Als ik in mijn bed lig. Kijk ik op mijn iphone. Een smsje. Van Harry.

Hey. Ready for tomorrow? Haha. Zullen we om 11 uur afspreken op het terras?

xxxHazza.

Heey! Ja isgoed. Ik kijk er helemaal naar uit!. moet ik nog iets meenemen?

Xoxo

Binnen 2 minuten krijg ik een sms terug.

Euhm, een Bikini en een handdoek zou handig zijn. Xx

Haha oke, dan zie ik je morgen! Liefs! Xx

Het is inmiddels kwart over 11. Tijd om te slapen. Goodnight!

Just a vacation/ Harry Styles / DUTCHWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu