[O21] Harry Styles

281 4 0
                                    

Ik wacht tot mijn tweet is verstuurd en ren naar de tent van Daisy.
Daisy kijkt op en zwaait. 'Hi' Zeg ik als ik naast haar sta.
'Hai' Zegt ze. ' Hoe voel je je?' Vraag ik. 'Wel oke. Maar mijn buik doet vreemd' Lacht ze. Ik kijk haar serieus aan. Maar schiet na 5 seconden in de lach. Ik pak een tuinstoel en zet hem naast Daisy haar ligstoel.

' Wanneer mag je weer zwemmen?'vraag ik na een tijdje. 'overmorgen' 'Should we go together?' 'Natuurlijk!' Antwoord ze meteen. Ik glimlach naar Daisy. Daisy Probeert rechtop te gaan zitten. Ik zie de pijn in haar ogen branden. ' Wil je rechtop zitten?' ze knikt. Ik duw haar rug een beetje naar voren en zet de leuningen een beetje omhoog. 'Gaat het wel?' Vraag ik. Daisy knikt. 'Wil je een pijnstiller voor me pakken?' 'Tuurlijk prinsesje.' Lach ik. Daisy lacht. Ik ben blij om haar zo te zien. 'Waar liggen ze?' vraag ik. 'Op het tafeltje binnen.' Ik geef het doosje aan Daisy en ze maakt het open. 'Die zijn wel erg groot!' schreeuw ik bijna. Daisy gooit de pil in haar mond en drinkt de helft van haar flesje water leeg. ' Wat zouden al die mensen denken van mijn wond' Zegt daisy en ze laat hem mij zien. ' Iedereen heeft de krant wel gelezen waar het instaat. En anders op internet.' Daisy kijkt een beetje bang maar knikt dan toch. Er klinkt een tudeletuutje uit de telefoon van Daisy. Ze pakt hem en leest het bericht. ' Heb je trouwens die mention van de boys gezien?' Vraagt ze. ik schud mijn hoofd. 'Ik vind het zo lief' en Daisy leest het berichtje op 'Daisy, we never met, but we know you guys will be cute together. Loves from all of us!! Xxxx ' Ik buig voorover en kus Daisy. De kus groeit op naar een zoen. Na een paar minuten beëindigd Diasy de zoen. 'Ik hou van je' Zegt ze. ' ik ook van jou, lieverd' Zeg ik. Dit meisje wil ik nooit verlaten.

____

Omg sorry dat ik een tijdje niet heb geupdate. Maar school is weer begonnen, en ondanks dat ik een niveau lager ben gaan doen neemt het veel tijd in beslag! Sorry!

Bianca

Just a vacation/ Harry Styles / DUTCHWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu