Daisy en ik liggen op onze ligstoelen. Vandaag was echt amazing. Ik vind het zo jammer dat daisy maandag weer naar huis gaat. Ik ga ook weg. Maar niet naar huis. Meteen weer touren. 'Zullen we vanavond iets gaan eten in het restaurant?' Vraagt daisy. 'I can't. Werken' Daisy knikt. Daisy steekt haar handen in haar haar en haalt er 2 elastiekjes uit. Ze gaat langzaam staan en buigt voorover. Met haar handen pakt ze haar haren. En strijkt het bovenop glad. Ze maakt een staart. En draait de staart om het elastiekje. 'Zo' zegt ze.
Na een Tijdje vind ik het te warm worden. Ik pak Daisy haar hand en kijk haar aan. 'Je moet je beter insmeren. ' zegt ze. Ik kijk naar mijn lichaam. 'Oeps' Daisy zoent me vol op mijn mond. Als ze de zoen beëindigt lopen we naar het zwembad en springen erin.
Ik zie Thom lopen. 'Wacht even' zeg ik en ik ren naar Thom. Ik prik hem in Zijn zij. 'Hey' lach ik. Thom giert het uit. 'Harry?' Vraagt Thom. 'Thom?' Vraag ik. ' zullen we met zijn drieën van de glijbaan ' en hij glimlacht . Ik knik. 'Zullen we je zus halen? Vraag ik. Thom knikt. Thom en ik lopen Daisy. Ze kijkt ons verbaast aan. ' wil je met ons van de glijbaan?' Vraagt Thom. Daisy knikt. Thom rent weg.. 'Huh' zeg ik... Thom komt terug. 'Komen jullie?' Vraagt hij. Tegelijk knikken we. Met zijn drietjes lopen we naar de glijbanen. We gaan met zijn drieën naast elkaar zitten met daisy in de midden. ' 3,2,1!!!' Roept Thom en we glijden naar beneden. Opeens zie ik een flits. Het is Daisy haar moeder die een foto maakt. 'One more time?' Vraagt Daisy. Ik knik.
Als we boven zitten sla ik een arm om daisy heen. En daisy legt haar hoofd op mijn schouder. '3,2,1!' Hoor ik van achter en ik voel een duw tegen mijn rug. Ik lach en de foto wordt gemaakt. Ik kijk naar boven, de vader van Daisy duwde ons naar beneden, ik lach naar hem. 'Laatste keer mam.' Ze Daisy. We lopen de trap op. Daisy pakt mijn hand. En langzaam glijden we naar beneden.
Als we langs de klok lopen is het al 6 uur. ' ik moet gaan!, ' zeg ik. Daisy knikt. Ik geef daisy een kus op haar mond en loop weg. Bij de uitgang kijk ik om en zwaai ik nog even. Bij mijn appartement spring ik in de douche en spoel me snel af, ik droog me af en doe mijn werkkleding aan. Ik loop naar het restaurant waar ik vanavond werk. Inmiddels is het kwart voor 7. Net op tijd. Vanavond ben ik bediende.
Na een halfuur stroomt het restaurant vol. Ik kijk even gauw op mijn telefoon. Een nieuwe tweet van Daisy.
@Daisy_Stone jurkje aantrekken en naar het restaurant met ouders en broertje #camping #lafrance.
de tweet is van 10 minuten geleden. Ik kijk op en zie Daisy , Thom, Rick en Julia binnenlopen. Ze gaan bij een tafeltje zitten en ik loop naar hen toe. 'Eey Harry.' Zegt Thom. Meteen kijkt Daisy richting mij. Ik glimlach naar haar. 'Wat mag het zijn?' Vraag ik.
Na een hele avond gewerkt te hebben. Ben ik eindelijk klaar. Daisy, Thom , Rick en Julia zijn er nog. Ik besluit hier wat te eten. Ik ga bij een nog leeg tafeltje zitten en bestel wat cola, en friet. Snel eet ik het op. Ik betaal en loop toevallig tegelijk met daisy het restaurant uit. Ik leg mijn armen op haar heupen. Ze draait zich om. Daisy zoent mij op mijn mond. 'Tot morgen ' zegt ze ' tot morgen love' en daisy rent op haar hakken -voor zover dat kan - naar haar ouders.
Perfect,
JE LEEST
Just a vacation/ Harry Styles / DUTCH
FanfictionDit verhaal gaat over Daisy Stone. Met haar familie gaat zij op vakantie naar een camping in Frankrijk waar toevallig Harry Styles blijkt te werken...