[O14] Harry Styles

382 4 0
                                    

Hier is ie dan! Het laatste hoofdstuk voordat ik op vakantie ga! Als ik wifi heb zet ik er meteen 1tje op. Hope you like it!

Lots of love,

Bianca

________

Daisy en ik liggen op een ligstoel bij het zwembad. Ik kijk even op twitter en zie dat ik allemaal haattweets heb. Ugh. Soms zijn fans best irritant.

Ik leg mijn mobiel neer en Daisy trekt me uit mijn stoel en rent naar het zwembad. Als ze er in lijkt te springen blijft ze staan. 'Bij 3? ' vraagt ze. Ik Knik. '1......2......3!!!' Roept ze. En Ik spring het water in. Daisy blijft staan. ik heb haar hand nog vast dus trek haar mee. Als we boven komen barsten we in lachen uit.

Daisy gaat op de rand zitten en ik volg haar voorbeeld. Ik kijk Daisy aan. Diep in haar ogen. Ik plant mijn lippen op de hare, Daisy woelt door mijn haar. Voor zoverre dat kan. Daisy beëindigt de zoen. Samen staan we op en lopen naar onze ligstoelen.

Daisy kijkt op haar iphone. Een glimlach verschijnt op haar gezicht. Mijn hoofd gaat richting de hare. 'Waarom glimlach je zo?' Fluister ik.

'Smsje, Van Lisa' Zegt ze. Ze laat het me lezen.

Lievelieve Dais, Ik mis je heel erg. Enne als 1D in Nederland komt. Zullen we er dan samen naartoeeee? IK WIL JOU VRIENDJE MEETEN (: . xxxxxxxx

'Is ze altijd zo druk?' Vraag ik. Daisy knikt. 'Jullie komen toch wel? Als we naar Nederland 'SURE, dacht je nou serieus dat ik niet zou komen !' schreeuwt Daisy. 'Nee' Een grijns verschijnt op mijn gezicht. Ik trek Daisy in een knuffel. 'I love you' Fluistert ze.

________

Ik heb dit een half jaar geschreven, en nu lees ik het terug CRYING BC HARRY IS SO PERFECT OMG

Just a vacation/ Harry Styles / DUTCHWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu