Mijn vader begint met zijn slechte engels te praten tegen de mevrouw achter de balie. '' Euh.. Can we... Check in?'' ''Yes. Ofcourse!. Euhm... Are you and your family from Holland?'' vraagt de vrouw. Mijn vader kijkt me onbegrijpend aan. '' Yes we are'' Zeg ik. '' Oke. Nou ik ook dus Engels hoeft al niet meer.'' Antwoord ze. Ze roept iemand bij haar. En legt uit wat we komen doen. Ik kan niet zien hoe hij eruit ziet. De man komt aangelopen. Uit de verte ken ik hem ergens van. Hmm.. Nu hij dichter bij komt zie ik het. Hij stelt zich aan iedereen voor. En eindigt bij mij. ''Harry Styles'' ''Daisy Stone'' Hij kijkt me recht in mijn ogen aan. Tot ik naar mijn moeder kijk. Die een beetje ongeduldig op haar benen staat te wankelen. ''Zullen we maar naar de informatietent gaan? Dan leg ik jullie daar alles uit.'' Vraagt Harry. '' Ja is goed '' Antwoord mijn vader.
Die uitleg kan me niet schelen. Dus ik pak mijn mobiel en sms Lisa dat we veilig zijn aangekomen. Geen minuut later krijg ik een sms terug.
Mooizo! Heb je de muziek gehoord die ik op je mobiel heb gezet? xx
Ik besluit maar te antwoorden. Mijn ouders hebben een saai gesprek over de camping. En mijn broertje kijkt naar de glijbanen bij het zwembad.
Ja! One Direction toch?
Ik kijk op als ik mijn naam hoor. '' Daisy, kom je mee.'' Ik kijk om me heen. Niemand zit meer aan de tafel. ''Ja, ik moest even Lisa smsen.''
Zeg ik snel.
''Ik zal jullie jullie tent even laten zien. Dan kunnen jullie later de auto erheen rijden. Als jullie dat zouden willen.''Zegt Harry tegen mijn ouders.
Als we bij de tent aangekomen zijn. Zet ik mijn koffer onder mijn bed. Ik pak het vanavond wel uit. Ik loop weer naar buiten. Waar mijn ouders met elkaar aan het praten zijn. Ik wil vragen waar Harry is. Vast al weg. Het is vier uur en de zon brand op mijn huis.
''DAISY ZWEMBAD! ZWEMBAD!'' Roept Thom. Hij staat al in zijn zwembroek. '' Maaaam? Mogen we?'' Vraag ik. '' Natuurlijk. Ga maar even kijken. Wij verkennen verder de camping even''
Ik trek mijn Bikini aan en pak snel een handdoek en stop hem in mijn strandtas. ''I'm ready Bro'' Zeg ik tegen Thom. ''HUH?'' ''laat maar . zullen we gaan?'' En we vertrekken naar het zwembad.
JE LEEST
Just a vacation/ Harry Styles / DUTCH
FanficDit verhaal gaat over Daisy Stone. Met haar familie gaat zij op vakantie naar een camping in Frankrijk waar toevallig Harry Styles blijkt te werken...