[O29] Harry Styles

199 4 0
                                    

Na een middag te hebben gezwommen zijn Daisy en ik naar mijn appartement gelopen. Ik loop naar binnen en Daisy volgt mij. We lopen naar de keuken. ‘Wil je iets drinken?’ Vraag ik. ‘graag,’ antwoordt Daisy. Ze gaat op een kruk zitten. Ik hoor haar tikken op haar mobiel. ‘Wat doe je?’ vraag ik. ‘Mama smsen dat ik hier ben vanavond.’ Ik knik. Maar Daisy ziet het niet. Ik zet het glas voor haar neer op de tafel. ‘dankjewel’ Zegt ze met een glimlach.

Ik pakte Daisy haar hand en we liepen naar de woonkamer. Daisy liet zich vallen op de bank terwijl ik een film zocht. Ik hield een paar films omhoog zodat Daisy kon kiezen. Ze koos voor 'The Loved Ones'. 'Ik heb hem al een keer met de boys gezien. 'Hij is best eng' zei ik en Daisy haalde haar schouders op. 

~Tijdsprong tot na de film

'wat als zoiets echt gebeurt?' Vroeg Daisy. 'no worries' antwoorde ik. 'het is maar een film' Daisy knikte. 

Het was rond 1 uur en ik stelde voor naar bed te gaan. 

We liepen naar boven en Daisy liep de slaapkamer in. Ze pakte haar pyjama uit haar tas. Even dacht ik dat ze naar de badkamer zou lopen en zich daar om zou kleden maar ze bleef gewoon hier.

Ik trok mijn kleding uit en ging in mijn onderbroek in bed liggen. Ik bleef Daisy aankijken. Ze lachte even. En trok haar shirt over haar hoofd. 

Daisy ging naast me liggen. Tegenover me. Ik sloeg mijn armen om haar heen en bekeek haar. 'You are so gorgeous' zei ik. Ze glimlachte. De allerliefste glimlach die ik ooit zag. Ik trok haar meer naar me toe. Totdat we helemaal tegen elkaar aan lagen. Daisy glimlachte weer en gaf me een kus. Ze trok zich terug. Het leek alsof ze iets wilde zeggen. Maar voordat ze iets zei had ik mijn lippen op de hare geplant. Na 5 seconden tikte ze met haar tong tegen mijn lippen. Ik opende mijn mond en haar tong gleed naar binnen. Daisy woelde door mijn haar. Het maakte me niet uit. Het was toch avond. Ik trok Daisy bovenop me. We zoenden door. Na een minuut of 5 beëindigde ze de zoen.

Ze keek me aan. Ze keek me diep aan. Toen wilde ze van me afrollen. Maar ik had haar vast. Zodat ze nergens heen kon. 

'I'll never let you go baby.'

Just a vacation/ Harry Styles / DUTCHWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu