[O17] Harry Styles

347 5 0
                                    

Even Vooraf, ik heb de ouders ook even namen gegeven want ik vond het anders een beetje irritant schrijven haha.

Mom: Julia

Dad:Rick

__________________________________

Ik stap het politiebureau uit en loop naar mijn auto. Ik ga zitten en start de auto. Opeens hoor ik mijn telefoon afgaan. Ik neem op en zet hem op luidspreker. 'Met Harry' ' hey Hazz, met Niall.' Hoor ik aan de andere kant van de lijn. 'eeey! Waarom bel je?' ' 'Ik zag je in de krant. 2x en normaal vertel je ons meteen alles. Maar nu niet. So yeah' zegt Niall ' Nou 'k heb dus een vriendinnetje, maar dat had je alwel gezien.' 'Uhu' 'En Ze is dus neergestoken' Zeg ik. 'Door wie?' Vraagt Niall zacht 'Een of andere directioner. Die ons niet bij elkaar vond passen' 'Ohw, en waar is zij nu?' 'Gevangenis' Antwoord ik. 'Hoe ken je je vriendin eigenlijk?' 'Ze kwam op de camping met haar ouders en broertje. so yeah' 'Aha' 'Maar ik moet zo ophangen. Mag niet bellen in het ziekenhuis hea' 'Ohja. Ik ga ETEN . Doei Hazz.' Later Nialler. Greetz to the boys' Zeg ik met een glimlach. En er wordt opgehangen.

Ik stop de motor van de auto en stap uit. Als ik door het ziekenhuis loop. Rennen er opeens allemaal dokters bij me langs. Ik schrik, maar loop door. Daar is de lift. ik druk op het knopje en de lift hijst me naar de 2e verdieping.

Ik loop naar de kamer, En zie Thom op een stoeltje ernaast zitten. 'Wat is er?' vraag ik. 'Ze verwisselen het verband, en dat hoef ik niet te zien' Ik glimlach, En wacht tot de zuster de kamer uitkomt. Ik loop naar het bed van Daisy. 'Ze slaapt' Zegt Julia voordat ik iets kon zeggen. ik knik. 'Hoe ging het bij het politiebureau?' Vraagt Rick. 'Goed, Ik heb met het meisje gesproken. Waarom ze het deed.' 'En?' ' Ze vond ons niet bij elkaar passen.' De mond van Rick viel open. 'En daarom steekt ze mijn dochter neer?' Langzaam zie ik Daisy haar ogen opengaan. 'Hey' zegt ze hees.

'Hee.' 'Hoe ging het?' Vraagt ze. 'Goed, ik heb het meisje gesproken.' 'En waarom deed ze het?' 'Omdat ze vond dat wij niet bij elkaar pasten.' 'O my god.'

En haar ogen vallen weer dicht.

-

Just a vacation/ Harry Styles / DUTCHWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu